Huomenna hesaan kaikki

Anonyymi-ap

Huomenna hesaan kaikki fiksut. Greta Thunberg on paikalla ja mitä enemmän väkeä on paikalla sitä enemmän päättäjät alkaa tajuta ja tekemään oikeita päätöksiä luonnon puolesta.

61

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toimettomilla on aikaa?

      • Anonyymi

        Joo kesäloma alkoi jussina.


      • Anonyymi

        Työtä pelkäävillä sossun ja kelan tuella elävillä on aikaa.


    • Anonyymi

      Odotan Sebastiani.

      • Anonyymi

        Taitaa olla varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla varattu.

        Harmi. Mies minun makuuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi. Mies minun makuuni.

        Piditkö enemmän nuoresta ja hoikasta BB Sebusta vai nykyisestä nallekarhusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piditkö enemmän nuoresta ja hoikasta BB Sebusta vai nykyisestä nallekarhusta?

        Olen itse hieman päälle 60-vuotias, joten nallemainen Sebu flanellipaidassa soittaa minun kellojani.


    • Anonyymi

      Alas kokoomus. Ylös Greta!

      • Anonyymi

        Greta nostetaankin huomenna ylös keskeltä katua ja kannetaan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Greta nostetaankin huomenna ylös keskeltä katua ja kannetaan pois.

        Onkohan poliiseilla jo arpajaiset pystyssä kuka saa raahata julkkista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Greta nostetaankin huomenna ylös keskeltä katua ja kannetaan pois.

        "Thunberg sanoi puheessaan, että sama järjestelmä, joka edistää ilmastonmuutosta edistää myös epätasa-arvoa ja kansanmurhia."

        Poliisi ylisti Gretaa, muiden jäädessä huomiotta.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010520744.html
        Poliisi kantoi Greta Thunbergin pois tieltä
        25.6.2024


        Epätasa-arvo on vapauden, veljeyden ja tasa-arvon - sosialismin perusteiden - vastaista.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Vapaus,_veljeys_ja_tasa-arvo


    • Anonyymi

      Siellähän kaikki elokapinasossopummivätykset ovat perse kadussa, kun muuta eivät osaa!

      • Anonyymi

        Työnteko on joko suoraan tai välillisesti luontoa kuluttavaa joten työttömyys onkin tavallaan kuin ympäristöteko, jolla voi vähentää turhaa luonnonvarojen käyttämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnteko on joko suoraan tai välillisesti luontoa kuluttavaa joten työttömyys onkin tavallaan kuin ympäristöteko, jolla voi vähentää turhaa luonnonvarojen käyttämistä.

        Aivan näin, stoalaisuus kunniaan. ja kuten aatesuunnan esikuva, Diogenes "Koira" Sinopelainen opetti, asuen tynnyrissä ja syöden raakaa lihaa:
        "Hyvä ihminen (eli viisas ihminen) ei halua mitään: kuten jumalat, hän on itseriittoinen; hän on myös maailmankansalainen, ei minkään tietyn maan kansalainen."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Diogenes_Sinopelainen#/media/Tiedosto:Jean-Léon_Gérôme_-_Diogenes_-_Walters_37131.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan näin, stoalaisuus kunniaan. ja kuten aatesuunnan esikuva, Diogenes "Koira" Sinopelainen opetti, asuen tynnyrissä ja syöden raakaa lihaa:
        "Hyvä ihminen (eli viisas ihminen) ei halua mitään: kuten jumalat, hän on itseriittoinen; hän on myös maailmankansalainen, ei minkään tietyn maan kansalainen."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Diogenes_Sinopelainen#/media/Tiedosto:Jean-Léon_Gérôme_-_Diogenes_-_Walters_37131.jpg

        Hölmöily alkaa kello 15 eli melkoisen moni osallistujista ovat ilmeisesti olleet töissä aamuvuorossa 06.00-14.00, kun kerran on aikaa mennä tuonne hölmöilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmöily alkaa kello 15 eli melkoisen moni osallistujista ovat ilmeisesti olleet töissä aamuvuorossa 06.00-14.00, kun kerran on aikaa mennä tuonne hölmöilemään.

        Vain idiootit pitää luonnonsuojelua hölmöilynä. Rahaa ei voi syödä.


      • Anonyymi

        Ne on niitä tulevia vasureita ja sossuja,eli Kelan elättejä


    • Anonyymi

      Olen persu. Suomi ei ole vastuussa ilmaston lämpenemisestä Muut maat on.

    • Anonyymi

      Ilmasto muuttuu niinkuin ennenkin on muuttunut. Ja nyt elokapina aikoo taas tapojensa mukaan kiihdyttää ilmaston saastuneisuutta aiheuttamalla rikollisella häiriköinnillään tarpeetonta liikeenteen saastepäästöjen kasvua.

    • Anonyymi

      Ei Helsinkiin!

      • Anonyymi

        Juuei


    • Anonyymi

      Menittekö kävelemällä vai polkupyörällä, ettei tullut (kuin pieru) päästöjä?

    • Anonyymi

      Ei paljon vihervassarit kiinnosta. Kovat otteet käyttöön vaan ja kadut tyhjäksi..

    • Anonyymi

      Poliisi oli paikalla ja hoisi homman. Ei siellä minua tarvittu.

      • Anonyymi

        Niinkuin ei tarvita juuri missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin ei tarvita juuri missään.

        Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy niinkuin se tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy niinkuin se tietää.

        Kysyin seltä eikä tiennyt tästä maailmasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin seltä eikä tiennyt tästä maailmasta mitään.

        Ei toki kun on veljesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toki kun on veljesi.

        Miksi minulta kysyt en voi tietää koska minulla ei ole tietoon tarvittavia edellytyksiä.


    • Anonyymi

      Onneksi mestari vahti heikompaa ainesta. Men in black.

      • Anonyymi

        Hymyili isällisesti. Ymmärsi että kyse on vain harmittomista höyrypäisistä teineistä. Nuorisolla on aina omat metkunsa olleet. Ei aiheuta tämäkään muoti ilmiö sen kummempaa aiheuta pian tämäkin innostus hiipuu pois ja nuoriso keksii jotain muuta paheksuttavaa tilalle. Nuoret on sellaisia.


    • Anonyymi

      Natsipaskamaahan tarvitaan järeämpiä mielenosoituksia, Ranskan 1800-luvun tapaan.

      • Anonyymi

        Ensimmäisenä on syytä lähettää rikollispaskajärjestö Suomen poliisi Siperiaan, tuosta sontaläjästä nimittäin ei rehellistä lainvalvojaa löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisenä on syytä lähettää rikollispaskajärjestö Suomen poliisi Siperiaan, tuosta sontaläjästä nimittäin ei rehellistä lainvalvojaa löydy.

        Ymmärrän että sinun on vaikea tunnustaa olevasi väärässä mutta olet sitä silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että sinun on vaikea tunnustaa olevasi väärässä mutta olet sitä silti.

        Säälittävää selittämistä, kun KAIKKI tietävät todellisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että sinun on vaikea tunnustaa olevasi väärässä mutta olet sitä silti.

        Rikoslain 40 luku paukkuu punaisena kun Suomen poliisi avaa suunsa.
        Mutta kukapa lainvalvojaa valvoisi. Siksi Siperia oikea osoite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikoslain 40 luku paukkuu punaisena kun Suomen poliisi avaa suunsa.
        Mutta kukapa lainvalvojaa valvoisi. Siksi Siperia oikea osoite.

        Onneksi me rehelliset suomalaiset voimme palauttaa maahan lain ja järjestyksen, kun näistä säälittävistä vellihousuista ei ole muuhun kuin rikokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi me rehelliset suomalaiset voimme palauttaa maahan lain ja järjestyksen, kun näistä säälittävistä vellihousuista ei ole muuhun kuin rikokseen.

        Kummallista että vallankolmijaossa ja sen demokraattisessa sovelluksessa, ei demokratia toteudu kuin järjestelmän ensimmäisellä pallilla, eli lainsäädössä. Lainvalvontaa ei sinänsä ole kolmijaossa ja vielä vähemmän demokratiaa. Nyt lainvalvonta / poliisi edustaa keskiaikaista autokratiaa ja elitististä luokka-yhteiskunnan yläluokkaista, eli eugenistis-natsistista diktatuuria.

        Yhtä lailla kun monopolistinen puoluevalta lainsäätämisessä on äänestyksen alainen, pitää poliisin ylä- ja keskijohto olla demokraattisen äänestyksen alaista, nyt valtaa pitävän rikollisaineksen karsimiseksi, ainakin teoriassa, suomalaiset kun rakastavat rikosta jos siitä on itselle hyötyä, ja vahinkoa muille.


    • Anonyymi

      Kaikki fiksut pysyy hesasta kaukana!

    • Anonyymi

      Voi hitsi, jos joku hermostuu ja ajaa hippien yli, auton puskuri ja alusta tahraantuu

      • Anonyymi

        Tyypillistä persuille. Häiriö heidän maailmassaan oikeuttaa murhan.

        Kyseessä ei tietenkään ole rikoslain mukainen hätävarjelu eikä pakkotila, vaan rikos.
        Ikävä kyllä Suomen vellihousupoliisi on persujen puolella ja kannustaa ihmisten murhaamiseen, ja tässä tapauksessa uhri on myös rikollinen ja kuolemansa ansainnut, vaikka nyt oli vain sattunut istumaan puiston penkillä.

        Poliisi 😂 yhteiskunnan häiriö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä persuille. Häiriö heidän maailmassaan oikeuttaa murhan.

        Kyseessä ei tietenkään ole rikoslain mukainen hätävarjelu eikä pakkotila, vaan rikos.
        Ikävä kyllä Suomen vellihousupoliisi on persujen puolella ja kannustaa ihmisten murhaamiseen, ja tässä tapauksessa uhri on myös rikollinen ja kuolemansa ansainnut, vaikka nyt oli vain sattunut istumaan puiston penkillä.

        Poliisi 😂 yhteiskunnan häiriö

        Sinua on ilmeisesti pamputettu huolella ja omasta mielestäsi olet syytön. Mutta niinhän kaikki häiriköt ja rosvot omasta mielestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä persuille. Häiriö heidän maailmassaan oikeuttaa murhan.

