Johtuuko ongelmat eriarvoisuudesta Mamut saa vaan istuu tav
Johtuuko ongelmat eriarvoisuudesta
Mamut saa vaan istuu ravintoloissa toimeentulotukea nauttimassa
Kanta väestöön pakotetaan töihin jos mene ilmastöihin. Porvarille
Et ole oikeutettuja työttömyys etuuteen. mamut saa kyllä aina etuutta vaikka eivät mene kun baariin kauppakeskukseen meluumaan saati töihin
Purra ja urpo ovat toimillaan luoneet eriarvoisuuden jopa työttömille
Johtuuko ongelmat eriarvoisuudesta Mamut saa vaan istuu tav Johtuuko ongelmat eriarvoisuudesta M
10
210
Vastaukset
- Anonyymi
Työkkäei vaan kantisten kimoussa ja ilmaistöihin usuttaa äeikös mamut kuin voisi oll akarenssa
Rahat loppu pitää jostain yrittää napaa rahaa
Kun jo kuukauden karenssissa eikä ruokaa
Mummot kumoon
Karenssi iin kun ei men ilmaistöihin - Anonyymi
Minä ulkomaalainen, minä ei töitä 7,5 vuotta, Minä tarvii uusi tesla , minä kohta sosku.
- Anonyymi
Mina saada sosialitomi kaike, ku vatia, mina naura tyhma Soomalainen!!
- Anonyymi
Pitäisikö se hallitus kaataa!!!
- Anonyymi
Vallankumous tulossa.
- Anonyymi
Hallituksella on kansan mandaatti tehdä asiat eritavalla kun vaaleissa on luvanneet
- Anonyymi
Kokoomus on työväen puolue
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen työtätekevälle kansalle
Ei mitään koskaan rosvon nut vaan verorahat rikaille yritykaille
Äänestä sdp jos olet työläinen
Viimeisen vuoden aikana kasvussa ovat olleet vain työttömyys, konkurssit ja valtion velka
Myöskään näkymät tulevasta eivät ole häävit. Kasvunäkymä on olematon eikä hallituksen päättämä menoleikkaus- ja veronkorotuspaketti palauta luottamusta. Purra kehuu itseään viestipalvelu X:ssä: Hän tietää tekevänsä oikein.
Kenen kannalta ? Eliitin ?- Anonyymi
"Viimeisen vuoden aikana kasvussa ovat olleet vain työttömyys, konkurssit ja valtion velka" Ja edellisen demarihallituksen aikana tilanne oli ihan toinen vai?
- Anonyymi
Saispa kuopiolaista eläkeläistä
t naapurin masa, rautavaara.savo - Anonyymi
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😉😉😉😃😃🍀💡😉🦼🦼
Suomessa in ollut oikeisto hallitukset n. 2o vuotta vallassa ennen marinin tasapuolista loistavaa hallitusta 20, vuotta oikeiston riisto ja sekoilua enne marina jonka vika muka kaikki nykytilanne on vaikka peri oikeiston kaatopaikan
. Jäätteenmäki 2003 - 2003 69 Keskusta
. Vanhanen 2003 - 2007 1396 Keskusta Enemmistö x
. Vanhanen II 2007 - .2010 1161 Keskusta Enemmistö x
Kiviniemi 2010 - 2011 366 Keskusta Enemmistö x
. Katainen 2011 - .2014 1099 Kokoomus Enemmistön
Stubb 2014 - 2015 340 Kokoomus Enemmistö x
. Sipilä 2015 - 2019 1470 Keskusta Enemmistö x
. Rinne 6.6.2019 - 10.12.2019 188 SDP Enemmistö s
Marin 2019 - 2023 1289 SDP Enemmistö
Miksi oikiesto ei laittaneet asioita ja sopeutusta kuntoon vaan lisäsivät työttömyyttä
Kun aikaa on ollut 20 vuotta ja syytetään yhtä koronaj aikan otetua velkaa joka otetiin yrittäjille kun ne ei meneet töihin esim siivoomaan pääsee aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569