Moi. Oletko jäänyt yksin. Olen juuri eronnut 14 v suhteesta. Mitä mieltä olette jos voi erota sovusss? Siis ihan kaikin puolin. Meillä ei vaan ollut enää sitä suhdetta. Olimme enempi kuin sisko ja veli.
Hwi oletko yksin
2
279
Vastaukset
- Anonyymi
On kuitenkin rankkaa? Paras tyossa tilanteessa huolehtia omasta kunnostaan ja katsoa positiivisesti tulevaisuuteen päin! Lapsia, montako? Ethän käytä lapsiasi katkeruuden välikappaleina pahassa hetkessä kuten eräällä vieraannuttajaisällä ollut tapana ainakin 17 ajan. Ethän sinäkään halua pilata elämääsi katkeruudella? Jumalan siunausta sinulle elämääsi!
- Anonyymi
Moi, tosi hyvä avaus! Varmastikin se pääasia on, että millaiset olosuhteet vanhempi pystyy järjestämään lapsilleen eli liittyy paljolti näissä tapauksissa siihen, että saako vanhempi esim. päihteidenkäyttönsä hallintaan, pääseekö eroon huonosta seurasta (rikollisuus) ja että pystyy todistamaan käyneensä terapiassa esim. vihanhallinnan suhteen. Tärkeintähän on, että vanhempi itse osoittaa aitoa aktiivista halua. Sellainen ei toimi esim. että vanhempi alkaa antamaan muille jotain ehtoja ja mahdollisuuksia ja ajattelee, että omalla vastuulla olevien ihmissuhteiden hoitaminen kuuluisi vaikka sos. viranomaisille tai exälle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752934- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211251
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874