mikä on id numero ja mistä saan tietää mikä minun koneen id numero on? -tietämätön-
ID numero?
10
13732
Vastaukset
- tästä
Tarkoitatko koneesi IP-numeroa?
Klikkaa linkkiä näet koneesi IP-numeron:
http://www.whatismyip.com/- ip ja id ei oo kyl sama.
elikkä niin.
- Anonyymi
Tuo kertoo jotta olen Porvoossa.
Ei täältä sinne ole paljoakaan matkaa, alle 200 km.
- ikikivetcom
ID on Henkilökortti ja kuka on tilannut henkilökortin, niin siltä saat tietää: esim. poliisi tai työnantaja ja jne..
Minulla esimerkiksi on dynaaminen, mutta kotisivuni ovat palvelimella, joten Google löytää sivuni kirjoittamalla heikkisuomalainen.
ip. taas on tietokoneen pysyvä tai dynaaminen numero Internetissä, riippuen yhteyden muodostustavasta. Palvelimilla se on yleensä pysyvä.
Netissä nykyään - Jos joudut huijatuksi, niin älä maksa laskua! Joten toimi nopeaan maksettuasi, koska ID on siellä mahdollista ohittaa. Näin ollen kuka tahansa voi tehdä laskun kelle tahansa ja maksattaa sen toiselle. Näillä perustein voit mitätöidä laskun ja saada vielä korvauksia.
Relaatiotietokanta on luotettavasti ainoastaan viranomaisella, eikä sielläkään, kuin kuva ja nimi sekä sos. tunnus. Siis esim. pankki voi vaatia huom.
asiakkaaltaan relaatiotietokantaa, jolloin se voi liittää joitain tietoja itselleen käytettäväksi.
En silti voi vakuuttua, että eikö tietoja kerättäisi ja myytäisi laittomasti! - Anonyymi
Tarkoittaako id tilin luonti eri asiaa. Kuin salainen 6 numeroinen ID ?
-vaaka63- Anonyymi
Voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Noilla tiedoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Noilla tiedoilla.
Ilman asiayhteyttä ID-numero (etenkään väärinkierjoitettuna) ei tarkoita yhtään mitään.
Ja miksi tämäkin vuosikausia sitten loppuunkäsitelty ja jo silloin tyhjänpäiväinen ”keskustelu” piti taas nostaa esiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman asiayhteyttä ID-numero (etenkään väärinkierjoitettuna) ei tarkoita yhtään mitään.
Ja miksi tämäkin vuosikausia sitten loppuunkäsitelty ja jo silloin tyhjänpäiväinen ”keskustelu” piti taas nostaa esiin?En vieläkään tiedä mikä on minun Id tunnukseni ? Pyytäisin neuvoa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vieläkään tiedä mikä on minun Id tunnukseni ? Pyytäisin neuvoa !
Mihinkä sinä sitä neuvoa tarvitset, ja välttäskö sellainen perusneuvo, koska tämä täsmäneuvon antaja on nyt ajoneuvoineen neuvolassa neuvomassa someneuvojaa.
- Anonyymi
ID-iootit taas asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk635454Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6063528SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842929Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2872759"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961820Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601750Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851424Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241366Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141331Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183927