Olimme iloinneet tunnetun ja ärsyttävästi kirjoittavan toimittajan jäädesssä eläkkeelle ravijuttujen julkaisun Sotkuma-lehdessä päättyvän. Olimme väärässä, eläin rääkkäys on edelleen kerskailun aiheena paikallisessa. Samoin jatketaan pilkka henkisten kolunnien julkaisemista jostain syystä. Pitäisikö päätoimittajana ilmoittaa jo Suonenvaaran suuntaan, ettei Jumalaa ja muitaskaan pilkkaavia kirjoituksia enää tarvita!
En halua lukea mitään raveista!
Anonyymi-ap
6
448
Vastaukset
- Anonyymi
Ravit on ruualla leikkimistä.
- Anonyymi
Onko se Pertti muuttanut eläkkeellä ollessaan Suonenvaaralle? En ole tiiennytkään..
- Anonyymi
Etkö muista. Kuuluisa uutinen oli Suonenvaaralta varastettu potkuri.
- Anonyymi
Ravimiehet tekee tiliä totossa, taitaa eräs sotkamon mies olla melkoinen totohai.
- Anonyymi
Hiukkaan päin sopisi rakentaa vaikka koirarata. Toisi innokkaita vedonlyöjiä turisteiksi. Ja paikallisille mahdollisuuden kasvattaa koiria, kun perinteinen tuotantoeläintalous näkyy hiipuvan.
- Anonyymi
Katkeraa vuodatusta. Hyvää juhannusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295