Käyn koulua Lyseolla, siirryn toiselle luokalle.
Mitä aineita minun pitäisi seuraavan vouden aika opiskella?
Tähtään osastoapulaiseksi mutta en vanhuspalvelu puolelle, enkä vammaispalvelu puolelle. Kuin monta ladua ja eximia minun pitäisi saada jos aijon sairaanhoitajaksi?
Jyväskylän aikuisyliopisto
Anonyymi-ap
2
178
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sinun pitää lukiossa opiskella, että saat lukion käytyä ja ylioppilastutkinnon suoritettua, siitä osaa varmasti parhaiten kertoa oma lukiosi.
Sairaanhoitajaksi opiskellaan ammattikorkeakoulussa. Ammattikorkeakouluun pääsemiseen ei vaadita mitään tiettyjä lukioaineita eikä tarvita yhtään L eikä edes E. Mutta ylioppilastutkinto tai muu toisen asteen tutkinto pitää olla. Tietysti mieluiten hyvin suoritettuina mutta keskinkertainenkin riittää. - Anonyymi
Muuten mikä on Jyväskylän aikuisyliopisto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107