Liekkö tänä vuonna kurimorokkia, ku en ole nähnyt mainoksia missään? Mikä lie ku se ei saanu jatkumoa, alue olisi mitä mainioin ja videoitten perusteella siellä näkyi porukkaa olevan. Olisi hyvä jos olisi täälläkin enempi tapahtumia missä käydä.
Kurimorock
29
1330
Vastaukset
- Anonyymi
Gent's Blues Band saapuu jälleen Wanhan Kalevan baariin.
Mennään kaikki sinne! - Anonyymi
Mitä tapahtuu kun Sillanpää tulee joensuuhun. Joe tukehtuu
- Anonyymi
Anna mun nauraa😂 kurimorock, voi vi.ttu
- Anonyymi
Niinpä. Turha tapahtuma kun ketään ei yllättäen tule paikalla. Mistähän johtuu 😂😂😂
- Anonyymi
Oikein!
- Anonyymi
Täällä rapulaiset heränneet kommentoimaan. Järkätkääpä ite jotain.
- Anonyymi
Oli kait siellä porukkaa. Oon nähny videoita sieltä. Porukka rokkasi ja musiikki soi. Olisipa itsekkin päässy sinne.
- Anonyymi
Onko siellä Kurimossa tänään meininkiä? Jos olisi vaikka nurkkatanssit, levyltä soisi letkeetä musaa ja voisi tanssia. Kurimon johtaja voisi tiedottaa vaikka täällä jos on ovet auki ja humppa soi!
- Anonyymi
On se kouho! Suuret puheet mutta ne teot !
- Anonyymi
Myöpikö ne ees kaliijoo enää tähän aikaan,,,, janottaa..
- Anonyymi
Onpa kateellisia kommenteja
- Anonyymi
Muista ottaa lääkkeet!
- Anonyymi
Vielä kun kyseltäisiin, että mikä auto alla ja kuka purki sinetit niin se kuvastaisi koko saittia.....
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa!
- Anonyymi
Onkohan tuolla P.Ö.L.J.Ä.L.L.Ä kaikki ihan kunnossa???
- Anonyymi
Ei oo ollu pitkään aikaan.
- Anonyymi
Olisi hyvä jos Anssi olisi kokeillut uudelleen järjestää, kun olisi ollut tiedossa mitä olisi pitänyt tehdä toisin kuin ensi kerralla. Hyvä että uskalsi yrittää ja jos se anniskelulupa olisi tullut ajoillaan, niin varmasti olisi ollut paljon porukkaa siellä. Sen verran juoppoa porukkaa on tällä kylällä...
- Anonyymi
Hyvä Anssi!
- Anonyymi
Mukava äijä ja siisti pirssi sillä. T.A.I.D.A.T O.L.L.A K.A.T.E.E.L.L.I.N.E.N K.O.M.M.U.N.I.S.T.I
- Anonyymi
Niin kuin myös sinä
- Anonyymi
olis pitäny laittaa tapanisen pena romoottoriksi niin olis alkanut tapahtua.
- Anonyymi
K.U.K.A S.E O.N
- Anonyymi
On sexkumma, että kitistään kun ei mitään ja kitistään jos on jotain. Koittakaa nyt päättää.
- Anonyymi
Fuck yuor ass
- Anonyymi
Miksi pitää järjestää moinen tapahtuma kun ei ollut silloin a oikeuksia ? Varmasti ollut aika P.E.R.S.E.E.S.E.E.N .N.A.I.T.U.O.L.O rokin jälkeen ..
- Anonyymi
mukavaa oli kurimo rokissa.. kesän koho kohta itelle!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1693319Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732141Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii482048- 411951
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 45864