19-vuotias brittinuori katosi jäljettömiin Teneriffalla – katoamisen jälkeen äiti sai kylmäävän viestin
"Uskon, että häntä pidetään täällä vastoin tahtoaan. Hän ei ole tyhmä poika, hän ei olisi lähtenyt kävelemään maastoon muuten vaan."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/missa-olet-jay-19-vuotias-brittinuori-katosi-jaljettomiin-teneriffalla-katoamisen-jalkeen-aiti-sai-kylmaavan-viestin/8961856#gs.am7dte
Jos poika on edelleen elossa, miten saadaan pois rikollisten kynsistä tai rikollisen? Vai "kaverin"? Onko jengejä tai ulkomaalaisia miten alueella.
Teneriffa ja kadonnut brittinuori
14
631
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku aivoton britti katoaa, mitä se meille kuuluu, joka päivä katoaa miljoonia ihmisiä.
- Anonyymi
Espanjassa on verkosto mm. joka etsii kidnapattuja nuoria. Ja Teneriffa on sentään saari, siellä voi joku tietää, olla verkostot. Kuka tahansa ei voi kontaktoida rikollisia ja ryhmiä, ettei joudu itsekin sinne. Vihjeitä pitää etsiä, myös britit voivat sen tehdä.
- Anonyymi
Jaaha, miljoonia joka päivä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, miljoonia joka päivä!
Miljoona on hyvä summa kun se on tilillä. Mulla on miten sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miljoona on hyvä summa kun se on tilillä. Mulla on miten sulla.
Turha kysellä tuuli puvulta tollasii. Kädestä suuhun ne elää ja palaa kotiin kun porsastelu veron maksajien rahoilla loppuu pian.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa. Juonut varmaan pään täyteen ja hukkunut mereen. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Luin just englantilaista Daily Mailia. On käynyt ilmi että tämä kadonnut jannu on osallistunut vuonna 2021 viidakkoveitsi ja pesäpallomailatappeluun, jossa haavoittui vakavasti 17-vuotias teini.
Että tää kadoksissa oleva Jay ei tunnu olevan ollenkaan mikään kiltti poika vaan aika hämärä tapaus jolla oli isoja velkoja. Tietty herää kysymys että onko noilla parin vuoden takaisilla tapahtumilla ja tällä katoamisella mitään tekemistä keskenään?- Anonyymi
Merestä siis löytyy ehkä joskus.
- Anonyymi
No nythän on selvinnyt että tämä kadonnut Jay-man onkin paikallinen huumekauppias. Jutun aiheesta luin Daily Mailista.
- Anonyymi
Löytyy siis merestä betoni saappaat jalassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy siis merestä betoni saappaat jalassa.
Tai eläke papan kainalosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai eläke papan kainalosta
Mahtaa istuma lihas olla kipee jos näin on. On se hurja tuo pappa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa istuma lihas olla kipee jos näin on. On se hurja tuo pappa.
Ei se rektumi kipeydy kovastalaan käytöstä. Muistat vasn joka askeleella mitä tuli tehtyä ja se onkin poika rakkaudessa parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se rektumi kipeydy kovastalaan käytöstä. Muistat vasn joka askeleella mitä tuli tehtyä ja se onkin poika rakkaudessa parasta.
No vähän sellaistahan noissa brittien iltapäivälehdissä taidetaan vihjailla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984