Kostako kytät tuttava pirille jos kaveri teke nille jotain paha.

Anonyymi-ap

Voiko se olla niin että kun kaveri teke kytille jotain paha niin ne kosta hänen tuttava pirille niin kun esim minun kaveri on pukottanut naiskyttä niin ne kosta sittä minulle niin kun tuossa Jyväskylässä tekivät eli ei ole minultta kysynyt faktoja esim minä en ole ollut tuon kaverin kanssa missän tekemisessä enkä hyväksy hänen tekoa mutta ehkä kytät luule että minä pidän tuota kaveria isona sankarina mitä ei pidä paikkansa.

Kun ei sittä tiedä kun ei voi lukea nidden ajatukset mutta varmasti tietävät että molemmat käyttä sama asianajaja ja molemmat ovat ollet hoidossa mielentervys ongelmista ja minä olen ollut tuon kaverin luona silloin kun olen ollut karkutiellä hoitolaitoksesta ja me ollan vietetty aika yhdessä.

Ja minä aasuin Jyväskylä kun muuttin omillen hoitokodista ym enkä käyttänyt lääkkeeittä ym eli kytät ajateli että minusta tule samanlainen kun toi kaveri joka pukotta kyttiä ja minä aiemmin pukottanut isä ym tousta olen todella pahoillani se on vähän monimutkainen juttu oli tavallan lupa lainata hänen kengät mutta silti olin hänen mielstä varastannut ne kengät eli vähän monimutkainen juttu mutta ei sittä sen enempää enkä se oli 50% isän vika ja 50% minun vika en tiedä kysyin kyllä lupa lainata ne kengät en ymmärrä miksi olisin tehnyt jotain väärin äiti ei ollut muistannut sanoa isälle että hän on antannut lupa lainata ne kengät kuiteskin äiti on sittä mielttä että hän on aina ollut reilu minua kohtan?

Niin ne päättä kosta minulle sittä vievät minut joka toinen päivä putkan ym ja lavastavat että olen ajannut kyttiä pakon ja lavastannut että olen ajannut naisen yli ym että savat minulle pitkä kakku pääsevät minusta eron pitkäksi aika ym ja jos toi naiskyttä on esim Jyväskylästä kotoisin niin kytät Jyväskylässä kostavat minulle ym.

3

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin minä olin tuossa kylä kapakka juomassa ja isä soitti omistajalle ja sano että nyt sinun pitä sanoa minun pohjalle että hän välittömästi tule kotin palauttaman noi kengät muuten hän soitta poliisit että mitä minä ajatelen olen sannut lupa lainata ne manantaiksi jolloin ne vaihta minun kengät ehjin ja kun tulen kotin ja menen sänkyn nukkumaun niin hän heittä minun pälle minun omat rikkinäiset kengät mitä on rikki (Valmistusvika taaku palautus sen takia en voi nittä käyttä) ja minulla mene hermot.

    • Anonyymi

      Jo tuossa Jyväskylä tosian muuttamut hoitokoti omillen aasuman enkä käyttänyt lääkkeeittä kun nissä on haittoja että ne lihottavat ja liisävät diabetes riskiä ym ja psokosi lääkkeiden lopettaminen voi aiheutta psykosia myös vaikka ei aiemmin olis ollut psykosia ym jo minä ajatelin että loppetan nidden lääkkeiden käyttö sillä uhkiksella että tule psykosia mutta käyttän paljon pirkkoa ja bentsoja niin vähennän sillä psykosi riskiä niin ehkä ne kytät ajateli että saan psykosin ja pukkotan heittä ym.

    • Anonyymi

      Voiko se olla niin että kun kaveri teke kytille jotain paha niin ne kosta hänen tuttava pirille niin kun esim minun kaveri on pukottanut naiskyttä niin ne kosta sittä minulle niin kun tuossa Jyväskylässä tekivät eli ei ole minultta kysynyt faktoja esim minä en ole ollut tuon kaverin kanssa missän tekemisessä enkä hyväksy hänen tekoa mutta ehkä kytät luule että minä pidän tuota kaveria isona sankarina mitä ei pidä paikkansa.

      Kun ei sittä tiedä kun ei voi lukea nidden ajatukset mutta varmasti tietävät että molemmat käyttä sama asianajaja ja molemmat ovat ollet hoidossa mielentervys ongelmista ja minä olen ollut tuon kaverin luona silloin kun olen ollut karkutiellä hoitolaitoksesta ja me ollan vietetty aika yhdessä.

      Ja minä aasuin Jyväskylä kun muuttin omillen hoitokodista ym enkä käyttänyt lääkkeeittä ym eli kytät ajateli että minusta tule samanlainen kun toi kaveri joka pukotta kyttiä ja minä aiemmin pukottanut isä ym tousta olen todella pahoillani se on vähän monimutkainen juttu oli tavallan lupa lainata hänen kengät mutta silti olin hänen mielstä varastannut ne kengät eli vähän monimutkainen juttu mutta ei sittä sen enempää enkä se oli 50% isän vika ja 50% minun vika en tiedä kysyin kyllä lupa lainata ne kengät en ymmärrä miksi olisin tehnyt jotain väärin äiti ei ollut muistannut sanoa isälle että hän on antannut lupa lainata ne kengät kuiteskin äiti on sittä mielttä että hän on aina ollut reilu minua kohtan?

      Niin ne päättä kosta minulle sittä vievät minut joka toinen päivä putkan ym ja lavastavat että olen ajannut kyttiä pakon ja lavastannut että olen ajannut naisen yli ym että savat minulle pitkä kakku pääsevät minusta eron pitkäksi aika ym ja jos toi naiskyttä on esim Jyväskylästä kotoisin niin kytät Jyväskylässä kostavat minulle ym.

      Niin minä olin tuossa kylä kapakka juomassa ja isä soitti omistajalle ja sano että nyt sinun pitä sanoa minun pohjalle että hän välittömästi tule kotin palauttaman noi kengät muuten hän soitta poliisit että mitä minä ajatelen olen sannut lupa lainata ne manantaiksi jolloin ne vaihta minun kengät ehjin ja kun tulen kotin ja menen sänkyn nukkuman niin hän heittä minun pälle minun omat rikkinäiset kengät mitä on rikki (Valmistusvika taaku palautus sen takia en voi nittä käyttä) ja minulla mene hermot.

      Jo tuossa Jyväskylä tosian muuttamut hoitokoti omillen aasuman enkä käyttänyt lääkkeeittä kun nissä on haittoja että ne lihottavat ja liisävät diabetes riskiä ym ja psykosi lääkkeiden lopettaminen voi aiheutta psykosia myös vaikka ei aiemmin olis ollut psykosia ym jo minä ajatelin että loppetan nidden lääkkeiden käyttö sillä uhkiksella että tule psykosia mutta käyttän paljon pirkkoa ja bentsoja niin vähennän sillä psykosi riskiä niin ehkä ne kytät ajateli että saan psykosin ja pukkotan heittä ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe