AUTTAKAA!
Oon lähös Ruotsiin ja haluaisin laittaa mun Valkoset pellava housut mut mul on menkat.
Niin voinko silti laittaa Valkoset housut vaikka on menkat?
AUTTAKAA NOPEE
6
252
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Auttakaa MIESTÄ nyt mäessä kun menkatkin puskee.
- Anonyymi
Tietenkin voit vetää jalkaasi millaiset housut ikinä haluat, myös menkkojen aikana. Kai sinä jo osaat joka tapauksessa käyttää kuukautissuojia housujen väristä riippumatta.
- Anonyymi
Jos osaat käyttää tampoonia laita sellainen ja side niin jos tampooni on ns täysi vari vuotaa suhteeseen ja huomaat sen tampooni kyllä kestää hyvinkin paljon verta mutta se kyllä riippuu koosta normaali kokoinen on hyvä
- Anonyymi
Miehenkin kannattaa varustautua noin Ruotsin reissulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehenkin kannattaa varustautua noin Ruotsin reissulle.
Kun ap on oletettavasti nettiriippuvainen eläkekäismies, neuvon kuuluisi ohjautua geriatrian sivuille.
Kun netti on hänen elämänsä sisältö, saman sisältöisiä viestejä ilmestyy nettiin kirjautumattomana joka päivä.
Milloin lapsi-ikäisenä, milloin aikuisena naisena.
- Anonyymi
Menisit Norjaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232453Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531733Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111024Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951012- 259972
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718