Erektiolääkkeitä ulkomaille

Anonyymi-ap

Hek, miten erektiolääkkeiden vienti lentokoneeseen? Riittääkö jos on omalla nimellä oleva tarra paketissa? Alkavatko penkoa tavarat läpi?

5

865

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla erektiolääke on ollut ruumassa olevissa matkatavaroissa. Käsimatkatavaroihin olen ottanut vain ihan joka päivä tarvittavia lääkkeitä siltä varalta, että matkatavarat eivät tule perille heti. Minulla ovat päivittäiset lääkkeet olleet dosetissa, vaikka virallinen ohje kai on, että ne pitää kuljettaa alkuperäispakkauksissa. Erektiolääke on kyllä ollut alkuperäispakkauksessa. Minulta ei ole koskaan missään maassa tutkittu lääkkeitä, ei erektio- eikä muitakaan lääkkeitä.

• Anonyymi

Sama juttu täällä. Ei ole koskaan tullut sanomista käsimatkatavaroissa olevista viikon lääkkeistä, jotka ovat dosetissa, ei alkuperäispakkauksissa. Luulen, että tilanne olisi toinen, jos lääkkeitä olisi kassi täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu täällä. Ei ole koskaan tullut sanomista käsimatkatavaroissa olevista viikon lääkkeistä, jotka ovat dosetissa, ei alkuperäispakkauksissa. Luulen, että tilanne olisi toinen, jos lääkkeitä olisi kassi täynnä.

Eikö ne pelkää, että lentokone kääntyy ylöspäin?

• Anonyymi

Ei lentokoneeseen viennissä mitään ongelmaa, mutta kohdemaasta riippuen voivat olla kiinnostuneita lääkkeistäsi.
      Kokemusta lähes 10 v lääkkeiden kanssa matkaamisesta. Ja sitä ennen olin jo tuonut vahingossa Suomeen ulkomailta ostamani e-lääkkeet. Mutta rikos on jo vanhentunut jos sitä edes oli tapahtunut.

• Anonyymi

Kotiin päin.
      Kun EU-eläkeläiset saivat Espanjasta reseptilääkkeen maksutta otin siltä 3kk:n annokset eturauhasen tabuja, verenpainelääkkeitä ja testosteroni pussukoita.
      Minulla oli kopiot kotimaisista resepteistä espanjalaista tk- lekuria varten saadakseni paikalliset reseptit sekä varmuuden vuoksi josko meikäläinen tulli sattuisi kiinnostumaan. Ei sattunut.
      Sitten tuo EU-eläkeläisetu poistui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      169
      1049
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      60
      842
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      800
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      673
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      77
      616
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      599
    8. 28
      575
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      575
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      569
    Aihe