Mukavaa, aurinkoista ja rauhallista juhannusta kaikille! 🌺
Aurinkoista juhannusta!
22
340
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos samoin. Mukavaa nähdä sinisiäkin nimimerkkejä!
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Kiitos! Kunpa muutkin siniset kävisivät täällä...
Toivon mukaan!
Anonyymi kirjoitti:
Toivon mukaan!
Niinpä! Kovasti kaipaan heitä tänne..
Mites juhannus on palstalaisilla on juhannus sujunut? Toivottavasti rauhallisesti?
Meillä syötiin makkaraa salaatin kera ja kävimme mieheni ja koiran kanssa lenkillä ihailemassa maisemia.- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Niinpä! Kovasti kaipaan heitä tänne..
Mites juhannus on palstalaisilla on juhannus sujunut? Toivottavasti rauhallisesti?
Meillä syötiin makkaraa salaatin kera ja kävimme mieheni ja koiran kanssa lenkillä ihailemassa maisemia.Mökillä olleskellessa, hyvän kirjan äärellä. Mikäpäs tässä kun lämmintä riittää.
~Tukkirekka~ Anonyymi kirjoitti:
Mökillä olleskellessa, hyvän kirjan äärellä. Mikäpäs tässä kun lämmintä riittää.
~Tukkirekka~Kuulostaa mukavalta. Mekin menemme vuokramökille pian sinne Kokkolan suuntaan, näemme samalla porukoitani.
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta. Mekin menemme vuokramökille pian sinne Kokkolan suuntaan, näemme samalla porukoitani.
Tiedä, vaikka oltaisiin samalla suunnalla. Nyt on mainioita ilmoja luvassa. Saisi olla pitkä kesä, kun viime talvi ei tuumannut loppua millään.
~Tukkirekka~ Anonyymi kirjoitti:
Tiedä, vaikka oltaisiin samalla suunnalla. Nyt on mainioita ilmoja luvassa. Saisi olla pitkä kesä, kun viime talvi ei tuumannut loppua millään.
~Tukkirekka~Onhan se mahdollista. Kyllä, talvi oli pitkä, meinasi hermot mennä, kun loppua ei näkynyt.. Joten nautitaan kesästä! 🌞
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Kiitos! Kunpa muutkin siniset kävisivät täällä...
Minkä takia kävisivät? Juttelet täällä kivoja urpon kanssa joka teki kaikkensa rikkoakseen sinisten kavereidesi välit? HALOO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia kävisivät? Juttelet täällä kivoja urpon kanssa joka teki kaikkensa rikkoakseen sinisten kavereidesi välit? HALOO
Anteeksi, yritin olla ystävällinen.. Täällä on vaikea miellyttää ketään.. Joten helpottaako? Poistin oman profiilin ja sanon heippa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkoa sinisten välit? Ainoastaan yritti pariskunnan väliin.
- Anonyymi
Haistakaa passka kaikki, kiitos, hyvää juhannuksen jatkoa.
- Anonyymi
Näyttää nollaa, vaikka viestejä...?
- Anonyymi
Supo kuuntelee
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Jotain häikkää?
Oli miten oli mutta passkaa kaikille, kiitos
- Anonyymi
Oikein mainiota juhannusta hiukan jälkijunassa toivotettuna. Nyt nautitaan kesästä!
~Tukkirekka~- Anonyymi
Toivon vitutusta ja passkaa kaikille, kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon vitutusta ja passkaa kaikille, kiitos
Mene töihin.
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Kiitos! Kyllä! Ehdottomasti nautitaan kesästä! 🌞
Hellettä riittää lähipäivät
- Anonyymi
Haistakaa passka kaikki kiitos
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345818Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t111998Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳301567En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171159Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71004Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13869