ID numero?

Nimetön

mikä on id numero ja mistä saan tietää mikä minun koneen id numero on? -tietämätön-

10

10864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä
      • ip ja id ei oo kyl sama.

        elikkä niin.


      • Anonyymi

        Tuo kertoo jotta olen Porvoossa.
        Ei täältä sinne ole paljoakaan matkaa, alle 200 km.


    • ikikivetcom

      ID on Henkilökortti ja kuka on tilannut henkilökortin, niin siltä saat tietää: esim. poliisi tai työnantaja ja jne..

      Minulla esimerkiksi on dynaaminen, mutta kotisivuni ovat palvelimella, joten Google löytää sivuni kirjoittamalla heikkisuomalainen.
      ip. taas on tietokoneen pysyvä tai dynaaminen numero Internetissä, riippuen yhteyden muodostustavasta. Palvelimilla se on yleensä pysyvä.

      Netissä nykyään - Jos joudut huijatuksi, niin älä maksa laskua! Joten toimi nopeaan maksettuasi, koska ID on siellä mahdollista ohittaa. Näin ollen kuka tahansa voi tehdä laskun kelle tahansa ja maksattaa sen toiselle. Näillä perustein voit mitätöidä laskun ja saada vielä korvauksia.

      Relaatiotietokanta on luotettavasti ainoastaan viranomaisella, eikä sielläkään, kuin kuva ja nimi sekä sos. tunnus. Siis esim. pankki voi vaatia huom.
      asiakkaaltaan relaatiotietokantaa, jolloin se voi liittää joitain tietoja itselleen käytettäväksi.

      En silti voi vakuuttua, että eikö tietoja kerättäisi ja myytäisi laittomasti!

    • Anonyymi

      Tarkoittaako id tilin luonti eri asiaa. Kuin salainen 6 numeroinen ID ?
      -vaaka63

      • Anonyymi

        Voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Noilla tiedoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Noilla tiedoilla.

        Ilman asiayhteyttä ID-numero (etenkään väärinkierjoitettuna) ei tarkoita yhtään mitään.

        Ja miksi tämäkin vuosikausia sitten loppuunkäsitelty ja jo silloin tyhjänpäiväinen ”keskustelu” piti taas nostaa esiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman asiayhteyttä ID-numero (etenkään väärinkierjoitettuna) ei tarkoita yhtään mitään.

        Ja miksi tämäkin vuosikausia sitten loppuunkäsitelty ja jo silloin tyhjänpäiväinen ”keskustelu” piti taas nostaa esiin?

        En vieläkään tiedä mikä on minun Id tunnukseni ? Pyytäisin neuvoa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vieläkään tiedä mikä on minun Id tunnukseni ? Pyytäisin neuvoa !

        Mihinkä sinä sitä neuvoa tarvitset, ja välttäskö sellainen perusneuvo, koska tämä täsmäneuvon antaja on nyt ajoneuvoineen neuvolassa neuvomassa someneuvojaa.


    • Anonyymi

      ID-iootit taas asialla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe