Mistä Liikuntarajoitteinen, mutta mukava nainen löytäisi kumppanin?
Tinder ja suomi24 on kokeiltu
Löytää kumppani
10
1175
Vastaukset
- Anonyymi
Netti on maailman viimeinen paikka löytää mitään. Itsellä liikuntavammaisena ongelma on kyvyttömyys tarttua edes kaveruuteen livessä. Tilanteita on tullut. Ihastun varattuihin naisiin.
- Anonyymi
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.
- Anonyymi
Voin sanoa että ei ole helppoa ei,kuviin jossa ei näy tuoli tulee paljon kiinnostusta mutta usein tuolin tullessa ilmi kiinnostus lopahtaa...
Tai sitten juttu kestää pari kuukautta kunnes ukko tajuaa että ei hän kestämään vammaa, vaikkei se juurikaan vaikuta mitenkään suhteeseen.
Jos he tietäisivät miten pieni asia se lopulta on. - Anonyymi
Anonyymi
2024-06-27 18:31:46
kommentoi
Mulla on yli 30 vuoden aikaan kolmenlaisia kokemuksia.
1. Oma ikäinen terve nainen tulee ja sanoo suoraan mitä olisi halunut kanssani. Oli puhunut asiasta myös ihmetteleville kavereilleen ja vähän muulle lähipiirilleen.
2. On kokemus myös liki omaikäisestä varatusta nuoresta vähän sairastavasta naisesta, joka ksinäisenä hetkenä halusi vläheisyyttä.
3. on kokemusta naisista jotka tekevät itsensä tietyksi, mutteivat sano sanottavaansa. Puhuvat vain hallamisesta sen sijaan että ehdottaisivat juttelua kahden kesken.
paljonko on ollut naisia joilla olisi ollut jotain, mutta eivät ole sitten edenneet yhtään sen enempää.....
Mutta pahinta on se, että joutuu vähättelyn kohteeksi ja saavat aikaan tilanteen jossa tuntee olonsa tyhmäksi. Itseäni ainakin haittaa kaikkein eniten ne tilanteet joissa on joutunut torjumaan saadun ehdotuksen. Yksi torjuttu on vastaus kaikille muille.
Netti on todella viimeinen paikka löytää mitään. - Anonyymi
Jos uskonto ei este, niin seurakuntien iltamat.
- Anonyymi
Ei seurakunta ole mikään este, mutta se on vaan booring muulla tapaa tälläisissä asioissa. Siitä puuttuu jotain.
Mutta totuus on se, että jos kaikki ihmiset joutuisivat 200 kertaa pettymään ja asian kannalta ulkopuolisten halveksimaksi, niin joka toinen avioliitto ei päätyisi eroon lainkaan ja ei olisi niin paljoa yksinolevia.
Terveitten on helppo kommentoida asioita jotka ei koske heitä.
- Anonyymi
Tavistenkin on hankala löytää vakikumppania. Varsinkin naisten kun tulee ikää.
Itse olen 50+ mies ja suhde on joskus ollut pyörätuolia käyttävän naisen kanssa. - Anonyymi
Ei liiku rajoite ole este en ymmärrä miksi se on monelle niin vaikeaa eka kiinnostutaa ja sit dumpataa se on karua ei ajatella miltä toisesta tuntuu.. itse ainakaan en näe estettä seurustella liikuntarajoitteisen kanssa ja olen seurustellut kuin mut hänen mielestään se oli mun jarru eikä halunnut siksi jatkaa koska en muka ollut onnellinen hänen kanssaan.. mutta näemme edelleen ja liikumme paljon yhdessä.
Kunnioitan hänenkin päätöstään kumoa saisin sen ymmärtämään ettei ole mulle rajoite - Anonyymi
Anonyymi
2024-11-30 08:54:23
Yksi entinen naispuolinen kaveri sanoi suoraan eronsa jälkeen, että pitää olla mies jonka kehtaa viedä porukoille. Tuota voi jokainen miettiä mitä se tarkoittaa... Voihan se olla, että ihmiset ottaa kavereita vain kavereitten tai perheensä vuoksi.
Mutta omat kokemukset on jäänyt näihin iholle tulleisiin puhekyvyttömiin naisiin. Hei kaikki naiset Nautitko suuresti suuseksin saamisesta? Tai oletko jo pitkään haaveillut löytäväsi ihmisen, jolta voisit saada hyvää suuseksiä? Tai oletko jostain syystä aina arastellut vastaanottaa suuseksiä ? Oletko ehkä estoinen tai häpeät jotain puolta itsessäsi, joka estää sinua rentoutumasta ja heittäytymästä suuseksiä vastaanottavaksi osapuoleksi? Tai oletko nuori ihminen, jolla on kehonkuvaan liittyviä epävarmuuksia tai miellyttämisen tarvetta, joka estää sinua keskittymästä omaan nautintoosi? Tai onko sinulla joku vamma, jonka vuoksi sinun on vaikea löytää seksuaalista nautintoa tarjoavaa miesseuraa? Jos jokin edellä mainituista tuntuu kohdallasi osuvalta, niin haluaisin tarjota sinulle mahdollisuuden kokea seksuaalista nautintoa suuseksin saamisen muodossa. Haluan olla se, joka kuuntelee sinua aidosti ja välittää juuri sinun nautinnostasi. Tulee sinua lähelle, ottaa kainaloon ja antaa turvallisen tunteen. Voin väittää osaavani asian. Olen silti aina valmis oppimaan uutta ja luonnollisesti jokainen vulvallinen on aivan oma persoonansa, joka täytyy kohdata hänen tarvitsemallaan tavalla. Olen 47 Vuotias, ulkoisesti varsin tavallinen suomalainen mies. Elämänkokemusta minulle on kertynyt jo sen verran, että ymmärrän naisen seksuaalisesta nautinnosta yhtä ja toista. Mikään mestari en siis kuitenkaan kuvittele olevani, sillä elämä on jatkuvaa oppimista. Olen kuitenkin saanut kiitosta taidoistani ja asenteestani, johon liittyy halu keskittyä juuri naisen nautintoon. Tavoitteenani on suostumusperustaisen hyvän ja turvallisen, läheisyyttä sisältävän (suu)seksin tarjoaminen, jossa tärkeintä on juuri sinun toiveesi. Ota rohkeasti yhteyttä minuun ilmoittamalla sähköpostisi, tai puhelinnumerosi tekstiviestejä tai WhatsAppia varten. Viestitellään sitten lisää ja pohditaan juuri sinun tilannettasi ja sinun erityistarpeitasi ja toiveitasi. Minulla ei ole ylä- eikä alaikärajoitteita, mutta edellytän, että olet täysi-ikäinen ja voit sen todistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3652108- 571578
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1521141Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2771129Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67919- 84877
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.31855Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks11837Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-112830K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8816