Moi. Oletko jäänyt yksin. Olen juuri eronnut 14 v suhteesta. Mitä mieltä olette jos voi erota sovusss? Siis ihan kaikin puolin. Meillä ei vaan ollut enää sitä suhdetta. Olimme enempi kuin sisko ja veli.
Hwi oletko yksin
2
256
Vastaukset
- Anonyymi
On kuitenkin rankkaa? Paras tyossa tilanteessa huolehtia omasta kunnostaan ja katsoa positiivisesti tulevaisuuteen päin! Lapsia, montako? Ethän käytä lapsiasi katkeruuden välikappaleina pahassa hetkessä kuten eräällä vieraannuttajaisällä ollut tapana ainakin 17 ajan. Ethän sinäkään halua pilata elämääsi katkeruudella? Jumalan siunausta sinulle elämääsi!
- Anonyymi
Moi, tosi hyvä avaus! Varmastikin se pääasia on, että millaiset olosuhteet vanhempi pystyy järjestämään lapsilleen eli liittyy paljolti näissä tapauksissa siihen, että saako vanhempi esim. päihteidenkäyttönsä hallintaan, pääseekö eroon huonosta seurasta (rikollisuus) ja että pystyy todistamaan käyneensä terapiassa esim. vihanhallinnan suhteen. Tärkeintähän on, että vanhempi itse osoittaa aitoa aktiivista halua. Sellainen ei toimi esim. että vanhempi alkaa antamaan muille jotain ehtoja ja mahdollisuuksia ja ajattelee, että omalla vastuulla olevien ihmissuhteiden hoitaminen kuuluisi vaikka sos. viranomaisille tai exälle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708