Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

42

2796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnea terveyttä hyviä muistoja suomalaiset rakastaa !

    • Anonyymi

      Paljon onnea Paula.

      • Anonyymi

        SDP:n Tuppura on Taas KATEELLINEN - Se Hyppää AVANTOON ens Talvena !


    • Anonyymi

      Paula on hyvä laulaja, eikä mikään helvetin räppäri.

      • Anonyymi

        Kaikkea hyvää elämään Paulan laulut muistetaan ja hyvät teot vanhuksille käynyt laulamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea hyvää elämään Paulan laulut muistetaan ja hyvät teot vanhuksille käynyt laulamassa.

        Muistaako edes enään mitään ?


    • Anonyymi

      Paljon onnea ihana Paula 🤩.
      Laulaja, sekä tunteiden tulkki.

      Usein kuuntelen hänen runsasta tuotantoaan, joka on vertaansa vailla.

      T: mies, itsekin laulaja (70v)

    • Grattis Paula!!

    • Anonyymi

      Onnea Paulalle!

      • Anonyymi

        Oli juuri hänen uran muistelma konsertti ja katsottiin 70 on vain numero leffakin juuri eli 80 on vain numero Hannele Lauri esittää hyvän roolin ja Paulan laulut on mielessä monellakin saman ikäpolven ihmisillä.


    • Anonyymi

      Aivan upea vanhus, eikä muutkaan Hänen ikäluokan Tytöt ole muuta kuin ihania!

      • Anonyymi

        Hieno ja naisia suomessa oikein kauniita.Osaavia.


    • Anonyymi

      Karsee ämmä. Leikelty.

      Nuoruuskuvissaan vinot keltaiset hampaat ja hirveitä vaatteita.

      Vanhempana kauneusleikeltu lärvi moneen kertaan. Kävi uulkomailla "lonilla" ja palas täysin erinäköisenä joka "loman" jälkeen.

      Yksinkertainen.

      Mitä on opiskellut?

      Apukoulun vai kansakoulun?

      • Anonyymi

        Aivan ihana kaunis tyylikäs ihminen ystävällinen ja eläinrakas myös.Nuorempana mekin kuunneltiin tunnelman tuoja lauluja ja tummat silmät ruskea tukka laulua.Youtube Paula Koivuniemi tummat silmät ruskea tukka.Sattui olemaan puolisoilla ruskeat hiukset.


      • Anonyymi

        Apukoulusta suoraan hyppäsi esiintymis lavalle. Suomessa kun jo 3 vuotiaat soittaa viulua pianoa käy baletti tunneilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apukoulusta suoraan hyppäsi esiintymis lavalle. Suomessa kun jo 3 vuotiaat soittaa viulua pianoa käy baletti tunneilla.

        SDP:n Tuppura Ei Edes Osaa KasvattaaLapsia ! - koska Se on Punikki-Pöljäke !


    • Anonyymi

      Kuka on kasvattanut poikansa?

      • Anonyymi

        Melko varmasti ei kukaan.


      • Anonyymi

        Lapset kasvaa itsekseen ja nopeasti.On aika raskasta vuorotyöläisten elää täällä, mekin 3 vuorotyössä oltu niin ei päivä työtä tekevät ymmärräkään miten vaikeaa elämä on.


      • Anonyymi

        Olen muurarin kasvattipoika ja isäni on muurain, äidikseni olisin kelpuuttanut Paulan koska hän laulaa kauniisti kukkaisista ja kanervista.


      • Anonyymi

        Pojan isä !


    • Anonyymi

      Täyteainepola.
      Ällö tekopirtee lesbo?

      Mitä on opiskellut.

      • Anonyymi

        On hän ihan hetero. Taas on Mooseksen lakipykälä numero 8 rikottu.


      • Anonyymi

        Jos ihmisellä on palkkatyö musiikki niin varmaan on opiskellut sitten musiikkia.


      • Anonyymi

        Oletko kateellinen vai itse elämänkoululainen?
        Et osaa raukka edes kirjoittaa, ajattelusta puhumattakaan.
        Paulalla on kuule ollut miehiä joka sormelle, mutta et luultavasti edes tiedä, mitä lesbo tarkoittaa.


