Ei yksi yö ...

Minusta se yksi yö ei pilaa mitään...sillä on hvyä vaikutus...jos juhannuksena kaveri jättää...muun porukan mukana vaimonsa yksi...voi hän pyytää kaveriksi jonkun joka haluaa...olla sen ajan hänen kanssaan...eikä se ole huonu idea...pitää vain kysyä...saako joku tulla kaveriksi...etten ole ihan yksin koko juhannusta...ja on kaverina ...perjantai iltapäivä 12.30 aina lauantaiiltaan 23 saakka..

20

4562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avaan sen verran itsestäni, että olen 16 vuotta ollut avosuhteessa saman naisen kanssa; asumme erillään.
      No, kummallakin omat harrastukset/kaveripiirit ja mitä seksiin tulee, niin joskus 2-3 krt/2 viikkoa.
      Nyt eilen oli lähes kuukausi, kun päädyimme sänkyyn ja kivaahan se, kuten aina.
      Mielestäni suhteeseen kuuluisi muutakin silti ja esim nyt juhannuksen vietän yksin ja ehkä sunnuntaina pääsen viereen taas, mutta arvoitus vielä.
      Valtosan elämään olen tottunut yksinäisyyteen, missä seksi ei ole se suurin murhe, vaan kaipaisin sitä juttuseuraa/sielunkumppania.
      Olen miettinyt tätä suhdetta naiseeni, että olenko toisaalta läheisriippuvainen, koska addictina löydän sellaisen useimmista asioista?

      • Anonyymi

        No ensinnäkään läheisriippuvainen ei tyydy tuollaiseen suhteeseen mu koitappa ny puollustella miten tahdot sitä tosiasiaa että sua ei nainen kiinnosta kun pilluna


      • Voi sitä kuusitoista vuotiaskin harrastaa seksiä...


      • Anonyymi

        Mitäs olet delaa jo idiootti.


      • Anonyymi

        Ei tuo ole mitään seksisuhdetta kummempaa ette te ole avosuhteessa kun asutte eriosoitteissa luultavasti nasellasi on muitakin kenellä panettaa itseään jos ei jopa sullakin mu itsepä olette noin päättäneet elämänne elää


    • Anonyymi

      Oltiin vuosia sitten saaressa viettämässä juhannusta kaveriporukalla, osalla puoliso mukana osa sinkkuja.
      Siellä sitten yks mies rupes puhumaan tyttöystävälleenet lähetään kotiin yöksi, no nainenhan ei halunnut lähteä ja mies sitten lähti kiukuspäissään.
      Meillä muilla hauskanpito jatkui ja rannalle jäänyt nainenkin liittyi seuraamme juhlimaan.
      Pariskunnat lähti nukkumaan ja kysyin naiselta haluaako nukkua nuotion vieressä vai tulisiko paattiini nukkumaan.
      Hän sitten tuli paattiini vaikka tiesi ettei siellä ole kuin yksi sänky, ujostelematta otti vaatteensa pois ja meni peiton alle ja minä perässä.
      Nukahdettiin saman tien ja aikaisin aamulla heräsin kauheaan janoon, meni juomaan ja koitin saada nukuttua jolloin tunsin käden kullillani mikä nousi saman tien ja oli kuin rautakanki.
      Pitelin tissejä, kiusasin nännejä ja sormella silittelin pimperon huulia, siinöhän meni aamu kannessa ja nautiskellessa. Kolmen vartin jälkeen oli jo pakko lopettaa.
      Siinä kun keittelin kahvia niin kaveriin tuli saarelle takaisin, huutelin hänelle että oli kaffetta tarjolla, kun hän astui paattiini niin huomasi puolisonsa olevan alasti ja pillusta valui spermaani.
      Hän kysyi olinko nussinut ja myönsi sen. Hän kohautti olkaansa ja sanoi että sen hän tiesi jo lähtiessä että näin kävisi. Pyysi minua poistumaan että sais herättää puolisonsa ja jutella.
      Siinä rannalla nuotiota viritellessä kuulin niin tuttuja huokauksia paatistani ettei jäänyt epäselväksi mitä siellä tapahtui.

