Juhannus se on nyt...

Ensimmäinen kerta syrjähyppyyn on toteutumassa....enkä pysty olemaan ilman kyrpää...maittavaa ruokaa ja yhdyntää...se on nyt juhannuksena...ettei jää yhdynnät juhannuksena tekemättä...

12

5048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvähän se on vierasta saada välillä. Munarinasta juhannusta sinulle. T. Lapin mies

      • Oi kiitos minulla on yhdyntä kokonaan jäänyt väliin...nyt haluan sitä viiden vuoden edestä...


      • Anonyymi
        sari6975 kirjoitti:

        Oi kiitos minulla on yhdyntä kokonaan jäänyt väliin...nyt haluan sitä viiden vuoden edestä...

        Toivottavasti on tuttu kaveri?
        Minulla oli lähes 6 vuotta selibaattia (olen mies), kun pääsin aikoinaan naisiin.
        No, olin ilman kumea ja laskin sisälle.
        Tytöllä alkoi onneksi kuukautiset, joten raskaaksi ei tullut.
        Sen sijaan 1kk tuosta sain satiaiset.
        Niistä selvittiin apteekin litkulla.
        Tuo tyttö oli samana kesänä tartuttanut satiaiset muutamaan muuhunkin lisäkseni.
        Seuraavaksi menin aids-testiin, koska paljastui, että tuo tyyppi oli tykittänyt itseään.
        Oli pitkät aika odottaa vastausta, joka onneksi oli negatiivinen.
        Tsemppiä sinulle ja muista käyttää järkeä, jos seksiin päädyt.👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti on tuttu kaveri?
        Minulla oli lähes 6 vuotta selibaattia (olen mies), kun pääsin aikoinaan naisiin.
        No, olin ilman kumea ja laskin sisälle.
        Tytöllä alkoi onneksi kuukautiset, joten raskaaksi ei tullut.
        Sen sijaan 1kk tuosta sain satiaiset.
        Niistä selvittiin apteekin litkulla.
        Tuo tyttö oli samana kesänä tartuttanut satiaiset muutamaan muuhunkin lisäkseni.
        Seuraavaksi menin aids-testiin, koska paljastui, että tuo tyyppi oli tykittänyt itseään.
        Oli pitkät aika odottaa vastausta, joka onneksi oli negatiivinen.
        Tsemppiä sinulle ja muista käyttää järkeä, jos seksiin päädyt.👍

        Minulla ei ole satiaisia. Ja en ole ollut yhdynnässä edes vieraan miehen kanssa.


    • Anonyymi

      En tiedä tapaustasi, mitä siinä on takana, mutta syrjähyppyhän kielii suhteen toimimattomuudesta jotenkin ja yleensähän niihin lähdetään siinä toivossa, että jotain uutta oppisi.
      Harvoin kuitenkin näin käy, vaan huonompaan suuntaan voi mennä.
      Kysyn nyt, että onko se sen arvoista?
      Seksihän on hieno asia toki, mutta samalla herkkää aluetta, jossa voi tapahtua isoakin tuhoa. Kannattaisiko vielä miettiä tai sitten katkaista välit nykyiseen ja kun on valmis, niin sitten lähteä uuteen suhteeseen?

      • En minä katkaise välejä nykyiseen...koska haluan vain vieraan miehen kyrpää...


    • Anonyymi

      Minä jäin koukkuun viideksitoista vuodeksi vieraan miehen kanssa, myös saatoin touhuta tyttöjen reissulla toistenkin kanssa, paljon ihania muistoja. Joskus tulee mieleeni voisinko vielä mutta ikää on tullut.

    • Anonyymi

      Itsepähän (toivottavasti) tiedät, mitä asiallesi tehdä eli jos käyt vieraissa ja pystyt menemään vakituisesi eteen ilman tunnontuskia, niin sehän on sun asiasi.
      Mä oon nähnyt useita tapauksia sivusta seuranneena, mitä se hetken hurma voi teettää. Seksihän on sinällään hieno juttu, mutta sitä kokonaisuutta kannattaa miettiä.
      Hyvät juhannukset sinulle 😀

      • No se on se mikä pitää ensin kysyä...jotta vakituinen kumppani tietää...mitä sillä aikaa tapahtuu..


      • Anonyymi
        sari6975 kirjoitti:

        No se on se mikä pitää ensin kysyä...jotta vakituinen kumppani tietää...mitä sillä aikaa tapahtuu..

        Okei, no, jos teillä on tällainen sopimus, että toinen tietää tämän sinun "väliaikaisen jutun", eikä siitä ole minään, niin ainakin jää ne morkkikset sun muut pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, no, jos teillä on tällainen sopimus, että toinen tietää tämän sinun "väliaikaisen jutun", eikä siitä ole minään, niin ainakin jää ne morkkikset sun muut pois.

        Kysyin ei se häntä haittaa...koska jään pian ihan yksin koko juhannuksen ajaksi...
        Kysyin saako joku tulla kaveriksi...etten ole ihan yksi...mieheni sanoi että voipi.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe