Mihin tämä hullu vielä yltää, Luhanski ja Donetskin vihassaan, olihan Trumpi kanssa,oma presidentti ehdokas Venetzuelassa, joka meni mönlään !?
Sota demokraatti Sanna mari,vaatii Eurooppaa tappamaan Ukrainan kanssa,eronneet valtiot !?
9
149
Vastaukset
- Anonyymi
Israili tappanut lähes koko Palestiinan kansan ja liitttolaisemme aseilla,joita varastoitu,koko skandinaaviaan, ei turvallista ja kansan ääntä kuulematta !?
- Anonyymi
Ja parantaa kuin sika juoksuaan!
Pankaa paremmaksi, jos pystytte.
- Anonyymi
Miksi media ihannoi sitä´tissitöntä ja perseetöntä akkaa!? Selittäkää mulle. Marin kuvataan esim. Ilta-sontimissa aina parhaasta kuvakulmasta mutta oikeesti se on kolhon näköinen akka
- Anonyymi
Ihan siksi ,että toimittajilla on sinua parempi naismaku.
Kaikki ovat sinua älykkäämpiä ja paremmin koulutettuja..
Olethan peruskoulupudokaskin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan siksi ,että toimittajilla on sinua parempi naismaku.
Kaikki ovat sinua älykkäämpiä ja paremmin koulutettuja..
Olethan peruskoulupudokaskin!Höpö-Heikille meni jauhot suuhun?
- Anonyymi
Tällainenkin paskahousu, meillä ollut pääministeri ja piilo demokraatti, kansanmurhaaja Bidenin tavoin !?
- Anonyymi
Vanha sanonta on totta, pistä lapset asialle ja sitten mene itse, on Suomen hallinnonkin laita !?
- Anonyymi
Sinäkö hoitaisit asiat hallitusta paremmin?
Et osaa kirjoittaa ymmärrettävää lausetta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408