        Kyseessä ei tietenkään ole rikoslain mukainen hätävarjelu eikä pakkotila, vaan rikos.
        Ikävä kyllä Suomen vellihousupoliisi on persujen puolella ja kannustaa ihmisten murhaamiseen, ja tässä tapauksessa uhri on myös rikollinen ja kuolemansa ansainnut, vaikka nyt oli vain sattunut istumaan puiston penkillä.

        Poliisi 😂 yhteiskunnan häiriö

        No jos makaa keskellä tietä ja joku vahingossa ajaa yli, kyseessä ei ole murha uhrin pötkötellessä täysin odottamattomassa paikassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua on ilmeisesti pamputettu huolella ja omasta mielestäsi olet syytön. Mutta niinhän kaikki häiriköt ja rosvot omasta mielestään.

        Tehty ilmoitus kunnianloukkauksesta. Asian oikeuskäsittelyä odotellessasi, elä pelossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehty ilmoitus kunnianloukkauksesta. Asian oikeuskäsittelyä odotellessasi, elä pelossa.

        Vaikka rikollispoliisi ei saattaisi asiaa syytteeseen, rikos on asianomistajan laatua, ja asianomistaja voi poliisin virkavelvollisuuksien laiminlyömisrikoksen jälkeen nostaa itse kanteen käräjä oikeudessa. Mieti sitä, pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua on ilmeisesti pamputettu huolella ja omasta mielestäsi olet syytön. Mutta niinhän kaikki häiriköt ja rosvot omasta mielestään.

        Oletko ihan oikea poliisi, no et tietenkään ole, sellaiset on Suomessa satuolentoja, oikea asuste heille smurffipuku ja pellenenä.

        https://en.wikipedia.org/wiki/The_Smurfs#/media/File:Smurfs_mural-Brussels-4.jpg

        Samalla heidän kunto salilla mustikka sopan voimalla pumpatut lihaksensa pääsevät oikeuksiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka rikollispoliisi ei saattaisi asiaa syytteeseen, rikos on asianomistajan laatua, ja asianomistaja voi poliisin virkavelvollisuuksien laiminlyömisrikoksen jälkeen nostaa itse kanteen käräjä oikeudessa. Mieti sitä, pelle.

        No tuskin se mun tuomioissa mitenkään tuntuu. Muutama vuosi tulossa hoveista joka tapauksessa. Siitä en kuitenkaan pidä että haukut minua pelleksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä persuille. Häiriö heidän maailmassaan oikeuttaa murhan.

        Kyseessä ei tietenkään ole rikoslain mukainen hätävarjelu eikä pakkotila, vaan rikos.
        Ikävä kyllä Suomen vellihousupoliisi on persujen puolella ja kannustaa ihmisten murhaamiseen, ja tässä tapauksessa uhri on myös rikollinen ja kuolemansa ansainnut, vaikka nyt oli vain sattunut istumaan puiston penkillä.

        Poliisi 😂 yhteiskunnan häiriö

        Ei ole persuista kyse vaan siitä että terroristeille pitää saada kuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole persuista kyse vaan siitä että terroristeille pitää saada kuri.

        Auton pysäyttäminen tuskin ihan terroristin määritelmää täyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auton pysäyttäminen tuskin ihan terroristin määritelmää täyttää.

        On se myös valkoisen heteromiehen ja auton väliseen pyhään yhteyteen kajoamista.

        Top 40 Turbo Boosts for the 40th Anniversary | Knight Rider
        https://www.youtube.com/watch?v=DOeods0XkZs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin se mun tuomioissa mitenkään tuntuu. Muutama vuosi tulossa hoveista joka tapauksessa. Siitä en kuitenkaan pidä että haukut minua pelleksi.

        Minä minä minä, oletko koskaan tarkastellut omia tekemisiäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä minä minä, oletko koskaan tarkastellut omia tekemisiäsi.

        Minä elän muut tekee minusta arvioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehty ilmoitus kunnianloukkauksesta. Asian oikeuskäsittelyä odotellessasi, elä pelossa.

        Ketä tässä loukattiin laitatko jotain infoa? Oikeusasteet ei ymmärrä muuten ellei ole identiteettiä.


    • Anonyymi

      En kyllä enää mainostaisi persuuttani - mikä tietenkään en ole, enkä missään olosuhteissa olisi - tämän persu-sisäministeri-johtoisen toiminnan jälkeen.

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010530370.html

      Voisin olla melko varma, että persuista tulee alinta yhteiskunnan kastia.

      • Anonyymi

        Koen että ovat kuitenkin persuja ylempänä. Persut on lähempänä gorillaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen että ovat kuitenkin persuja ylempänä. Persut on lähempänä gorillaa.

        Homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo.

        Niin mitä sitten. Moni on. Myös minä.


    • Anonyymi

      Kasteista alinta, eloapinaa, on kyllä hankala alittaa

    • Anonyymi

      Poseen koko akka,jos ei muuta tekemistä keksi

      • Anonyymi

        Sisäministeri?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe