Pakanat pannassa?

Anonyymi-ap

mistä löytyy kirkkoon kuulumattomien kuolleiden listat?

15

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Shiiat voi löytää Karbalan kuvernementista jos niistä on kyse

      • Mitä sä meinaat pidät toista pilkkanasi


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Mitä sä meinaat pidät toista pilkkanasi

        älä molo älämolota vaan pidä turpas pilkassa


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Mitä sä meinaat pidät toista pilkkanasi

        Mekassa se Kaaban just kivi on Saturnus joka on saatanan palvojien palvoma.
        Juuayaliset khazaarit ota saatan palvojia ja transgendereita. Homous liittyy satanismiin, kabbalaan,pedofiliaan.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus. Ei mistään. Ei ainakaan meidän pitäjässä. En ole muuten koskaan kiinnittänyt asiaan huomiota.
      En vähän epistä. Kun seurakunnalle maksetaan valtionapu koko kunnan pääluvun mukaan sisältäen kirkkoon kuuluvat ja kuulumattomat, olisi oikein että seurakunta julkaisisi kaikki kuolleet ilmoitussivullaan.
      Mutta mistä tiedät vaikka he olisivatkin samassa ilmoituksessa, en minä ainakaan kenestäkään tiedä onko kuulunut kirkkoon vai ei.

      • Anonyymi

        Jos kirkkoon kuulumattomat eli kirkosta eronneetkin ilmoitettaisi seurakunnan kuolleissa, eikö se olisi näiden eronneiden vakaumusta vastaan?
        Omasta tahdostaan eronneet kirkosta, heillä on siihen hyvä syy, vakaumus.
        Eivät ehkä usko jumalaan, kuoleman jälkeiseen elämään, ovat jotain eri uskontokuntaa tai lahkoa mikä ei ole kristillinen oppi, ateisti, jne.
        Olisi tosi väärin heitä kohtaan laskea heidät kirkolliseen seurakuntaan kuoleman jälkeen.
        Tästähän muuten on joskus jossain riidelty! Vainaja oli vakaumuksesta eronnut kirkosta aikanaan, mutta osa omaisista halusi hänelle kirkollisen hautauksen, osa vastusti rajusti. En muista kumpi puoli voitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kirkkoon kuulumattomat eli kirkosta eronneetkin ilmoitettaisi seurakunnan kuolleissa, eikö se olisi näiden eronneiden vakaumusta vastaan?
        Omasta tahdostaan eronneet kirkosta, heillä on siihen hyvä syy, vakaumus.
        Eivät ehkä usko jumalaan, kuoleman jälkeiseen elämään, ovat jotain eri uskontokuntaa tai lahkoa mikä ei ole kristillinen oppi, ateisti, jne.
        Olisi tosi väärin heitä kohtaan laskea heidät kirkolliseen seurakuntaan kuoleman jälkeen.
        Tästähän muuten on joskus jossain riidelty! Vainaja oli vakaumuksesta eronnut kirkosta aikanaan, mutta osa omaisista halusi hänelle kirkollisen hautauksen, osa vastusti rajusti. En muista kumpi puoli voitti.

        Hyvä pointi tuokin, siispä kirkkoon kuulumattomien Ilmoittaminen omaisten asia kuolinilmoituksessa. Tietenkin pitää tehdä kuten vainaja on halunnut, ihmeellistä että joku omainen toimii toisin. Toivottavasti tämä hautajaisten väkisin järjestäjä jossain vaiheessa huomaan olleensa typerä.
        Kun itse kuolen, omainen joka tapauksessa laittaa kuolinilmoituksen lehteen, että tutut ja köörit saavat tietää eivätkä suotta soittele ja sillä hyvä.
        Eli edelleen aloittajan pohdintaan, Ei missään ilmoiteta viranomaisen toimesta kirkosta eronneita.


    • Anonyymi

      Ei se kirkkoon kuulumattomuus kenestäkään huonompaa ihimistä tehe".
      Mie olen ainoa meitin pesueesta, joka ei maksa kirkkoveroo.
      Isämeitin pöhähtäis; "ka niin, itepä tiiät".

    • Anonyymi

      Taivaan portilla on ajantasainen lista. Eräskin seurue pyrki kerran taivaan kultaisista porteista sisään. Portilla sanottiin seurueelle että ei pääse, inttivät vaan niin kovasti että kyllä nyt pitäis päästä. Lopulta portinvartijan piti käydä kysymässä isällistä neuvoa, valtakunnasta käskettiin takaisin portille sanomaan että ei pääse. Portinvartija lähti viemään tätä viestiä seurueelle mutta palasi kiireesti takaisin isällisen huoman tykö...
      "Se seurue on jo lähtenyt pois portilta mutta niin on lähtenyt meidän kultaiset portitkin..."

    • Anonyymi

      Kirkkoon kuulumattomista tulevaisuudessa suurin osa on mus limeita ja heidän tietojaan saa yleensä helposti melkein aina Mekasta tai Karbalasta, mutta opin suunta pitää tietää

    • Anonyymi

      Kirkosta eronneita ateisti suomalaisia.

    • Anonyymi

      Persut on inhomillisiä lähimmäisiä kohtaan syvästi uskovaisia jumalan valittu puolue yritti Tynkkynen vakuuttaa kun potkittiin helluntalaisista ulos.

    • Anonyymi

      Mitä tuollaisella listalla tekee? Minä en ainakaan ole koskaan ko. listaa tarvinnut, en kirkkoon kuuluvista sen enempää kuin kirkkoon kuulumattomistakaan. Jos joku läheiseni, sukulaiseni tai ystäväni kuolee saan kyllä siitä tiedon, muut saavat kuolla tai olla kuolematta ilman minun tietoani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe