Kotiin kuljetus?

Anonyymi-ap

Pian saa alkoholia tilata kotiin niin paljon kun sielu sietää ja lompsa kestää. Kyllä tämän hallituksen tavoite on "tappaa" sairaat alkoholistit nopeaan tahtiin, vai mitä?

29

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä mutta tuossa kaikki voittaa.

• Anonyymi

Roskaruuat voit tilata kotiin niin samalla myös Alkon tuotteet. Ei tarvii vaivautua kaupoille.

• Anonyymi

Niin, eikä ;tarvitse mennä paikkakunnan Alkoon hitaasti kahtelevien akkojen silmien alle. Joutais tästäkin kylästä lopettaa tuo Alko. Ja loppuuhan se Alkon monopoli onneksi tällä menolla!
        HYVÄ!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, eikä ;tarvitse mennä paikkakunnan Alkoon hitaasti kahtelevien akkojen silmien alle. Joutais tästäkin kylästä lopettaa tuo Alko. Ja loppuuhan se Alkon monopoli onneksi tällä menolla!
        HYVÄ!!!!

Oletpa herkkä hipiäinen. Mitä niistä akoista? Katelkoot mihin haluaat.

• Anonyymi

Alkoholistit kiittää ja päästään eroon juopoista helposti!

• Anonyymi

Mitä pikemmin sen parempi

• Anonyymi

Näyttää että alkoholin kulutus vain kasvaa kasvamistaan meillä Suomessa. Sitä suositaan yleisesti.

Surullista sellaisille ihmisille, jotka ovat riippuvaisia alkoholista. Kaikkein kamalinta jos lapset joutuvat näkemään humalaisia vanhempia tai jopa isovanhempia.

• Anonyymi

On merkillistä , että joudut selittämään sitä miksi et juo!
        Suomi on takapajula.

Kun olin vielä työelämässä, minua ärsytti nämä viinanjuonnilla kehuskelut viikonlopun ja juhlapyhien jälkeen. Se ei ole kenellekään kunniaksi kehuskelu hyvällä viinapäällä tai örvellyksellä yleensä.

• Anonyymi

Ja ukit ja mummot opettaa lapsenlapsensa juomaan, olin parkissa tb edessä, kun tuttu ukki ja mummu kävivät kaljaa ja lapsenlapset istuivat takapenkillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ukit ja mummot opettaa lapsenlapsensa juomaan, olin parkissa tb edessä, kun tuttu ukki ja mummu kävivät kaljaa ja lapsenlapset istuivat takapenkillä.

Eläkeläiset alkoholisoituvat!
        Nykyajan nuoret ovat onneksi raittiimpia kuin 70 - ja 80-luvulla.

• Anonyymi

Tilattu ulkomailta tähänkin saakka ,eikä mitään ongelmia!!

• Anonyymi

Miksi sieltä, saahan sitä täältäkin.

• Anonyymi

On hienoa että hallitus edistää perheväkivaltaa, saa ryypätä ja jää enemmän aikaa pieksää akkaa.

• Anonyymi

Niinkö teillä toimitaan ,meillä ei ole tuollaisia ongelmia!

• Anonyymi

Alkoholia myydään Itä-Suomessa enemmän kuin Länsi-Suomessa. Samoin Pohjois-Suomessa myydään Etelä-Suomea enemmän alkoholia. Eniten alkoholia kulutettiin Lapin hyvinvointialueella. Tämän jälkeen kärkiviisikossa oli Etelä-Savo, Kainuu, Etelä-Karjala ja Kymenlaakso.

• Anonyymi

Euroopan innokkaimpien alkoholinjuojien top 20 100-prosenttisen alkoholin kulutus litroina per todellinen yli 15-vuotias juoja

SijoitusMaaLitraa per juoja 1.Tadžikistan30,3 2.Kazakstan26,2 3.Moldova25,4 4.Puola24,2 5.Liettua23,6 6.Portugali22,6 7.Venäjä22,3 8.Valko-Venäjä22,1 9.Romania21,3 10.Georgia21,2 11.Ukraina20,3 12.Slovakia19,8 13.Serbia19,0 14.Latvia ja Suomi18,1 15.Turkki17,3 16.Slovenia17,2 17.Bulgaria16,9 18.Espanja16,4 19.Unkari16,3 20.Viro15,7 Lähde: WHO

• Anonyymi

Alkoholijuomat on tervetulleita ,huumeiden välittäjille kuolemantuomio joka maassa!

• Anonyymi

Niinpä niin. Viina on hitaasti tappava myrkky.
        Van mikäpä se kiire siinä asiassa. Jopa 40 - 50 vuotta kestää juopotella ihan hyvin , eikä maksa vielä ole pamahtanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin. Viina on hitaasti tappava myrkky.
        Van mikäpä se kiire siinä asiassa. Jopa 40 - 50 vuotta kestää juopotella ihan hyvin , eikä maksa vielä ole pamahtanut.

Niin, kirjoitin tämän alkoholistin jälkeläisenä.
        Surkeaa, kun ei oteta apua vastaan.😥

• Anonyymi

Kostamuksen aikaan kukaan ei ollut selvinpäin ai na oli humalas viikot ei selvää päivää halpaa viinaa vei monet hautaan myös ne NS. Selvät mie het kymmenen vuotta kännissä jättää selvät jäl jet

• Anonyymi

Ei pidä yleistää ,olin Kostamuksessa töissä 5vuotta ja siellä ollessa en käyttänyt ollenkaan alkoholia ja meitä "absolutisteja" oli muitakin kuin minä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä yleistää ,olin Kostamuksessa töissä 5vuotta ja siellä ollessa en käyttänyt ollenkaan alkoholia ja meitä "absolutisteja" oli muitakin kuin minä!

Hyvä! Löytyy vielä joku järkevä ihminen.

Aina puhutaan venäläisten viinanjuonnista.
        Minusta tällä paikkakunnalla olevat venäläiset eivät käytä välttämättä senkään vertaa kuin suomalaiset.
        Heillä on toki omat tapansa juoda. Jopa hautajaisissa otetaan napanterit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä! Löytyy vielä joku järkevä ihminen.

Aina puhutaan venäläisten viinanjuonnista.
        Minusta tällä paikkakunnalla olevat venäläiset eivät käytä välttämättä senkään vertaa kuin suomalaiset.
        Heillä on toki omat tapansa juoda. Jopa hautajaisissa otetaan napanterit.

Jotkut juovat jopa lapsen rippijuhlissa!

• Anonyymi

Kannattaa taas tilata saksasta. palauttivat verotkin niille jotka oli tunnollisena maksaneet, taustalla eu. täysin laillista tilata ilman veroseuraamuksia taas omaan käyttöön.

• Anonyymi

Ministereitä Vi....taa,kun kansalaiset saavat juomansa "ministerin hintaan"! Olisikko heidänkin aika lopettaa tämä naurettava "vääntö" näistä verottomista viinoista ja keskittyä oikeisiin töihin ja ongelmiin,olemme vapaassa EU:ssa!

• Anonyymi

Tuo kotiinkuljetus on hieno asia. Jos ei jaksa kävellä tahi pysy pystyssä, niin ravintola järjestää kotiinkuljetuksen!!!

• Anonyymi

Eikä tarvi humalassa ajella

• Anonyymi

Verotuloja, verotuloja valtiolle nopeammin ja kun kuolevat äkkiä, niin ei oo yhteiskunnan piikkiin sairauskuluja.
      Nyt ne, jotka ovat käyneet Hyryltä viinat, kun eivät ole ilenneet Ämmässä näyttää juomanhakuaan, voivat tilata kotiin.

• Anonyymi

Haluaisin telakoitua tänään. Onko mahdollista ja missä ja mihinkä aikaan ja mihinkä hintaan. Olen tottunut säännölliseen telakoitumiseen ja tänään pitäs päästä telakoitumaan. Telakoituminen on terveellistä ja telakoituminen on hauskaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe