Eyes color match -gallup...!

Anonyymi-ap

14

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on niin kauniit ja ainutlaatuiset silmät, ei voi muihin verrata, se olisi minua kohtaan loukkaus!

      • Anonyymi

        Eiih! Ei tässä ole suinkaan tarkoitus loukata ketään, vaan ihan mielenkiinnosta. Eikä kysymys ole tietenkään mistään elvistelystä. Itselläkin meni yllättävän kauan, vaikka helpot värit onkin. Sitten vastaan tuli tuo Olivia Wilde. Katsoin ja katsoin eri valaistuksissa ja tulin siihen tulokseen, että nyt näyttää siltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiih! Ei tässä ole suinkaan tarkoitus loukata ketään, vaan ihan mielenkiinnosta. Eikä kysymys ole tietenkään mistään elvistelystä. Itselläkin meni yllättävän kauan, vaikka helpot värit onkin. Sitten vastaan tuli tuo Olivia Wilde. Katsoin ja katsoin eri valaistuksissa ja tulin siihen tulokseen, että nyt näyttää siltä!

        No pitää katsoa, jos joku samanlainen löytyy. Olen aika sinisilmäinen ihminen.


    • Anonyymi

      Jotenkin vaikea löytää vastaavaa paria, vaikka ihan aika tavallisen vihreät on.

    • Anonyymi

      Ahaa, täältäkö sen tyttiksen voi valita. Ottaisin Rose Byrnen, kiitos.

    • Anonyymi

      Eipä tulis mieleenkään availla mitään epämääräisiä linkkejä

      • Anonyymi

        Pinterest on ilmoitustaulutyyppinen sosiaalinen linkkien ja kuvien jakopalvelu.


      • Avasin huvikseni, eipä käynyt mitenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pinterest on ilmoitustaulutyyppinen sosiaalinen linkkien ja kuvien jakopalvelu.

        Tiedän mikä on pinterest, mutta ei pidä olla noin naiivi. Linkit on helppo saada näyttämään turvallisilta.


      • Anonyymi
        priitamaria kirjoitti:

        Avasin huvikseni, eipä käynyt mitenkään

        Sen kun availet mitä huvittaa 😄 Sanoin vaan, että itse jätän väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun availet mitä huvittaa 😄 Sanoin vaan, että itse jätän väliin.

        Senkus juot vettä! Itse jätän vedenjuonnin kokonaan väliin, koska pelottaa mahdolliset haitat. Oma pelkoni kulkee kaiken edellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun availet mitä huvittaa 😄 Sanoin vaan, että itse jätän väliin.

        Avasin muuten vaan, jos näkyisi nättejä naisia. Suurin osa kyllä aika tavallisen näköisiä ilman meikkiä varmaan. Anteeksi jos sanon näin. Suomalaiset naiset ovat nättejä ja paljon tulee kadullakin nätempiä vastaan kuin noissa kuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mikä on pinterest, mutta ei pidä olla noin naiivi. Linkit on helppo saada näyttämään turvallisilta.

        Niitä omiin silmiin yhtäläisiä värikuvia voi katsella mistä tahansa, kunhan yhdistää sen turvalliseksi katsomansa linkin sitten tänne. Pointti kuitenkin on se, että hän olisi suhteellisen tunnettu julkisuuden henkilö!


    • Anonyymi

      Näin kauan sai odotella asiallisia meikkivinkkejä. Kiitos kaunotar, menee kokeiluun. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe