Ollaan oltu kavereita viitisen vuotta, nyt juhannuksena nähtiin toisemme ensimmäisen kerran täysin alasti suihkussa ja saunassa. Huomasin, kun menin saunaan, vähän hänen perässä, sen katse oli mun munassa. Onko hän homo vai muuten vaan kiinnostunut? Tosin, kyllä mäkin seuraavana päivänä vilkuilin sen munaa suihkussa. Oli isompi, kun ekana päivänä. Oltiin kyllä otettu vähän vettä vahvempaa...
Onko homoa
6
751
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan umpihomoa
- Anonyymi
Eihän tuossa mitään homoa ole. Hämmästyi varmaan vaan. Joillakin on tapana vertailla, joskin se ei vielä kerro mistään mitään.
- Anonyymi
No eihän tuossa mitään homoa ole ehkä tykkääsi ja haluasi vaa kokeilla miltä se tuntuisi kokeillekä vaa se on ihanaa
- Anonyymi
Itselläni vähän vastaava tilanne kun aloittelijalla, mutta toisin päin.
Olen kaapissa ja mua on pitkään kiinnostanut millainen kuxxi kaverillani on. Ekan kerran kun se meni mun luona saunaan, niin sillä oli boxerit jalassa. No, mäkin ujostelin ja jätin shortsit jalkaan. Oon kyllä ounastellut, että sillä on aika iso, mutta...
Oltiin vähän kännissä sen mökillä ja sitten se menikin alasti saunaan ja mä olin vähän hämilläni, kun näin sen sheivatun kuxxinsa.
Tälläinen vertailu on ihan turhaa, mä vaan en tajuu, mikä mua siinä kiinnosti silloin. Jokainen on mikä on ja hienoa, jos ihminen on täysin sinut sen kanssa. Olen nykyää yrittänyt välttää kaikkea vertailua.- Anonyymi
Mulla olin melkein samanlainen tilanne on ollut mut päädyn että kutsuin kaverin lähtekö laivalla mun kaa sanoi kyllä mentiin sillä laivalla joka 24 h elikä olla yöksi samassa hytissä sitten ku ilta tuli ajattelin että näytä hänelle vähä kiinnostusta riisuin tausin hänen edessä menin suihkun ku tulin ulos huomasin kyllä sillä on yli puoli kovana ajattelin mahtava ehkä nyt uskalla sanoa jotain ku olin tays alasti sit sanoi hänkin pittä käydä suihkus uu ku tuli ulos näin että hänen kulli oli ihan kovana itekin nousi kovana sit hän pyysi voidaanko olla samassa sängyssä Waw mikä oli nii mahtava
- Anonyymi
oho, menittekö "läpällä" Vai tapahtuiks muuta viel?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812