Mihin okkultismi voi pahimmillaan johtaa, selviää tästä haastattelusta alla, nuori nainen opastettiin mukaan okkultismiin/noituuteen ja lähes menetti henkensä siinä, ja hänen isänsä kuoli siihen.
Y o u t ub e:
Horrifying Story out of Witchcraft (w/ Julie Lopez)
'Witchcraft Killed My Dad': Ex-Witch's Horrific Journey Out of Terror to Christ
Tarina kuullostaa osin hyvinkin tutulta, itse tosin sotkeuduin asiaan omaehtoisesti ilman opastusta, ja pääsin myös eroon siitä omaehtoisesti. Mutta olen aivan varma siitä että jos en olisi ollut erittäin voimakas yksilö henkisesti, niin olisin varmasti kuollut. Lähdin asiaan mukaan hyvin varovasti ja vähän kerrassaan keskittyen omaan itseeni ja kehittäen omaa henkistä voimaani tai kykyäni, en kiirehtinyt enkä syöksynyt mihinkään suinpäin. Kun lopulta törmäsin demoneihin, tai siis kun ne tulivat luokseni ja paljastivat itsensä, olin henkisesti niitä voimakkaampi ja päihitin ne kaikki. Vaikeimmat demonit ovat niitä jotka eivät paljasta olemustaan vaan menevät mieleesi ja laittavat ajatuksia päähäsi. Sen tähden "omien" ajatusten ja tunteiden hallinta on olennaista. Ja tämä kyky youtube videolla kerrotuilta noidilta puuttui täysin, koska heille ei ollut opetettu sitä, tai painotettu sen tärkeyttä.
Okkultismin vaarallisuudesta
0
230
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815