      • Anonyymi

        Samanlainen oli aikoinaan, paitsi että meitä oli 2 kaverin muijan kimpussa. Totesi ettei molemmille anna ja itse siihen että mö jään nuotiolle.
        Lähtivät sivummalla kalliolle ja hiipisen perässä, kaveri jyskytti perinteisessä mättäällä ja heitti mällit sammaliin. Työnsi kaverin pois ja hyppäsin itse pihteihin sanoen että moro mä tulin kanssa.

        Siinä meni aamu kivasti sitten aamuaurinkoa katsellessa ja vuorotellen jatkettiin aamu 8 asti, ujous kun lähti emönnältä niin meno oli aika estotonta siitä eteenpäin.

        Kaveri tuli sitten samanpäivän iltana hakemaan muijansa pois saaresta, sen jälkeen jatkettiin monta vuotta tämän kaverin kanssa tämän emännän polkemista kun isäntä oli tuömatkoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen oli aikoinaan, paitsi että meitä oli 2 kaverin muijan kimpussa. Totesi ettei molemmille anna ja itse siihen että mö jään nuotiolle.
        Lähtivät sivummalla kalliolle ja hiipisen perässä, kaveri jyskytti perinteisessä mättäällä ja heitti mällit sammaliin. Työnsi kaverin pois ja hyppäsin itse pihteihin sanoen että moro mä tulin kanssa.

        Siinä meni aamu kivasti sitten aamuaurinkoa katsellessa ja vuorotellen jatkettiin aamu 8 asti, ujous kun lähti emönnältä niin meno oli aika estotonta siitä eteenpäin.

        Kaveri tuli sitten samanpäivän iltana hakemaan muijansa pois saaresta, sen jälkeen jatkettiin monta vuotta tämän kaverin kanssa tämän emännän polkemista kun isäntä oli tuömatkoilla.

        Sinä olet niitä syitä miksi olisi hyvä osata kaverinsa valita toki ihan yhtä lailla on vikaa kaverisi naisessa ite tossa kohti sanosin jot pidä huora hyvänäsi toivottavasti osaatte pitää toisenne edes naimalla vuotta kauemmin tyytyväisinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet niitä syitä miksi olisi hyvä osata kaverinsa valita toki ihan yhtä lailla on vikaa kaverisi naisessa ite tossa kohti sanosin jot pidä huora hyvänäsi toivottavasti osaatte pitää toisenne edes naimalla vuotta kauemmin tyytyväisinä

        Vituttaako kun vaimosi lähti kaverisi matkaan?

        En ihmettele kun et ole viitsinyt edes opetella kirjoittamaan suomea. Et kuitenkaan ehtinyt sanomaan mitään kun vaimosi jo lähti. Nyt sitten katkerana ja yksinäisenä täällä jeesustelet kaikille ja kehittelet fantasioita kuinka sinä sanoisit muka jotain. Sinä olet niin tyhmä ja nössö ettet sanonut silloinkaan mitään, ja tiedä se, eivät he olisi sinua edes kuunnelleet. Katsos kun sinä et jättänyt vaimosi. Sinun vaimosi jätti sinut!

        Sinun vaimosi lähtö ja petos ei ollut ryhmäseksin syytä. Sinä olet se syy. Vain ja ainoastaan sinä olet se syy miksi vaimosi häipyi.

        Ainoastaan typerä nössö ei tunnusta tuollaista tosiasiaa!

        Jumalauta, jos mies ei tuohon ikään mennessä ole viitsinyt edes opetella suomenkieltä kirjoittamaan, ketään muuta et siitä voi syyttää kuin itseäsi! Uskomaton vastuunpakoilija!


    • Anonyymi

      Juhannus ennen: Kun neito katsoi sillan yli lammen pohjaan saattoi hän nähdä tulevan sulhasen katsovan sieltä.

      Juhannus tänään: Kun neito katsoo sillan yli lammen pohjaan saattaa hän nähdä siellä vanhan polkupyörän, auton renkaita, sekä pesukoneenkin.

      Hyvää juhannusta; omin käsin onneen!

