Reseptit on humpuukia.

Anonyymi-ap

Rakas tietää, rakas on kertonut.

Kaikki maailman reseptit ym. tähtiluokituksetkin ravintoloista on pelkkää triptrappia.

Härän sisäfilettä ei tule koskaan jalostaa kokin millään tapaa, vaan ripaus suolaa ja pippuria, sekä paistaminen, se on siinä.

Aivan järjetöntä, että fileitä marinoidaan ja maustetaan, sehän on fileen häpäisyä, sekä jotkut idiootit fileitä vielä kypsentää eri tavoin, kuten paistinpannulla, uunissa, grillissä, jopa savustaen, täysin järjetöntä toimintaa pilata lihan maku.

5

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hunaja-valkosipulilohi

      https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/addiktoivin-lohiresepti-ikina-jota-on-aivan-pakko-kokeilla-paistuu-hetkessa-pannulla/7445200#gs.aq9d9n

      Ah, kuinka ihanaa onkaan tämä mehevä lohi!
      Sitten ripotellaan tuoretta rosmariinia pintaan ja pursotetaan sopivasti maun mukaan SAM Kesäkukka Hunajaa.

      https://hunajainensam.fi/hunajalla-kruunattu-meheva-lohi-ja-yllatysperunat

      Meillä Kalaneuvoksella on ilo tehdä yhteistyötä huippukeittiömestari Arto Rastaan kanssa, joka on tunnettu esimerkiksi Tamperelaisravintoloiden Periscope ja Dining 26 omistajana. Tässä Arton versiossa uunilohi maustetaan hunaja-sinappiseoksella.

      https://kalaneuvos.fi/reseptit/uunilohi/

      Sivele voi-hunaja-sitruunaseosta fileen pintaan puolen tunnin välein.

      https://hatala.fi/kalareseptit/loimulohta-hatalan-tapaan/

    • Anonyymi

      Laita Kyrvånsyyläsaari linkki edes yhdestä reseptistä, missä kokin injektioruiskulla ruiskutetaan härän sisäfileeseen hunajan ja konjakin sekoitusta.

      • Anonyymi

        Hei rakas, en ole väittänyt että sellaista reseptiä on julkaistu, olen kertonut omia tapojani ja onhan sullakin omat tavat, kuten tuon syyläsi toistaminen lukuisia kertoja päivässä.

        On asioita joita voi kokeilla ja käyttää vaikka se ei olisikaan sinun mielesi mukaista.

        Kuten sanottu, paista sinä pihvisi kuten parhaaksi näet, minä vastavuoroisesti valmistan meidän ruokamme kuten valmistan.

        Yksikin meni juhlaseurueensa kanssa ravintolaan ja tarjoilun jälkeen kokki tuli pöytään leikkaamaan kylmät pihvit viipaleiksi ja grillasi niitä pikku siivuja uudelleen seurueen jäsenten huutaen stop kun haluttu kypsyysaste oli saavutettu noissa lihalastuissa.

        > § <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rakas, en ole väittänyt että sellaista reseptiä on julkaistu, olen kertonut omia tapojani ja onhan sullakin omat tavat, kuten tuon syyläsi toistaminen lukuisia kertoja päivässä.

        On asioita joita voi kokeilla ja käyttää vaikka se ei olisikaan sinun mielesi mukaista.

        Kuten sanottu, paista sinä pihvisi kuten parhaaksi näet, minä vastavuoroisesti valmistan meidän ruokamme kuten valmistan.

        Yksikin meni juhlaseurueensa kanssa ravintolaan ja tarjoilun jälkeen kokki tuli pöytään leikkaamaan kylmät pihvit viipaleiksi ja grillasi niitä pikku siivuja uudelleen seurueen jäsenten huutaen stop kun haluttu kypsyysaste oli saavutettu noissa lihalastuissa.

        > § <

        Moi senssu!
        SAVUSTETTU KONJAKKI-VALKOSIPULI-CHILI-HUNAJA-FILEE... kuulostaa tosi her kulliselta, voitko laittaa kuvan siitä framelle, ja injektio ruiskusta, respekti mulla jo siitä onkin, käyn ostamassa fileen ja vien rekkamiesten ravintolaan grillattavaksi.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rakas, en ole väittänyt että sellaista reseptiä on julkaistu, olen kertonut omia tapojani ja onhan sullakin omat tavat, kuten tuon syyläsi toistaminen lukuisia kertoja päivässä.

        On asioita joita voi kokeilla ja käyttää vaikka se ei olisikaan sinun mielesi mukaista.

        Kuten sanottu, paista sinä pihvisi kuten parhaaksi näet, minä vastavuoroisesti valmistan meidän ruokamme kuten valmistan.

        Yksikin meni juhlaseurueensa kanssa ravintolaan ja tarjoilun jälkeen kokki tuli pöytään leikkaamaan kylmät pihvit viipaleiksi ja grillasi niitä pikku siivuja uudelleen seurueen jäsenten huutaen stop kun haluttu kypsyysaste oli saavutettu noissa lihalastuissa.

        > § <

        Huusin seis, ja sitten Puppe Pippelinen bruuttas ...sanonko millä... hunajaiset majoneesit mun hanuriin.
        > § <


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe