Huomenta. 🔥🤍🐺🖤🔥
Juhannusyön kaiho
Kesäyön hento haikeus,
juhannuksen hiljaisuus.
Liekkien loisteessa yksin,
muistot mielen täyttää yllin.
Järvi kimmeltää tyynenä,
yön varjoissa yksinäisyys väijyy.
Kokon hiillos hiipuva,
sydämessä kaipuu käypi.
Tanssittiinhan yhdessä,
naurettiin, rakastettiin.
Nyt on vain muistot jäljellä,
menneet hetket, joita kaihoiten muistelen.
Kuu korkealla, kylmä valo,
seuraa hiljaa askeliani.
Yössä etsin lohtua,
kaikuja menneen kaipailen.
Keskikesän juhlassa yksin,
ystävät kaukana, tuntemattomina.
Juhannusyön taikaa kaipaan,
haaveet menneestä mieleen vaipaa.
Kesäyö, valoisa
kutsuu kaihoisin sävelin.
Juhannus, rakkauden haamu,
sydämeni yksinäinen aamu. 🌻
Hyvää keskikesää
63
483
Vastaukset
- Anonyymi
Susihukka, olen järkyttynyt. Minun on väitetty pilanneen erään naisen elämän.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sellaista voi käydä, että ihmiset puhuu muista paskaa. Itse tiedät kuitenkin totuuden.
No olenhan minä voinut sen tehdä, mutta tahattomasti. Hemmetti kun on outoa. Koko viimeaikainen keskustelu täällä. Mielenkiintoista mutta outoa.
Ei varmaan ole totta. Jotain väärinkäsitystä ja harhaa vain. Palstaharhaa.
Sinä olet kuitenkin aina niin napakka! Se on hyvä! Anonyymi kirjoitti:
No olenhan minä voinut sen tehdä, mutta tahattomasti. Hemmetti kun on outoa. Koko viimeaikainen keskustelu täällä. Mielenkiintoista mutta outoa.
Ei varmaan ole totta. Jotain väärinkäsitystä ja harhaa vain. Palstaharhaa.
Sinä olet kuitenkin aina niin napakka! Se on hyvä!Mikään ei näytä olevan helpompaa, kuin tulla väärinymmärretyksi. Se on saanut huomata täällä ja elävässä elämässä. Yksin on helpompi. Vaikkakin yksinäistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mikään ei näytä olevan helpompaa, kuin tulla väärinymmärretyksi. Se on saanut huomata täällä ja elävässä elämässä. Yksin on helpompi. Vaikkakin yksinäistä.
Voi että kun sinusta on tullut järkevä ja napakka.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mikään ei näytä olevan helpompaa, kuin tulla väärinymmärretyksi. Se on saanut huomata täällä ja elävässä elämässä. Yksin on helpompi. Vaikkakin yksinäistä.
Mitäs susi tekee illalla? Töissä?
Anonyymi kirjoitti:
Lähden taas vanhempien tykö syömään juhannuspöperöt. Ei ole sen kummempia juhlia minulle. Eikä naisia eikä mitään...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Lähden taas vanhempien tykö syömään juhannuspöperöt. Ei ole sen kummempia juhlia minulle. Eikä naisia eikä mitään...
Makkaraa lähdet syömään ja lihavartaita, kasviksia syö yhtään😜
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nauti susi valmiin pöydän antimista 😉
Sivusta komm Anonyymi kirjoitti:
Makkaraa lähdet syömään ja lihavartaita, kasviksia syö yhtään😜
Kyllä syön myös kasviksia paljon.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuule niin se on tällä naisellakin joka kysyi. Mutta jos olen valinnut olla yksin. En vaan taida löytää sopivaa. Eikä mun tarvitse väärää ottaa. Elämä on valintoja😊hyvää juhannusta sinulle🍀🌻🌺
Anonyymi kirjoitti:
Kuule niin se on tällä naisellakin joka kysyi. Mutta jos olen valinnut olla yksin. En vaan taida löytää sopivaa. Eikä mun tarvitse väärää ottaa. Elämä on valintoja😊hyvää juhannusta sinulle🍀🌻🌺
Niin ei todellakaan pidä mennä väärää ottamaan, joka ei tunnu sopivalta. Sama kuin kenkiä ostaessa. Kiitos ja hyvää juhannusta. 🌿🔥
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sä et voi nauttia juhannuksesta ja elämästä jos et pääse panee ketään. Sun elämä pyörii panemisen ympärillä.
Anonyymi kirjoitti:
Sä et voi nauttia juhannuksesta ja elämästä jos et pääse panee ketään. Sun elämä pyörii panemisen ympärillä.
Sun mielestä en sais panna ikinä. Eihän tässä ole mitään sellaista juuri koskaan ollutkaan. Alkaa vituttamaaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sulle paneminen ei merkittekään mitään.
Voisko olla niin että muuta asiat erittää hyvänolonhormoneja. Mä en tartte siihen seksiä.
Anonyymi kirjoitti:
Voisko olla niin että muuta asiat erittää hyvänolonhormoneja. Mä en tartte siihen seksiä.
Sun on sillo turha neuvoa muita siinä asiassa..
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sun on sillo turha neuvoa muita siinä asiassa..
Miksi juhannuksena juuri pitäis saada naista. Onko juhannuksessa jotain erikoista että silloin pitäis päästä panee,
Anonyymi kirjoitti:
Miksi juhannuksena juuri pitäis saada naista. Onko juhannuksessa jotain erikoista että silloin pitäis päästä panee,
Silloin kaikki muutkin saa naista ja naisia. Tietenkin kaikki parhaista parhaimmat.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sulle paneminen ei merkittekään mitään.
Eikä sulle
Trollaaminen vaan 🙈🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollailee yksinään kotona.
Elämän ehtoo. Kokko sammuu. Elämä hiipuu ja katoaa...
- Anonyymi
Kaikki on katoavaista...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Loppu on kuitenkin aina jonkun uuden alku.
Jos kuolee sukupuuttoon niin silloin ei ala mitään uuttakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Jos kuolee sukupuuttoon niin silloin ei ala mitään uuttakaan.
Aina jotain tulee. Ei tämä ole ainoa elämä.
- Anonyymi
Ihanaa Juhannusta sinulle Susi
Kaunis kirjoitus ❤️❤️❤️- Anonyymi
Oon tätä tietäni kulkenut 10 v
Kuljetko vielä kanssani
Samaan suuntaan
Polut kohdatkoot kerran
- Anonyymi
Hyvää huomenta 🥱👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenta hyvää. Olet aikaisin hereillä. ☀️😊
Tuli nukuttua 7 tuntii👩🌼☀️
Anonyymi kirjoitti:
Tuli nukuttua 7 tuntii👩🌼☀️
Mä nukuin vaan 5h. Oli niin kovat urheilut eilis iltana, ettei heti saanut unta. 😊☀️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä nukuin vaan 5h. Oli niin kovat urheilut eilis iltana, ettei heti saanut unta. 😊☀️
Okay kivaa 👩😊☕️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Treenaaminen aina kivaa. 🤗
Hyvät Juhannukset👩🌼☀️❤️☕️
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät Juhannukset👩🌼☀️❤️☕️
Kiitos, hyvää juhannusta ja mukavia bileitä. ❤️☀️🔥😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, hyvää juhannusta ja mukavia bileitä. ❤️☀️🔥😊
Mitään ihmeellisiä bileitä kyl oo👩😊🔥👌❤️☀️
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ihmeellisiä bileitä kyl oo👩😊🔥👌❤️☀️
Onko siellä missään kokkoa? 🔥☀️😊
Ei mullakaan ole bileitä...- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onko siellä missään kokkoa? 🔥☀️😊
Ei mullakaan ole bileitä...En tiedä 😂👩😊🔥❤️☀️
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä 😂👩😊🔥❤️☀️
On siellä varmasti jossain. Käy frendien kaa kattomas. 😅🔥☀️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On siellä varmasti jossain. Käy frendien kaa kattomas. 😅🔥☀️❤️
Saapi nyt nähä👩😊🔥❤️☀️🤗
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Treenaaminen aina kivaa. 🤗
Ja näköjään trollauskin🪓
- Anonyymi
Trolliäijä jälleen poistelemassa ihmisten kommentteja. Kannattaa varoa ⚠️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Varo kuule ihan itse vaan.
Sua vai?
Hyvää Juhannusta Sudelle😊
- Anonyymi
Ihmeiden aika jälleen käsillä. Susi muuttui käden käänteessä prinsessaks🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hyvää ruokaa ja juomaa frendien kaa👩☀️🤗🔥👍😊❤️
Hienoa! Mä pääsen kohta lähtemään töistä ja sitten ajelen viettämään jussia maalla. Kivaa juhlaa teille. 😊🔥☀️🤗❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hienoa! Mä pääsen kohta lähtemään töistä ja sitten ajelen viettämään jussia maalla. Kivaa juhlaa teille. 😊🔥☀️🤗❤️
Kiitos kaikille😏👩👌😊👍❤️🔥
- Anonyymi
Hyvää keskikesää, Mustasusi,
Kiitos kauniista runosta, joka huokuu juhannusyön kaihoa ja kesäyön haikeutta. Juhannus on erityinen aika vuodesta, kun valoisat yöt ja liekkien loiste tuovat mieleen sekä muistoja että kaipuuta.
Kesäyön hento haikeus ja juhannuksen hiljaisuus, kuten runossasi kuvailit, voivat tuoda pintaan monenlaisia tunteita. Järven tyyni kimmellys ja kokon hiipuva hiillos ovat kuin symboli sydämen kaipuulle ja menneiden muistojen lämmölle. Tanssit, naurut ja rakkauden hetket jäävät mieleen kauniina muistoina, vaikka ne olisivatkin nyt vain muistoja.
Yksinäisyys voi tuntua erityisen voimakkaalta keskikesän juhlassa, kun ystävät ovat kaukana ja sydän kaipaa menneitä hetkiä. Kuun kylmä valo ja kesäyön valoisuus kutsuvat kaihoisin sävelin, mutta samalla muistuttavat, että jokainen juhannus ja kesäyö tuo mukanaan mahdollisuuden uusiin muistoihin ja hetkiin.
Toivotan sinulle lämpöä ja valoa juhannusyöhön, vaikka se toisi mukanaan haikeutta. Pidä sydän avoimena uusille kokemuksille ja muista, että jokainen hetki, olkoon se sitten yksinäinen tai jaettu, on osa elämän kaunista kudelmaa.
Hyvää juhannusta ja kauniita kesäöitä, Mustasusi! 🌻🔥🖤🤍🐺 - Anonyymi
Liekeissänsä
- Anonyymi
Osu ja upposi tekstisi, vieri kyyneleeni yksin ollessani.... Juuri menetin miesystäväni äkillisesti ja muutti suunnitelmat täysin... Ei haittaa kaupungissa olla , mutta yksin, se tekee pahaa 😢
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi ei. Otan osaa... 😢
Niin minäkin. Sinun touhuusi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi sinua 😊
Ja erityisesti sinua. Lähde hoitoon!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488