      • No se ei nyt pitänyt minun kohdallani paikkaansa.


      • Anonyymi
        sari6975 kirjoitti:

        No se ei nyt pitänyt minun kohdallani paikkaansa.

        Että, seuraa riitti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että, seuraa riitti?

        Kyllä se oli paras...se riitti? Toistekkin voimme tehdä noin...sillä en asu enää mäellä...vaan tehtaan vieressä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että, seuraa riitti?

        Kyllä se oli paras...se riitti? Toistekkin voimme tehdä noin...


      • Anonyymi

        Nimenomaan ite olet ja tiedät tuon itsestäsi buaahaa


      • Anonyymi

        Hähähää mitäs olet kävit taas päivittää tilanteesi.


    • Anonyymi

      kolikolla on aina kaksi puolta. Jos olet ollut 20v saman puolison kanssa ja ajaudut tilanteeseen jossa tapahtuu se mitä tapahtuu, niin riski uuteen ja toistuvaan kasvaa aika lailla.

      Itse olen yksin oleva ´mies ja miettinyt asiaa aiemmin, jutellut asiasta joskus naisen kanssa. Mutta vaikka olen yksin ja pillun saaminen tiukassa, niin en edellyttäisi asiaa naiselta jolla on vakituinen suhde tai pillu helpossa.

      Itse en usko pätkääkään siihen, että ihminen on sata prosenttisesti uskollinen. Vaikka 15v iässä alkasisi suhde joka kestää 25v, niin aivan varmasti vieras käy jonkin mielessä ja se voi aiheuttaa jopa kiusallisia tilanteita tai ulkopuoliselle kiusallisia tilanteita ja niistä pitäisi sitten puhua. Itsellä on vähän tämän suuntaisia kokemuksia, etten tiedä mitä joku nainen tarkoittaa toimillaan.

      • Anonyymi

        Voi kun sä yrität kauniisti muotoilla tuota ettet muka panis ihan ketä vain keneltä saisit mu ehkäpä tuo jollekin läpi menee onnea kalastukseesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun sä yrität kauniisti muotoilla tuota ettet muka panis ihan ketä vain keneltä saisit mu ehkäpä tuo jollekin läpi menee onnea kalastukseesi

        Haha, katkera palstaääliö taas paljastaa itsestään kaiken.

        Harmittaako kun muut saa seksiä ja sinä vain omaa kättä? Ei se sinun vaimosi takaisin tule, eikä kaverisikaan, vaikka kuinka yrittäisit itseäsi ylentää.

        Katsos kun sinä olet niin tyhmä että yrität tehdä itsestäsi parempaa alentamalla muita. Olet moralisti. Kukaan ei pidä moralisteista, koska moralistit sekaantuvat aina muiden elämään, siitä syystä koska heillä ei ole omaa elämää.

        Siinä on varmasti yksi syy siihen miksi vaimosi petti sinua kaverisi kanssa ja lähti niin ettet ole kyennyt käsittelemään tapahtunutta vieläkään ja siksi vellot omassa katkeruudessa nähden vaimosi ja kaverisi kaikissa muissa ihmisissä. Olet henkisesti sairas. Tulet paikkaan missä puhutaan seksistä, vaikka sinulla ei ole seksielämää ja vaikka ainoa ulosantisi on tuota omaa sairasta katkeruuttasi.

        Vaimosi näki ettei sinun aivoissa ole mitään viisasta, vaan siellä on pelkkää itsekkyyttä ja narsistista tyhmyyttä.

        Sano nyt vielä ettei osunut kohdalleen niin minä näytän sinulle tuhansittain viestejä joissa ihmiset nauttivat ryhmäseksistä, aisankannattamisesta ja muusta vastaavasta ja verrataan niitä sitten niihin sinun yksinäisyyttä ja katkeruutta huokuviin viesteihisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun sä yrität kauniisti muotoilla tuota ettet muka panis ihan ketä vain keneltä saisit mu ehkäpä tuo jollekin läpi menee onnea kalastukseesi

        En kalastele ketään...on typerää väittää olematonta faktaa todennäköiseksi...


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe