mikä on id numero ja mistä saan tietää mikä minun koneen id numero on? -tietämätön-
ID numero?
10
12893
Vastaukset
- tästä
Tarkoitatko koneesi IP-numeroa?
Klikkaa linkkiä näet koneesi IP-numeron:
http://www.whatismyip.com/- ip ja id ei oo kyl sama.
elikkä niin.
- Anonyymi
Tuo kertoo jotta olen Porvoossa.
Ei täältä sinne ole paljoakaan matkaa, alle 200 km.
- ikikivetcom
ID on Henkilökortti ja kuka on tilannut henkilökortin, niin siltä saat tietää: esim. poliisi tai työnantaja ja jne..
Minulla esimerkiksi on dynaaminen, mutta kotisivuni ovat palvelimella, joten Google löytää sivuni kirjoittamalla heikkisuomalainen.
ip. taas on tietokoneen pysyvä tai dynaaminen numero Internetissä, riippuen yhteyden muodostustavasta. Palvelimilla se on yleensä pysyvä.
Netissä nykyään - Jos joudut huijatuksi, niin älä maksa laskua! Joten toimi nopeaan maksettuasi, koska ID on siellä mahdollista ohittaa. Näin ollen kuka tahansa voi tehdä laskun kelle tahansa ja maksattaa sen toiselle. Näillä perustein voit mitätöidä laskun ja saada vielä korvauksia.
Relaatiotietokanta on luotettavasti ainoastaan viranomaisella, eikä sielläkään, kuin kuva ja nimi sekä sos. tunnus. Siis esim. pankki voi vaatia huom.
asiakkaaltaan relaatiotietokantaa, jolloin se voi liittää joitain tietoja itselleen käytettäväksi.
En silti voi vakuuttua, että eikö tietoja kerättäisi ja myytäisi laittomasti! - Anonyymi
Tarkoittaako id tilin luonti eri asiaa. Kuin salainen 6 numeroinen ID ?
-vaaka63- Anonyymi
Voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Noilla tiedoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Noilla tiedoilla.
Ilman asiayhteyttä ID-numero (etenkään väärinkierjoitettuna) ei tarkoita yhtään mitään.
Ja miksi tämäkin vuosikausia sitten loppuunkäsitelty ja jo silloin tyhjänpäiväinen ”keskustelu” piti taas nostaa esiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman asiayhteyttä ID-numero (etenkään väärinkierjoitettuna) ei tarkoita yhtään mitään.
Ja miksi tämäkin vuosikausia sitten loppuunkäsitelty ja jo silloin tyhjänpäiväinen ”keskustelu” piti taas nostaa esiin?En vieläkään tiedä mikä on minun Id tunnukseni ? Pyytäisin neuvoa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vieläkään tiedä mikä on minun Id tunnukseni ? Pyytäisin neuvoa !
Mihinkä sinä sitä neuvoa tarvitset, ja välttäskö sellainen perusneuvo, koska tämä täsmäneuvon antaja on nyt ajoneuvoineen neuvolassa neuvomassa someneuvojaa.
- Anonyymi
ID-iootit taas asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889