Oon kyllästynyt vanhempiini he valittavat viiden minuutin välein kaikesta et jaksa tehä mitään älä koske älä tee sitä tai tätä koko ajan vaaditaan kaikkea imuroi, tiskaa, yms ja yritetään lahjoa rahalla että umuroisi keittiön tai tyhjentäisi tiskikoneen. Sitten kun koitan edes 5 minuutiksi olla yksin ja omassa rauhassa valitetaan että ollaan laiskoja ja ei tehdä mitää ja vielä vanhemmat valittaa kaikesta kun selkään sattuu tai joku ei osaa ajaa tai töissä on taas mennyt paskasti sitten kun ite koitat sanoa jotain mikä ärsyttää niin sanotaan että älä valita en jaksa kuunnella en tiedä miten saisin tän loppumaan teen kaiken kiltisti ja Koulukin menee hyvin mutta tuntuu että mikään ei ikinä riitä tai ole tarpeeksi vanhemmille tai muille piti purkaa tää ärtyneisyys tänne
Vanhemmat valittaa
Anonyymi-ap
0
256
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346