    • Anonyymi

      No jos viski ja rööki äänestä tykkää!

      • Anonyymi

        Vaikuttaako viski ääneen meillä on juotu viskiä ja kuningatar Ellu joi viskiä.Tupakka ei vaikuta mihinkään ehkä vähän yskittää.Tupakan ainoa huono puoli on savu.


      • Anonyymi

        PAULALLA ON TODELLA HIENO ÄÄNI,EI MIKÄÄN RÖÖKI JA VISKI ÄÄNI,
        KAIKKEA ILKEETÄ SITÄ KATEELISET KEKSIVÄTKIN..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PAULALLA ON TODELLA HIENO ÄÄNI,EI MIKÄÄN RÖÖKI JA VISKI ÄÄNI,
        KAIKKEA ILKEETÄ SITÄ KATEELISET KEKSIVÄTKIN..

        HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ IHANALLE
        PAULA KOIVUNIEMELLE!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ IHANALLE
        PAULA KOIVUNIEMELLE!!!!!

        ❤️❤️🍓🍓🇫🇮Onnea hyviä päiviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaako viski ääneen meillä on juotu viskiä ja kuningatar Ellu joi viskiä.Tupakka ei vaikuta mihinkään ehkä vähän yskittää.Tupakan ainoa huono puoli on savu.

        Tupakanpoltto on tappanut miljoonia ihmisiä ja tappaa vieläkin ylimielisiä ja kehitysmaissa ,tietämättömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ IHANALLE
        PAULA KOIVUNIEMELLE!!!!!

        Paulassa on herkkyyttä, jonka hän saa siirrettyä lauluunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PAULALLA ON TODELLA HIENO ÄÄNI,EI MIKÄÄN RÖÖKI JA VISKI ÄÄNI,
        KAIKKEA ILKEETÄ SITÄ KATEELISET KEKSIVÄTKIN..

        Jos joku ei tykkää , ei se tarkoita että olisi kateellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paulassa on herkkyyttä, jonka hän saa siirrettyä lauluunsa.

        Kattia kanssa , herkkyyttä nähnytkään
        Se on laulun lahja


    • Anonyymi

      onnittelut! Tykkään enemmän hänen 70-luvun musasta! Siinä on sitä jottain. Maku meni hieman kun tuli ne tietyt biisit mut toki kuuntelen tomppaa kappaleesta sanon että on se toimiva toki, mut sen ajan kappaleet alko olla ns c-tason biisei ,mut poikkeuksena kuuntelen tomppa. mut kovan tason biisei löytyä hänen 70-luvun tuotannosta ja 80-luvullaki meni ihan suht hyvin aika-ajoin. Hiano ura kumarrus!

      • Anonyymi

        Hyviä iskelmiä mekin paljon kuunneltu myös ollut mukana monessa musiikki tekemisessä.


    • Anonyymi

      Paulalla oli aina hetki silittää mun edesmenneitä koiria Sinebrykoffin puistossa aikoinaan hyvän luvan kanssa. Muistan hyvällä sitä. Kiitos.

      • Anonyymi

        Radiosta tuli juuri Paulan iskelmä humppa rakkauslaulu tyyliin rakastan sua niin. Paulan poika on jo kauan ollut aikuinen sentään omillaan elänyt.Ja mitä koiriin tulee ne pitää liikkeellä kokoajan parasta jumppaa.


    • Anonyymi

      Eipä Paulaa näy enää edes ulkoilemassa , vaikka täälläpäin asuu. Kummallista?

      • Anonyymi

        Oletko Paulaa kyttäämässä, kun ihmettelet ei ole näkynyt
        nurkissasi, voi sinua raukkaa, kun ei sinulla ole muuta tekemistä, kun kyttäillä.
        Paula varmaan aavistaa sinun kyttäämiset, niin ei sitä huvita tulla ulos kämpästään.


      • Anonyymi

        Jos Paula tietää että kyttäät häntä kulkee eri reittiä.


    • Anonyymi

      Ne bensiksen pojat.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe