AUTTAKAA!
Oon lähös Ruotsiin ja haluaisin laittaa mun Valkoset pellava housut mut mul on menkat.
Niin voinko silti laittaa Valkoset housut vaikka on menkat?
AUTTAKAA NOPEE
6
292
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Auttakaa MIESTÄ nyt mäessä kun menkatkin puskee.
- Anonyymi
Tietenkin voit vetää jalkaasi millaiset housut ikinä haluat, myös menkkojen aikana. Kai sinä jo osaat joka tapauksessa käyttää kuukautissuojia housujen väristä riippumatta.
- Anonyymi
Jos osaat käyttää tampoonia laita sellainen ja side niin jos tampooni on ns täysi vari vuotaa suhteeseen ja huomaat sen tampooni kyllä kestää hyvinkin paljon verta mutta se kyllä riippuu koosta normaali kokoinen on hyvä
- Anonyymi
Miehenkin kannattaa varustautua noin Ruotsin reissulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehenkin kannattaa varustautua noin Ruotsin reissulle.
Kun ap on oletettavasti nettiriippuvainen eläkekäismies, neuvon kuuluisi ohjautua geriatrian sivuille.
Kun netti on hänen elämänsä sisältö, saman sisältöisiä viestejä ilmestyy nettiin kirjautumattomana joka päivä.
Milloin lapsi-ikäisenä, milloin aikuisena naisena.
- Anonyymi
Menisit Norjaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820