Onko ikäero paha asia?

Anonyymi-ap

Olen neljäkymppinen sinkkumies, mutta olen ihastunut yli kuusikymppiseen naiseen työpaikalla. Onko se väärin?

On meillä ollut vähän silmäpeliä, mutta kumpikaan ei taida ottaa sitä tosissaan, ei ainakaan hän. Eikö hän usko, että olisin oikeasti kiinnostunut hänestä?

Käsittääkseni hän on leski, mutta en ole uskaltanut varmistaa asiaa. Harmittaa.

Hän on aika upea, muodokas nainen. Sekö häntä arveluttaa? Pitääkö minun tehdä aloite? Miksi pitää olla niin pirun ujo?

122

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyri juttusille ja tutustumaan sittenhän se selviää mihin se johtaa ja onko muuta kiinnostusta kuin työkaveruus.

      • Anonyymi

        Kyllähän me töissä jutellaan, myös muusta kuin työasioista. Taitaa kumpikin ujostella.

        Työpaikkasuhteissa on kuitenkin aina ongelmansa.

        AP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän me töissä jutellaan, myös muusta kuin työasioista. Taitaa kumpikin ujostella.

        Työpaikkasuhteissa on kuitenkin aina ongelmansa.

        AP

        Pyydä vaikka töiden jälkeen kahville tai jos teillä mahdollisesti on joku yhteinen kiinnostuksen kohde. Jos on kiinnostunut lähempään tuttavuuteen varmasti lienee kiinnostunut lähtemään. Jos ei# siitäkin voi päätellä jotain.


    • Siis riippuu tyypeistä onko ikäero este.

      • Anonyymi

        Miten niin tyypeistä? Kerrohan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin tyypeistä? Kerrohan.

        No siitä kun eri ikäryhmissä on erilaisia ihmisiä. Esimerkiksi toiset on kypsempiä kuin toiset 40-vuotiaana. Samoin 60-vuotiaana. Ei se iästä riipu vaan tyypistä , siis yksilöstä.

        Enkä usko et muodokkuus on 60 vuotiaalla mitenkään este tai ujouden aihe. Voihan olla että ei ole kiinnittänyt aloittajaan sillä tavoin edes huomiota..


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        No siitä kun eri ikäryhmissä on erilaisia ihmisiä. Esimerkiksi toiset on kypsempiä kuin toiset 40-vuotiaana. Samoin 60-vuotiaana. Ei se iästä riipu vaan tyypistä , siis yksilöstä.

        Enkä usko et muodokkuus on 60 vuotiaalla mitenkään este tai ujouden aihe. Voihan olla että ei ole kiinnittänyt aloittajaan sillä tavoin edes huomiota..

        Tunsin työn kautta erään 60v naisen, joka oli todella iloinen ja reipas ihminen. Mutta hän olikin opettaja ja koko ikänsä tekemisissä lasten ja nuorten kanssa.

        Toisaalta jotkin alle 40v voi olla jo pystyyn kuolleita...


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        No siitä kun eri ikäryhmissä on erilaisia ihmisiä. Esimerkiksi toiset on kypsempiä kuin toiset 40-vuotiaana. Samoin 60-vuotiaana. Ei se iästä riipu vaan tyypistä , siis yksilöstä.

        Enkä usko et muodokkuus on 60 vuotiaalla mitenkään este tai ujouden aihe. Voihan olla että ei ole kiinnittänyt aloittajaan sillä tavoin edes huomiota..

        Siinä on yleinen ongelma, että todella muodokkaat naiset häpeilevät muotojaan. Siis ihan kaikenikäiset. Jotkin nuoret naiset voivat olla hyvin arkoja kokonsa suhteen, jotkin toiset taas eivät välitä vaan antavat mennä. Asiassa on tapahtunut vapautumista, mutta toisaalta ajatellaan että ulkonäköpaineet ovat koventuneet.

        Eivätkä he usko, että hoikanpuoleinen mies voisi olla kiinnostunut heistä. Yritä siinä sitten jotain silmäpeliä, jos toinen ei edes katso ympärilleen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on yleinen ongelma, että todella muodokkaat naiset häpeilevät muotojaan. Siis ihan kaikenikäiset. Jotkin nuoret naiset voivat olla hyvin arkoja kokonsa suhteen, jotkin toiset taas eivät välitä vaan antavat mennä. Asiassa on tapahtunut vapautumista, mutta toisaalta ajatellaan että ulkonäköpaineet ovat koventuneet.

        Eivätkä he usko, että hoikanpuoleinen mies voisi olla kiinnostunut heistä. Yritä siinä sitten jotain silmäpeliä, jos toinen ei edes katso ympärilleen...

        Eivätköhän 60vuotiaat ole jo aika sinuja itsensä ja kroppansa kanssa ja voihan olla ettei heidänmärkä unensa ole parikymmentä vuotta nuorempi mies jolle ulkoiset seikat merkitsevät sisäisiä enemmän. Elämäntilanteet katsos kun ovat erit.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Eivätköhän 60vuotiaat ole jo aika sinuja itsensä ja kroppansa kanssa ja voihan olla ettei heidänmärkä unensa ole parikymmentä vuotta nuorempi mies jolle ulkoiset seikat merkitsevät sisäisiä enemmän. Elämäntilanteet katsos kun ovat erit.

        Voivat silti ajatella, että nuorempi mies pitää liian lihavana. Jotkin miehet taas juuri pitävät lihavista naisista. Minä ainakin.

        Ei tietysti kaikkien vanhempien naisten märkä uni ole nuorempi mies. Hyvin monien miesten märkä uni kuitenkin on nuorempi nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voivat silti ajatella, että nuorempi mies pitää liian lihavana. Jotkin miehet taas juuri pitävät lihavista naisista. Minä ainakin.

        Ei tietysti kaikkien vanhempien naisten märkä uni ole nuorempi mies. Hyvin monien miesten märkä uni kuitenkin on nuorempi nainen.

        En usko että vanhemmat naiset ajattelevat että juuri nuoremmat miehet eivät pidä heitä viehättävinä.
        Joillain vounolla käsitys että kukaan ei pidä heitä viehättävänä.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        En usko että vanhemmat naiset ajattelevat että juuri nuoremmat miehet eivät pidä heitä viehättävinä.
        Joillain vounolla käsitys että kukaan ei pidä heitä viehättävänä.

        En tarkoittanutkaan, että juuri nuoremmat miehet, mutta tässä oli puhe nuoremmista miehistä ja vanhemmista naisista.

        En minäkään ole koskaan pitänyt itseäni komeana, mutta se sisäinen kauneus... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanutkaan, että juuri nuoremmat miehet, mutta tässä oli puhe nuoremmista miehistä ja vanhemmista naisista.

        En minäkään ole koskaan pitänyt itseäni komeana, mutta se sisäinen kauneus... :)

        Mikä sinua lihavassa naisessa viehättää?


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Mikä sinua lihavassa naisessa viehättää?

        Naiselliset muodot ja seksikkyys viehättää. Minusta ei ole kovin seksikästä, jos naisen vartalo on kuin nuoren, hoikan pojan vartalo (+ isot rinnat).

        Ja kun sanon "lihava nainen", tarkoitan sillä sen kokoista naista, jota nykyään sanotaan lihavaksi. Nykyään normaalikokoinen nainen tarkoittaa anorektikon laihaa naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiselliset muodot ja seksikkyys viehättää. Minusta ei ole kovin seksikästä, jos naisen vartalo on kuin nuoren, hoikan pojan vartalo ( isot rinnat).

        Ja kun sanon "lihava nainen", tarkoitan sillä sen kokoista naista, jota nykyään sanotaan lihavaksi. Nykyään normaalikokoinen nainen tarkoittaa anorektikon laihaa naista.

        Aijaa. Minusta normikokoinen nainen on normikokoinen ja taas lihava on lihava. Anorektikot ja muut kuivankesän oravat on erikseen. Ja en tiedä kokeeko oikeasti lihava nainen itseään haluttavaksi.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Aijaa. Minusta normikokoinen nainen on normikokoinen ja taas lihava on lihava. Anorektikot ja muut kuivankesän oravat on erikseen. Ja en tiedä kokeeko oikeasti lihava nainen itseään haluttavaksi.

        Mutta mikä on lihava? Esimerkiksi nuo painoindeksit ovat ihan "pyllystä". Ne toimivat vain, jos henkilö on jotain 160-170 cm pitkä.

        Minä olen yli 180 cm pitkä ja painoindeksin normaalipainon ylärajan mukaan minun pitäisi painaa vain 82 kg. Kymmenen vuotta sitten painoinkin tuon verran ja olin todella hoikka.
        Normaalipainon alarajan mukaan minun olisi pitänyt painaa vain 66 kg. Jos olisin painanut vain 66 kg, olisin kuollut!!!

        Ja tästä vääristymästä seuraa, että painoindeksien mukaan useimmat pitkät naiset olisivat melkein kaikki vähintään ylipainoisia. Ja jos siihen lisätään vielä sitä muodokkuutta, missäpäs sitä silloin ollaan?

        Se itsensä haluttavaksi tunteminen taitaa olla enemmän oman pään sisällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mikä on lihava? Esimerkiksi nuo painoindeksit ovat ihan "pyllystä". Ne toimivat vain, jos henkilö on jotain 160-170 cm pitkä.

        Minä olen yli 180 cm pitkä ja painoindeksin normaalipainon ylärajan mukaan minun pitäisi painaa vain 82 kg. Kymmenen vuotta sitten painoinkin tuon verran ja olin todella hoikka.
        Normaalipainon alarajan mukaan minun olisi pitänyt painaa vain 66 kg. Jos olisin painanut vain 66 kg, olisin kuollut!!!

        Ja tästä vääristymästä seuraa, että painoindeksien mukaan useimmat pitkät naiset olisivat melkein kaikki vähintään ylipainoisia. Ja jos siihen lisätään vielä sitä muodokkuutta, missäpäs sitä silloin ollaan?

        Se itsensä haluttavaksi tunteminen taitaa olla enemmän oman pään sisällä.

        En niinkään usko painoindeksiin vaan peilikuvaan. Keskivartalon läskit itse kullakaan ei valehtele.

        Kyllä. Pään sisällä. Musta tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on yleinen ongelma, että todella muodokkaat naiset häpeilevät muotojaan. Siis ihan kaikenikäiset. Jotkin nuoret naiset voivat olla hyvin arkoja kokonsa suhteen, jotkin toiset taas eivät välitä vaan antavat mennä. Asiassa on tapahtunut vapautumista, mutta toisaalta ajatellaan että ulkonäköpaineet ovat koventuneet.

        Eivätkä he usko, että hoikanpuoleinen mies voisi olla kiinnostunut heistä. Yritä siinä sitten jotain silmäpeliä, jos toinen ei edes katso ympärilleen...

        Kyllä nyt on sellainen yleistys että oksat pois!


    • Anonyymi

      ikäero EI ole paha asia.

      Mutta ikäero on asia, jota suominainen ei siedä.

      Jos se nainen olisi vaikka thaimaalainen, niin ikäero ei ole yhtään minkäänlainen ongelma.

      Mutta suominainen haluaa ehdoin tahdoin tehdä ikäerostakin ongelman.

      eli jos se sun työkaveris on suomalainen nainen, ei tule toimimaan.

      Mutta jos on vaikka töitä saanut Ukrainasta sotapakolaisena tullut, niin voi toimia aivan mainiosti.

      • Anonyymi

        Älä höpise potaskaa.


      • "Mutta suominainen haluaa ehdoin tahdoin tehdä ikäerostakin ongelman."

        Naurettava väite kenties katkeroituneelta?


      • Anonyymi

        Montako thaimaalaista naista olet Suomessa nähnyt huomattavasti nuoremman miehen kanssa? minä en ainuttakaan, vaan kaikilla ollut huomattavasti vanhempi mies.


      • Anonyymi

        Toinen yhtä älytön yleistys.


    • Anonyymi

      en tiedä muitten suhtautumista
      mutta
      mua puistattaa / inhottaa
      jos noin paljon nuorempi mies olisi minusta kiinostunu, hyiiiiiii,

      yleensäkki jos " lapset " esittää mielenkiintoa vanhempaan aniseen

      hyiiiiiiiii,

      • Anonyymi

        tuohon lisäys,
        mun mielestä miehen tulee olla jokseenki samanikänen mun kanssa, koreentaan pari kolme vuotta ikäeroa molempiin suuntiin niin mies kelpaa seuralaisekseni,


      • Anonyymi

        Onko yli 40v lapsi?! :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuohon lisäys,
        mun mielestä miehen tulee olla jokseenki samanikänen mun kanssa, koreentaan pari kolme vuotta ikäeroa molempiin suuntiin niin mies kelpaa seuralaisekseni,

        No ei ikä ole tae sopivuudesta🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuohon lisäys,
        mun mielestä miehen tulee olla jokseenki samanikänen mun kanssa, koreentaan pari kolme vuotta ikäeroa molempiin suuntiin niin mies kelpaa seuralaisekseni,

        Joukossamme on paaaljon rajoittuneita tyyppejä. Ei ole kiwaa, kun ahistaa tuolla lailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko yli 40v lapsi?! :(

        Minulla on kohta 40-vuotias lapsi😁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukossamme on paaaljon rajoittuneita tyyppejä. Ei ole kiwaa, kun ahistaa tuolla lailla.

        No minua ainakin ahistais jos joutusin olemaan itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minua ainakin ahistais jos joutusin olemaan itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa.

        Jos itseä ahdistaa, niiin pitää kuitenkin ymmärtää, että kaikkia ei, eikä sitä tarvitse "hyiiiiiii":llä, luonnollista asiaa.


    • Anonyymi

      Katsokaapa ranskan presidenttiä. Rouva taitaa olla melkein 20v vanhempi.

      • Anonyymi

        Se on oikein, et naisella on nuorempi mies.


      • Anonyymi

        Eikös Lintmannin rouvakin ole 30 vuotta Anttii vanhemp?


    • Anonyymi

      Niin olen kuuskymppinen mies ja olen ihastunut 35 v ikäiseen naiseen, sen tummiin silmiin ja ihanaa nauruun, mutta en todellakaan uskalla mitään muuta kuin nähdä päiväunta ja unelmoida siitä.

    • Anonyymi

      Olen tälle palstalle kuuluva ja minuun ihastui alle 40 vuotias mies. En vaan olisi kehdannut kulkea kylillä hänen kanssaan vaikka oli kyllä samalla aaltopituudella kanssani. Hänellä on vanhemman ihmisen mielipiteet. Hänen ed kumppaninsa oli ollut 56 vuotias.
      Tietenkin ikäeron puolesta voi seurustella jos se molemmille sopii. Minä vain olen vanha fossiili enkä kyennyt. En sitten tiedä jos olisin ihastunut häneen, mutta niin ei ollut, hän vain tuntui liian nuorelta kun oli nuorempi kuin lapseni.
      Mutta aloittajalle: Anna palaa, ole minua rohkeampi.

      • Anonyymi

        Kirjoitit "kylillä". Jollakin pienellä paikkakunnalla se tietysti on hankalampaa, kun kaikki melkein tuntee toisensa (en tiedä kun en ole koskaan "maalla" asunut), mutta isommassa kaupungissa ei ihmisten suhteista kukaan tiedä. Ei kai ole pakko olla suhteesta niin avoin kaiken kansan nähden. Eikä ole mikään pakko kulkea käsi kädessä kuin nuoret tapaavat tehdä.

        Ja miten sitä nykyään jotenkin sanotaan, että "kuusikymmentä on uusi neljäkymmentä"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit "kylillä". Jollakin pienellä paikkakunnalla se tietysti on hankalampaa, kun kaikki melkein tuntee toisensa (en tiedä kun en ole koskaan "maalla" asunut), mutta isommassa kaupungissa ei ihmisten suhteista kukaan tiedä. Ei kai ole pakko olla suhteesta niin avoin kaiken kansan nähden. Eikä ole mikään pakko kulkea käsi kädessä kuin nuoret tapaavat tehdä.

        Ja miten sitä nykyään jotenkin sanotaan, että "kuusikymmentä on uusi neljäkymmentä"...

        No ei nyt sentään, mutta uusi viisikymmentä se kuuluu olevan. Silloin kun itselleni tuli 50 täyteen, lehdessä joku pomomies kertoi, että "yhä nuoremmat täyttävät viisikymmentä vuotta". Totta, ikä ei painanut silloin eikä se kyllä paina vieläkään.


    • Anonyymi

      Omalla asuinpaikkakunnallani on todella paljon maahanmuuttajataustaisia väkeä. Ja näkyy hyvinkin usein ikääntyneitä suomalaisia naisia nuoren maahanmuuttaja miehen seurassa. Entisellä 50-60-v naapurinaisellakin oli nuori lähi-idän mies, sittemmin tapaili afrikkalaista nuorukaista. Ja usealla suomalaisella työkaverillani (naisella) nuori maahanmuuttaja mies. Eli ihan tavallista nykyään nuori mies ikänaisella! Itse tykkään kylläkin oman ikäisistä :) Mutta kukin tyylillään.

      • Anonyymi

        Minut tuntee kylillä moni. Olen mukana kirkosta kapakkaan. Jos liikun saman tyypin kanssa kädestä pitäen tai ilman niin tuttavat kiinnittävät taatusti huomiota.
        Ei ole kyse vain ihmisistä ympärillä, en tunne mitään syttymistä nuoresta miehestä. Tuntuu vain lapselta vaikka puhuisi kuinka viisaita tai vanhoillisia. Jos nyt kuitenkin myönnän että vähän nostattaa - salaa tietenkin - nokkaa, kun nuori kyörää.


      • Anonyymi

        Juu, yllättävän moni on noihin retkahtanut.
        Mikä lieneekään syy pohjimmiltaan,,onko se jotenkin "hienoa" kun on ulkomaalainen mies?

        Monelta on kaula katkennut,,noille ei sanota ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut tuntee kylillä moni. Olen mukana kirkosta kapakkaan. Jos liikun saman tyypin kanssa kädestä pitäen tai ilman niin tuttavat kiinnittävät taatusti huomiota.
        Ei ole kyse vain ihmisistä ympärillä, en tunne mitään syttymistä nuoresta miehestä. Tuntuu vain lapselta vaikka puhuisi kuinka viisaita tai vanhoillisia. Jos nyt kuitenkin myönnän että vähän nostattaa - salaa tietenkin - nokkaa, kun nuori kyörää.

        Eihän sen kuusikymppisenkään tarvitse olla vanhoillinen?

        Onhan niitä "nuorekkaita" 8-kymppisiäkin...

        Luulen, että riippuu aika paljon ihmisen omasta asenteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, yllättävän moni on noihin retkahtanut.
        Mikä lieneekään syy pohjimmiltaan,,onko se jotenkin "hienoa" kun on ulkomaalainen mies?

        Monelta on kaula katkennut,,noille ei sanota ei.

        Keille noille. Tämä heppu ei ole ulkomaalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut tuntee kylillä moni. Olen mukana kirkosta kapakkaan. Jos liikun saman tyypin kanssa kädestä pitäen tai ilman niin tuttavat kiinnittävät taatusti huomiota.
        Ei ole kyse vain ihmisistä ympärillä, en tunne mitään syttymistä nuoresta miehestä. Tuntuu vain lapselta vaikka puhuisi kuinka viisaita tai vanhoillisia. Jos nyt kuitenkin myönnän että vähän nostattaa - salaa tietenkin - nokkaa, kun nuori kyörää.

        Jaa onko Multialla mamuja,,he kyllä osaavat kirpparipöytien tavaroita käsitellä varsinkin jos omistaja sattuu olemaan miehen puutteessa rääväsuisen äitinsä tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sen kuusikymppisenkään tarvitse olla vanhoillinen?

        Onhan niitä "nuorekkaita" 8-kymppisiäkin...

        Luulen, että riippuu aika paljon ihmisen omasta asenteesta.

        Mitä jos on ollut konservatiivinen jo kakskymppisestä asti?


    • Anonyymi

      Vanhat muorit kyltymättömiä jos nuorukaisia haikailevat,,laittaisivat vipraan uudet paristot.

      • No just. Noin kirjoittaa sellainen joka luulee että ihmssuhde/ parisuhde on pelkkää seksiä. Ehkä tuossa asenteessa on yksi syy miksi jotkut esim 60+ haluaisivat nuoremman kumppanin.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        No just. Noin kirjoittaa sellainen joka luulee että ihmssuhde/ parisuhde on pelkkää seksiä. Ehkä tuossa asenteessa on yksi syy miksi jotkut esim 60 haluaisivat nuoremman kumppanin.

        Ei hän kirjoittanut, että parisuhde on pelkkää seksiä.

        Miksi väännät toisten tekstiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän kirjoittanut, että parisuhde on pelkkää seksiä.

        Miksi väännät toisten tekstiä?

        Miksi kirjoitat toisen puolesta mitä hän tarkoitti tai ei tarkoittanut.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Miksi kirjoitat toisen puolesta mitä hän tarkoitti tai ei tarkoittanut.

        Toisen puolesta?

        Eikö tämä ole keskustelupalsta jossa saa toisten kirjoituksia kommentoida?
        Kommentoithan sinäkin toisten kirjoituksia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisen puolesta?

        Eikö tämä ole keskustelupalsta jossa saa toisten kirjoituksia kommentoida?
        Kommentoithan sinäkin toisten kirjoituksia?

        Juu mut sinä tulkitsit minulle mitä toinen kirjoittaja kirjoitti. Voisitko antaa minun tulkita omalla tavallani kuten sen asian tulkitsen.


    • Anonyymi

      Kun olin vajaa 40v seuraani tanssiravintoloissa pyrki 25-30v miehet, nyt kun olen jo reilusti yli 60v niin seuraani pyrkivien ikähaarukka 35 - 50, eikä meinaa millään heille mennä jakeluun että en ole parisuhdetta sieltä hakemassa. Joskus olen treffipalstojakin kokeillut, mutta jätin sikseen kun niissäkin kiinnostuneita oli vain nuo itseäni huomattavasti nuoremmat.

      • Kertovatko nämä seuraasinpyrkivät että ovat parisuhdetta hakemassa? Vai vaan yhden yön juttua? Näytätkö näille itse 'vihreää valoa"?


      • Anonyymi

        Ei ne nuoret miehet aina parisuhdetta tai seksiä hae vanhemmilta naisilta.
        Toiset kaipaa juttuseuraa. Keskustelua, joka on muutakin, kuin pintaliitoa.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Kertovatko nämä seuraasinpyrkivät että ovat parisuhdetta hakemassa? Vai vaan yhden yön juttua? Näytätkö näille itse 'vihreää valoa"?

        En todellakaan näytä vihreää valoa. En edes tanssimaan lähtenyt ja silti heistä ei meinannut eroon päästä vaan jäivät jankkaamaan eikä suora puhekaan tehonnut joten innokkaimpien takia joutui joskus lähtemään kesken illan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan näytä vihreää valoa. En edes tanssimaan lähtenyt ja silti heistä ei meinannut eroon päästä vaan jäivät jankkaamaan eikä suora puhekaan tehonnut joten innokkaimpien takia joutui joskus lähtemään kesken illan pois.

        Olet varmaankin jumalaisen Marilyn Monroe kaksoisolento?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan näytä vihreää valoa. En edes tanssimaan lähtenyt ja silti heistä ei meinannut eroon päästä vaan jäivät jankkaamaan eikä suora puhekaan tehonnut joten innokkaimpien takia joutui joskus lähtemään kesken illan pois.

        Noh. Ehkä sinussa joku signaali kuitenkin oli koska mieslaumanpörräsi ympärillä vonkaamassa😄. Osaatko itse arvella mikä se olisi voinut olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan näytä vihreää valoa. En edes tanssimaan lähtenyt ja silti heistä ei meinannut eroon päästä vaan jäivät jankkaamaan eikä suora puhekaan tehonnut joten innokkaimpien takia joutui joskus lähtemään kesken illan pois.

        Onko ikä tanssimisessakin esteenä? Kaikkea sitä saa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan näytä vihreää valoa. En edes tanssimaan lähtenyt ja silti heistä ei meinannut eroon päästä vaan jäivät jankkaamaan eikä suora puhekaan tehonnut joten innokkaimpien takia joutui joskus lähtemään kesken illan pois.

        Taidan osata arvella, mitä meinaat. Jotkut tyypit luulevat, että se on / osoittaa henkilökohtaista kiinnostusta, jos naisimmeinen on ystävällinen ja hymyilevä. Itse en kehdannut antaa pakkeja kuin humalaisille, mutta eivät nämä hakijat olleetkaan niitä, joilla luurasi luulotauti taustalla.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Noh. Ehkä sinussa joku signaali kuitenkin oli koska mieslaumanpörräsi ympärillä vonkaamassa😄. Osaatko itse arvella mikä se olisi voinut olla?

        En ole kirjoittanut mistään mieslaumasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ikä tanssimisessakin esteenä? Kaikkea sitä saa lukea.

        Sinä et ilmeisesti ole koskaan kapakassa ollut tansseissa, etkä missään muuallakaan. Itse en halua tanssia humalaisen itseäni huomattavasti nuoremman vonkaajan kanssa ja siitä on oikeus kieltäytyä jokaisella. Nykyisen tanssilavaetiketinkin mukaan jokaisella on oikeus kieltäytyä tanssista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan osata arvella, mitä meinaat. Jotkut tyypit luulevat, että se on / osoittaa henkilökohtaista kiinnostusta, jos naisimmeinen on ystävällinen ja hymyilevä. Itse en kehdannut antaa pakkeja kuin humalaisille, mutta eivät nämä hakijat olleetkaan niitä, joilla luurasi luulotauti taustalla.

        No näille joillekin jankkaajille ei edes se alusta asti torjuvakaan asenne ole mennyt perille, väkisin vaan tungetaan seuraan ja jos siirryt niin perässä tullaan , joten siinä vaiheessa katsoin paremmaksi poistua paikalta kokonaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kirjoittanut mistään mieslaumasta.

        "heistä ei meinannut eroon päästä vaan jäivät jankkaamaan eikä suora puhekaan tehonnut joten innokkaimpien "

        No useammista kuitenkin kirjoitit. Ei kuitenkaan kovin tavallista ole että naisen kimpussa urokset joukolla häärii. Minkä arvelet olevan syynä?


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        "heistä ei meinannut eroon päästä vaan jäivät jankkaamaan eikä suora puhekaan tehonnut joten innokkaimpien "

        No useammista kuitenkin kirjoitit. Ei kuitenkaan kovin tavallista ole että naisen kimpussa urokset joukolla häärii. Minkä arvelet olevan syynä?

        No eihän ne kaikki yhden illan aikana ollut, vai olisiko pitänyt erikseen erotella minä iltana heistä kukin oli vonkaamassa että sinäkin olisit ymmärtänyt. Syitä minun ei tarvinnut arvuutella eikä kysellä, kyllä ne aina illan aikana tuli selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän ne kaikki yhden illan aikana ollut, vai olisiko pitänyt erikseen erotella minä iltana heistä kukin oli vonkaamassa että sinäkin olisit ymmärtänyt. Syitä minun ei tarvinnut arvuutella eikä kysellä, kyllä ne aina illan aikana tuli selväksi.

        Täällä on toisilla mahdoton kyselyn tarve. :) Miksi miksi miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eihän ne kaikki yhden illan aikana ollut, vai olisiko pitänyt erikseen erotella minä iltana heistä kukin oli vonkaamassa että sinäkin olisit ymmärtänyt. Syitä minun ei tarvinnut arvuutella eikä kysellä, kyllä ne aina illan aikana tuli selväksi.

        No kirjoituksestasi pääsi käsitykseen et pörrääjiä oli useampia🤣. Edelleen kiinnostaa tietää syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on toisilla mahdoton kyselyn tarve. :) Miksi miksi miksi?

        Miksi on maailman paras kysymyssana. Ja onneksi tämänkin ikäiset vielä käyttävät sitä eli ihmettelevät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No näille joillekin jankkaajille ei edes se alusta asti torjuvakaan asenne ole mennyt perille, väkisin vaan tungetaan seuraan ja jos siirryt niin perässä tullaan , joten siinä vaiheessa katsoin paremmaksi poistua paikalta kokonaan.

        Jos joku häiritsevästi tunkee seuraan portsarit on sitä varten et puuttuu asiaan pyydettäessä.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        No kirjoituksestasi pääsi käsitykseen et pörrääjiä oli useampia🤣. Edelleen kiinnostaa tietää syy.

        No, syitä ilmeni laidasta laitaan, mutta useimmilla se että halusivat kypsempää seuraa kuin mitä heidän oman ikäiset tai nuoremmat heidän mielestään oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, syitä ilmeni laidasta laitaan, mutta useimmilla se että halusivat kypsempää seuraa kuin mitä heidän oman ikäiset tai nuoremmat heidän mielestään oli.

        Aijaa. Siis kuka tahansa kypsemmän näköinen naisimmeinen kelpasi?


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Aijaa. Siis kuka tahansa kypsemmän näköinen naisimmeinen kelpasi?

        No sitä en kysellyt kun tyypit ei minua kiinnostaneet millään tavalla, päinvastoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitä en kysellyt kun tyypit ei minua kiinnostaneet millään tavalla, päinvastoin.

        No kyllä kai minua kiinnostaisi itseäni tietää mikä minussa vetoaisi ukkoihin kuin liimapaperi kärpäsiin.🤣


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        No kyllä kai minua kiinnostaisi itseäni tietää mikä minussa vetoaisi ukkoihin kuin liimapaperi kärpäsiin.🤣

        Jos sinua kiinnostaa niin se on sinun asiasi, minua ei kiinnostanut eikä kiinnosta edelleenkään nämä huomattavasti nuorempien kiinnostukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinua kiinnostaa niin se on sinun asiasi, minua ei kiinnostanut eikä kiinnosta edelleenkään nämä huomattavasti nuorempien kiinnostukset.

        ja nyt sinun elämästäsi on kiinnostunut nainen tällä palstalla. :) (vai onko tuo siili nainen)
        Olet suosittu. :)))


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja nyt sinun elämästäsi on kiinnostunut nainen tällä palstalla. :) (vai onko tuo siili nainen)
        Olet suosittu. :)))

        Noh. Minua vaan kiinnostaa tietää mikä yli 60-vuotiaassa naieläjässä on sellaista että saa nuoremmat miehet parveilemaan 😁. Siis mikä tekijä. Antaako parveilijan kohde itse ymmärtää että olisi saatavilla käytöksellään tai muutoin olemuksellaan? Ei ole vaan itselle milloinkaan vastaan tullut että jossain olisi parveilleet nuoret miehet apajalla.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Noh. Minua vaan kiinnostaa tietää mikä yli 60-vuotiaassa naieläjässä on sellaista että saa nuoremmat miehet parveilemaan 😁. Siis mikä tekijä. Antaako parveilijan kohde itse ymmärtää että olisi saatavilla käytöksellään tai muutoin olemuksellaan? Ei ole vaan itselle milloinkaan vastaan tullut että jossain olisi parveilleet nuoret miehet apajalla.

        Kysy ketjun aloittajalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysy ketjun aloittajalta.

        Kaikki ketjuun osallistujat ja 'uhrit" voivat osallistua.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Kaikki ketjuun osallistujat ja 'uhrit" voivat osallistua.

        Voivat toki, mutta muut taitavat mennä eteen päin, eivätkä jämähdä ja jankuttamaan, varsinkin, kun osaavat lukea, että jankutukseen on jo vastaus annettu.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Noh. Minua vaan kiinnostaa tietää mikä yli 60-vuotiaassa naieläjässä on sellaista että saa nuoremmat miehet parveilemaan 😁. Siis mikä tekijä. Antaako parveilijan kohde itse ymmärtää että olisi saatavilla käytöksellään tai muutoin olemuksellaan? Ei ole vaan itselle milloinkaan vastaan tullut että jossain olisi parveilleet nuoret miehet apajalla.

        En tiedä kanssa. Nyt tuntuu, että on liikaakin ja vääriä lintuja apajilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voivat toki, mutta muut taitavat mennä eteen päin, eivätkä jämähdä ja jankuttamaan, varsinkin, kun osaavat lukea, että jankutukseen on jo vastaus annettu.

        Minun mielestäni ja ehkä jonkun muunkaan mielestä ei tyhjentävästi. Miksi nuoremmat miehet parveilevat jonkun vanhemman naisen ympä4rillä. Mikä kiinnostaa. Voisihan arvella.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Minun mielestäni ja ehkä jonkun muunkaan mielestä ei tyhjentävästi. Miksi nuoremmat miehet parveilevat jonkun vanhemman naisen ympä4rillä. Mikä kiinnostaa. Voisihan arvella.

        Ohhoijaa..,, huokaa. Mitä sitten arvelisit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoijaa..,, huokaa. Mitä sitten arvelisit?

        Mitä muut palstalaiset arvelevat. Minua kiinnostaisi tietää lähinnä se.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Mitä muut palstalaiset arvelevat. Minua kiinnostaisi tietää lähinnä se.

        Ei näy muita kiinnostavan. Sinä vaan olet ollut utelias tuon kirjoittajan suhteen.

        En näe siinä mitään ihmeellistä jos nuorempi mies on kiinnostunut vanhemmasta naisesta. Ketjun aloittajakin on kiinnostunut vanhemmasta ja nämä nuoremmat miehet sen parhaiten tietää, että miksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy muita kiinnostavan. Sinä vaan olet ollut utelias tuon kirjoittajan suhteen.

        En näe siinä mitään ihmeellistä jos nuorempi mies on kiinnostunut vanhemmasta naisesta. Ketjun aloittajakin on kiinnostunut vanhemmasta ja nämä nuoremmat miehet sen parhaiten tietää, että miksi.

        "Tuo kirjoittaja" kertoo omaa kokemustaan nuorten miesten kiinnostuksesta ja tuppautumisesta seuraan. Minua taas kiinnostaa tietää mitä hän siitä ajattelee olevan syynä et useammat. Onko siinä jotain ihmeellistä.

        Mutta koska tämä menee sivuun aiheesta jankkaamiseksi voin heittää kommentoinnin tähänkin.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        "Tuo kirjoittaja" kertoo omaa kokemustaan nuorten miesten kiinnostuksesta ja tuppautumisesta seuraan. Minua taas kiinnostaa tietää mitä hän siitä ajattelee olevan syynä et useammat. Onko siinä jotain ihmeellistä.

        Mutta koska tämä menee sivuun aiheesta jankkaamiseksi voin heittää kommentoinnin tähänkin.

        En tiedä, liikaa avautunut täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, liikaa avautunut täällä?

        Täh? Kuka on liikaa avautunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Kuka on liikaa avautunut?

        Kun säätää asiasta, rakkaudesta ja hulluudesta, niin jokaiselle on oma porukkansa. Jos kuitenkin yrittää tähdätä vain yhteen, niin ongelmissa ollaan.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Noh. Minua vaan kiinnostaa tietää mikä yli 60-vuotiaassa naieläjässä on sellaista että saa nuoremmat miehet parveilemaan 😁. Siis mikä tekijä. Antaako parveilijan kohde itse ymmärtää että olisi saatavilla käytöksellään tai muutoin olemuksellaan? Ei ole vaan itselle milloinkaan vastaan tullut että jossain olisi parveilleet nuoret miehet apajalla.

        Sinustako yksittäiset tyypit/ilta on parveilua? Etkö osaa lukea ja ymmärtää mitä on kerrottu kun alat vääristelemään asioita. Olen myös kertonut oman suhtautumiseni heihin, mutta et näytä sitäkään ymmärtäneen, vaan yrität vääntää muuta.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Minun mielestäni ja ehkä jonkun muunkaan mielestä ei tyhjentävästi. Miksi nuoremmat miehet parveilevat jonkun vanhemman naisen ympä4rillä. Mikä kiinnostaa. Voisihan arvella.

        Ne kuuluisat kemiat. Olettaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne kuuluisat kemiat. Olettaisin.

        Kemiahan muodostuu vasta kun on vägän pidempään tutustunut. Mikä ensivaikutelmassa kiinnostaa? Ulkonäkö? elekieli?olemus? pukeutuminen? kuuluisuus?

        Ainahan näitä yksittäisiä pörrääjiä kenen vaan naisihmisen ympärillä voinolla mutta ihan haitaksi asti ja useampia. Se kiinnostaisi tietää et mikä?


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Kemiahan muodostuu vasta kun on vägän pidempään tutustunut. Mikä ensivaikutelmassa kiinnostaa? Ulkonäkö? elekieli?olemus? pukeutuminen? kuuluisuus?

        Ainahan näitä yksittäisiä pörrääjiä kenen vaan naisihmisen ympärillä voinolla mutta ihan haitaksi asti ja useampia. Se kiinnostaisi tietää et mikä?

        Kyllä kemian huomaan nopeasti, ei se vaadi pidempää tuttavuutta.
        (toki en voi tietää, mitä sinulle tuo sana kemia pitää sisällään)

        Mitä tulee ensivaikutelmaan, niin uskoisin, että jokainen katsoo tai kuuntelee eri tavoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kemian huomaan nopeasti, ei se vaadi pidempää tuttavuutta.
        (toki en voi tietää, mitä sinulle tuo sana kemia pitää sisällään)

        Mitä tulee ensivaikutelmaan, niin uskoisin, että jokainen katsoo tai kuuntelee eri tavoin.

        Niivvsi jos tässä tapauksessa kemia on yksipuolista 🤣. Siinä lienee se probleema.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Niivvsi jos tässä tapauksessa kemia on yksipuolista 🤣. Siinä lienee se probleema.

        En kirjoittanut mistä "tässä tapauksesta", vaan yleisesti.

        Mitä tulee kemiaan, niin sitä on sekä fyysistä, että henkistä.

        Probleema on nyt sinulla, ei muilla.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Niivvsi jos tässä tapauksessa kemia on yksipuolista 🤣. Siinä lienee se probleema.

        Emojien käyttö teksteissäsi kertoo sinusta hyvin paljon.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Niivvsi jos tässä tapauksessa kemia on yksipuolista 🤣. Siinä lienee se probleema.

        Oletko nyt täysin tyhmä ja lukutaidoton.

        Yksipuolista? Eikö se ole jo tullut esiin, että oli yksipuolista, vai etkö edes sitä sanaa ymmärrä?

        Tämä sinun jankkaamisesi herättää kysymyksen, miten tylsää onkaan olut sinun elämäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut mistä "tässä tapauksesta", vaan yleisesti.

        Mitä tulee kemiaan, niin sitä on sekä fyysistä, että henkistä.

        Probleema on nyt sinulla, ei muilla.

        Mikä probleema? En ymmärrä.

        Minulle kemia tarkoittaa kokonaivaltaista, en näe erikseen fyysistä tai henkistä vaan sen kokonaisuuden.

        Ja en ymmärrä miksi täällä mennään moittimaan toisia kirjoittajia jos he eivät ole samaa mieltä. Eikö asioista ja ilmiöistä voi keskustella vaikka näkemykset olisivat erit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emojien käyttö teksteissäsi kertoo sinusta hyvin paljon.

        Hauhauhauhauhau.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt täysin tyhmä ja lukutaidoton.

        Yksipuolista? Eikö se ole jo tullut esiin, että oli yksipuolista, vai etkö edes sitä sanaa ymmärrä?

        Tämä sinun jankkaamisesi herättää kysymyksen, miten tylsää onkaan olut sinun elämäsi.

        Hauhauhauhauhau.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt täysin tyhmä ja lukutaidoton.

        Yksipuolista? Eikö se ole jo tullut esiin, että oli yksipuolista, vai etkö edes sitä sanaa ymmärrä?

        Tämä sinun jankkaamisesi herättää kysymyksen, miten tylsää onkaan olut sinun elämäsi.

        Meidän kemiat ei kohtaa ollenkaan näissä kirjoituksissakaan joten jätetään sikseen


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Mikä probleema? En ymmärrä.

        Minulle kemia tarkoittaa kokonaivaltaista, en näe erikseen fyysistä tai henkistä vaan sen kokonaisuuden.

        Ja en ymmärrä miksi täällä mennään moittimaan toisia kirjoittajia jos he eivät ole samaa mieltä. Eikö asioista ja ilmiöistä voi keskustella vaikka näkemykset olisivat erit?

        Ei jankkaaminen ole mitään keskustelua.

        Sinä olet kysynyt ja sinulle on vastattu, mutta se ei vaan riitä sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei jankkaaminen ole mitään keskustelua.

        Sinä olet kysynyt ja sinulle on vastattu, mutta se ei vaan riitä sinulle.

        Tai sitten olen eri mieltä annettuun vastaukseen ja tuon sen julki. Ei kai mikun tarvitse luopua mielipiteestäni sen vuoksi että joku toinen ei hyväksy minun mielipidettäni. Sinä saat olla mitä mieltä haluat mutta anna minunkin olla. Ei asioita täällä tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti. Eikä olla niin herkkähipiäinen tai heikon itsetunnon omaava.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Tai sitten olen eri mieltä annettuun vastaukseen ja tuon sen julki. Ei kai mikun tarvitse luopua mielipiteestäni sen vuoksi että joku toinen ei hyväksy minun mielipidettäni. Sinä saat olla mitä mieltä haluat mutta anna minunkin olla. Ei asioita täällä tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti. Eikä olla niin herkkähipiäinen tai heikon itsetunnon omaava.

        Mistä sinä repäisit tuon herkkähipiäisyyden ja heikon itsetunnon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä repäisit tuon herkkähipiäisyyden ja heikon itsetunnon?

        Siitä kun täällä joku ottaa minun mielipiteeni vakavasti ja alkaa hyökimään minua päin. Ei pysy asiassa asiana. Mitä väliä on minun mielipiteelläni jos vakaasti itse luottaa omaansa.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Kemiahan muodostuu vasta kun on vägän pidempään tutustunut. Mikä ensivaikutelmassa kiinnostaa? Ulkonäkö? elekieli?olemus? pukeutuminen? kuuluisuus?

        Ainahan näitä yksittäisiä pörrääjiä kenen vaan naisihmisen ympärillä voinolla mutta ihan haitaksi asti ja useampia. Se kiinnostaisi tietää et mikä?

        Kyllä se 'kemia' voi kuule alkaa ihan ekasta katseesta, pilkkeestä silmäkulmassa ja hymynkareesta huulilla. Kovasti vaikuttaa myös habitus ja ulkoinen muoto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se 'kemia' voi kuule alkaa ihan ekasta katseesta, pilkkeestä silmäkulmassa ja hymynkareesta huulilla. Kovasti vaikuttaa myös habitus ja ulkoinen muoto.

        Ensivaikutelma on eri kuin kemia. Kemiat voivat mielestäni kohdata vasta ensivaikutelman jälkeen. Siis kemiat vaatii hieman pidemmän kontaktin mut tämä on minun mielipiteeni sinulla saa toki olla omasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se 'kemia' voi kuule alkaa ihan ekasta katseesta, pilkkeestä silmäkulmassa ja hymynkareesta huulilla. Kovasti vaikuttaa myös habitus ja ulkoinen muoto.

        Tuo on totta, että kemian huomaa melkein heti,


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Siitä kun täällä joku ottaa minun mielipiteeni vakavasti ja alkaa hyökimään minua päin. Ei pysy asiassa asiana. Mitä väliä on minun mielipiteelläni jos vakaasti itse luottaa omaansa.

        Mikä mielestäsi on mielipide?
        Nämäkö?

        "Kertovatko nämä seuraasinpyrkivät että ovat parisuhdetta hakemassa? Vai vaan yhden yön juttua? Näytätkö näille itse 'vihreää valoa"?

        Noh. Ehkä sinussa joku signaali kuitenkin oli koska mieslaumanpörräsi ympärillä vonkaamassa😄. Osaatko itse arvella mikä se olisi voinut olla?"heistä ei meinannut eroon päästä vaan jäivät jankkaamaan eikä suora puhekaan tehonnut joten innokkaimpien "

        No useammista kuitenkin kirjoitit. Ei kuitenkaan kovin tavallista ole että naisen kimpussa urokset joukolla häärii. Minkä arvelet olevan syynä?No kirjoituksestasi pääsi käsitykseen et pörrääjiä oli useampia🤣. Edelleen kiinnostaa tietää syy.

        Aijaa. Siis kuka tahansa kypsemmän näköinen naisimmeinen kelpasi?

        No kyllä kai minua kiinnostaisi itseäni tietää mikä minussa vetoaisi ukkoihin kuin liimapaperi kärpäsiin.🤣"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mielestäsi on mielipide?
        Nämäkö?

        "Kertovatko nämä seuraasinpyrkivät että ovat parisuhdetta hakemassa? Vai vaan yhden yön juttua? Näytätkö näille itse 'vihreää valoa"?

        Noh. Ehkä sinussa joku signaali kuitenkin oli koska mieslaumanpörräsi ympärillä vonkaamassa😄. Osaatko itse arvella mikä se olisi voinut olla?"heistä ei meinannut eroon päästä vaan jäivät jankkaamaan eikä suora puhekaan tehonnut joten innokkaimpien "

        No useammista kuitenkin kirjoitit. Ei kuitenkaan kovin tavallista ole että naisen kimpussa urokset joukolla häärii. Minkä arvelet olevan syynä?No kirjoituksestasi pääsi käsitykseen et pörrääjiä oli useampia🤣. Edelleen kiinnostaa tietää syy.

        Aijaa. Siis kuka tahansa kypsemmän näköinen naisimmeinen kelpasi?

        No kyllä kai minua kiinnostaisi itseäni tietää mikä minussa vetoaisi ukkoihin kuin liimapaperi kärpäsiin.🤣"

        Kyllä. Ne ovat minun ajatuksiani aiheesta ja koskisi myös minua itseäni jos ukot pörräis mun ympärillä. Miettisin mikä minussa sen tekee.

        Tuossa juurivtulee esiin se että joku ottaa nuo minun kirjoitukseni henkilökohtaisesti. Enhän tunne enkä tiedä tätä joka näistä häiritsejistä nuorista miehistä kirjoittaa. Tuon esillevyleisiä ajatuksiani aiheesta.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Kyllä. Ne ovat minun ajatuksiani aiheesta ja koskisi myös minua itseäni jos ukot pörräis mun ympärillä. Miettisin mikä minussa sen tekee.

        Tuossa juurivtulee esiin se että joku ottaa nuo minun kirjoitukseni henkilökohtaisesti. Enhän tunne enkä tiedä tätä joka näistä häiritsejistä nuorista miehistä kirjoittaa. Tuon esillevyleisiä ajatuksiani aiheesta.

        Mitä sinä tuolla tiedolla tekisit?

        "No kyllä kai minua kiinnostaisi itseäni tietää mikä minussa vetoaisi ukkoihin kuin liimapaperi kärpäsiin.🤣"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä tuolla tiedolla tekisit?

        "No kyllä kai minua kiinnostaisi itseäni tietää mikä minussa vetoaisi ukkoihin kuin liimapaperi kärpäsiin.🤣"

        No jos heistä olisi häiriöksi asti voisin muuttaa tekijää itsessäni etten ainakaan provosoisi tahattomasti. Tai ainakin miettisin mikä se tekijä voisi olla.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        No jos heistä olisi häiriöksi asti voisin muuttaa tekijää itsessäni etten ainakaan provosoisi tahattomasti. Tai ainakin miettisin mikä se tekijä voisi olla.

        Taidat ollakin mies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat ollakin mies?

        Mitennii?


    • Anonyymi

      Olin juuri täyttänyt 18 kun rakastuin itseäni kahdeksan vuotta vanhempaan naiseen. Toukokuussa vietimme 50 vuotis hääpäivää. Ikä ei ole sitten aivan alun seurustelun tullut enään mieleen. Rakkaus ei ehkä ole ikuista, mutta ainakin vielä sitä riittää.

      • Anonyymi

        Tunnen monta vastaavaa onnellista paria.

        Vanhat ukot ovat limanuljaskoja. Kokemusta tanssipaikoilta riittää minulla. Toki ne vanhat ukot, jotka todella osaavat tanssia, ovat fiksuja, mutta nämä tallaajat...


    • Anonyymi

      "Ikäero" ei ole "paha asia" muuta kuin niille, joilla on joku ongelma ikään liittyvissä aiheissa ja kysymyksissä. Kuten esim. se, ettei yli 60-vuotias saisi pukeutua niiin kuin itse haluaa, vaikka minimekkoon.

      • Anonyymi

        No.jos esim mies on seitenkymppinen ja nainen ysikymppinen, niin ikä on enemmänkin kun numeroita.
        En voi kuvitella vastaavaa ikäeroa toisinpäin, siis mies ysikymppinen ja nainen seitenkymppinen muutoin, että mies onrikas.
        Miehet on jo melkein kaikki haudassa ysikymppisenä, ja naisilla polvet tutisee.
        K kotton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No.jos esim mies on seitenkymppinen ja nainen ysikymppinen, niin ikä on enemmänkin kun numeroita.
        En voi kuvitella vastaavaa ikäeroa toisinpäin, siis mies ysikymppinen ja nainen seitenkymppinen muutoin, että mies onrikas.
        Miehet on jo melkein kaikki haudassa ysikymppisenä, ja naisilla polvet tutisee.
        K kotton

        Minun ei tarvitse edes kuvitella kun lähipiirissä on lähes tuossa iässä oleva avopari jotka olleet jo vuosikymmenet yhdessä. Nainen nyt 67 ja mies 20 vuotta vanhempi, rikkaita ei ole kumpikaan mutta yhteinen puoliksi ostettu omistusasunto ja molemmilla hiukan säästöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No.jos esim mies on seitenkymppinen ja nainen ysikymppinen, niin ikä on enemmänkin kun numeroita.
        En voi kuvitella vastaavaa ikäeroa toisinpäin, siis mies ysikymppinen ja nainen seitenkymppinen muutoin, että mies onrikas.
        Miehet on jo melkein kaikki haudassa ysikymppisenä, ja naisilla polvet tutisee.
        K kotton

        Kommenttiisi viitaten oletan, että et "voi kuvitella" eli siis osaa ... paljon mitään muutakaan. Kantsii avartua.


    • Anonyymi

      5v kysyy

    • Anonyymi

      Itse olen vanhempi nainen eikä minua kiinnosta enää minkään ikäiset miehet, ei edes ystävänä. Olen niin tottunut yksin olemiseen ja on tuntunut jo kauan siltä, etten enää jaksa sopeutua kenenkään tapoihin ja tottumuksiin.

      • Anonyymi

        Aika aikaa kutakin, yksi kauan kestänyt parisuhde riittää. Toista parisuhdetta en halua kenenkään kanssa. En ole ollut rakastunut keneenkään reilusti yli kymmeneen vuoteen.


    • Vastaus otsikon kysymykseen: ikäero ei ole paha asia. Sen vyväksyminenhän riippuu vain ja ainoasta näistä henkilöistä itsestään. Muista ja muiden mielipiteistä ei tarvitse välittää.
      Joten anna palaa vaan ja ota vastaan mitä siitä seuraa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe