tätä brändäystä tehdään? Itse käännän sivun heti, kun näen Marinin pärstän. Yhtään iltapäivälehteä en ole ostanut , jos lööpissä tai etusivulla on Marinin pärstä tai nimi.
Jonkuhan tämä brändäys on maksettava vai tekevätkö suvakkivasurien toimitukset tätä ihan omasta tahdosta. Valemedian suvakkitoimittajat kysyvät Marinilat varmaa pian syksyn säästä ja milloin on aika vaihtaa talvirenkaat Yhteen aikaan Bull Mentolalta kysyttiin samalla tavalla mielipide kaikkeen. Oloisikohan aika palauttaa härkä siantuntijaksi minäminä somepellen sijaan.
Valemedia brändää Marinia päivittäin. Marin sitä, Marin tätä, mutta kuka maksaa ja kenen toimesta
9
144
Vastaukset
- Anonyymi
Sekin oli uutinen kun Marin tuli Suomeen juhannuksen viettoon 🤣🤣🤣. Instaan pläjäytti kuvia. Ruoka annos näytti lokin läjältä ja oli sinne ilmeisesti irronnut saunavihdasta lehtiäkin. Tottakai viinin kera.
- Anonyymi
Oliko niiden saunavihdan lehtien alla pupunpapanoita. Kovin näytti epämääräiseltä.
- Anonyymi
Onhan se uutinen, mitä mieltä Marin on Stubbin shortseista? Sossuvasureilla ei tunnu olevan mitään muuta sanomista. Lindtman on väliajan puheenjohtaja eli siihen asti, jos sossut voittaisivat joskus vaalit.
- Anonyymi
Voiko hommat enää nurettavammaksi mennä. Stubb valkoisissa shortseissa ja Marin peukuttaa. Hyi hitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko hommat enää nurettavammaksi mennä. Stubb valkoisissa shortseissa ja Marin peukuttaa. Hyi hitto.
Presidentillä on oikeus pukeutua vapaa-ajallaan valkoisiin shortseihin. Ei ole pakko pönöttää puku päällä. Stubb on erittäin tyylikäs pressa. Suzanne taas on on tyylikäs pressan rouva.
Ajat ovat muuttuneet sitten Tarjan ja Pentin.
- Anonyymi
Marin kiinnostaa vielä, mutta into alkaa hiipua.
Vain paluu kansalliseen politiikkaan säväyttäisi.
Ensi vaaleissa ehkä... - Anonyymi
Hänellähän on avustaja siellä "yhtiössä".
Tehtävä luoda julkisuuskuvaa. Ja kai huomannette, positiivisia asioita painotetaan viesteissä. - Anonyymi
Minä olen kokonaan lopettanut ilta-sanomien ja Iltalehden ostamisen! Suurin syy on se, että mua ärsyttää valtavasti niiden jatkuva Marinin ja muiden turhakejulkkisten hypetys!
- Anonyymi
Suomessa on sananvapaus. Media kirjoittaa niistä henkilöistä, joiden arvellaan kiinnostavan lukijoita.
Sanna Marin on yksi niistä tällä hetkellä - ja vielä kauan.
Ei niitä ole pakko lukea.
Aikansa kutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701126
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31870Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810