SDP on hajalla!
Antti Lindtman ja Tytti Tuppurainen eivät saa joukkoaan kokoon. Kohta äänestetään isänmaamme turvallisuuden kannalta aivan kriittisestä asiasta, ''rajalaista''.
Nyt ikivanhat vasemmistohipsteriänkyrät vetoavat edustajiimme äänestämään lakia vastaan.
Antti ja Tutti ovat nyt hankaleessa paikassa; Jos äänestämme rajalakia vastaan, osoittaa se, että olemme täysin välinpitämättömiä Isänmaamme turvallisuudesta. Olemme siis valmiita tukemaan Putinin agressiota pistämällä rajamme auki kaikenmaailman roskajoukolle tulla Euroopan Unionin alueelle ilman mitään häpyä.
Jos taas olemme selkärankaisia ja äänestämme Kokoomuksen ja persujen mukana rajalain puolesta osa kannattajistamme häipyy takaovestanvasemmalle, supersuositun Lin joukkoihin.
Molemmissa skenaarioissa PerSut voittaa.
On siinä sossuilla olemista, näinä kuumien oikeistotuulien aikoina. Ei ole köyhällä koskaan hyvin; Jos ei ole nälkä niin paskattaa!
SDP häröilee
36
799
Vastaukset
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Hajoaako SDP Kahtia - Vai Tuleeko Peräti KOLMIO ?
- Anonyymi
Kahtia, ja väliin jää lemuava ruskea reikeli
- Anonyymi
Sdp eestä on tullut rähinä puolue.
Olipa asia mikä tahansa niin sama , se oli sitä jo Heinäluoman aikaan ja pahenee koko ajan. Ehkä liikaa nojautuu ammattiliittoihin ja niin oikeisiin asioihin, maan asioihin paneutuminen rappeutuu. - Anonyymi
Eduskunnan entinen hallintojohtaja Pertti Rauhio kertoo kirjassaan, että Eero Heinäluoma sotki kaikki, selvätkin, asiat ja sitten osallistui innolla niiden selvittämiseen.
Minusta tuntuu, että Krista Kiuru jatkaa samaa perinnettä.- Anonyymi
SUOMEN Dorkien Puolue😀?
- Anonyymi
Voe perkele tuota Tuppuraista A-Studiossa!
Ei hajuakaan mitä tehdään jos 10 000 n33k3riä ilmestyy Vartiukseen. Silti koettaa kimittää lakia vastaan, ihan vaan vittuuksillaan. - Anonyymi
Entäpä Tarja Halonen?
- Anonyymi
Stasitäti pelkää salauksen purkamista omista kupruistaan Koiviston kanssa.
- Anonyymi
Sdp ja vassarit+vihreät turhaa hurskastelua kansaiväliseten lakien kustannuksella, kun laki on vanhentunut eikä vastaa tämän päivän tarpeita.
- Anonyymi
Totta.
Politisoivat asian kun eivät muuta enää osaa.
- Anonyymi
Tuppurainen ja Mäkynen ovat naurettavia kaikessa "tomeruudessaan", uskomatonta lapsellista räkytystä, kansallinen etu pitäisi mennä ohi kaikesta, turha verrata mitä muissa maissa tehdään tai on tehty, maissa joilla ei ole metriäkään yhteistä maarajaa Venäjän kanssa.
- Anonyymi
Sanoppa muuta. Kohta vuosi väsätty tätä lakia eikä siitä valmista tule. Ei näillä vastustajilla ole kyllä kaikki kohillaan. He ikäänkuin avaa portteja Venäjälle. Tuntuu että he hyväksyvät venäjän terrorin jossakin muodossa. No, eipä heillä ole muistissa mitään siitä ajasta kun suomi oli sodassa venäjän kanssa, eivätkä usko mitä muut sanoo.
Tulos on tuo.
- Anonyymi
Vihervasemmisto uskoi viimeiseen asti että Venäjän ja Putiinin kanssa voisi käydä sivistynyttä keskustelua ja sillä olisi myös vaikutusta, vasta hyökkäys Ukrainaan 2022 kansalaisten painostuksen edessä sai heidät muuttamaan mielipiteitään eikä kyllä vielä silloinkaan kaikkien, nyt tämän käännytyslain kanssa sama peli heillä, ovatko tyhmiä, hyväuskosia vai molempia.
- Anonyymi
Kylläpä huomaa teistä raukat että luiskaohtaisia ollaan vielä täällä taantuneessa Kainuussa. Ihmisoikeuksiin ollaan sitouduttu ihan YK:n sopimuksissa ja tästä lainoppineet ja asiantuntijat ovat käännytyslain esittelyissä olleet vakavasti huolissaan. Uskotaanhan mieluummiin niitä asiantuntijoita kuin kyläparlamentteja ja persupellejä. Teitä ei huoleta edes se että huonolla tuurilla se rajamies joutuu syytettyjen penkille kun käännyttää sopimusten vastaisesti. Siinä sitä sitten vuoroin toisia osotellaan että ei meille kerrottu kaikkea ja niin nopeasti jouduttiin tekemään asiat. Se on turha ulista. Nämä asiat kannattaa oikeasti ottaa vakavasti eikä siitä tehdä siitä politiikkaa niin kuin persut ja kokoomus yrittää tehdä. Terveisin evp rajamies, mihinkään puolueseen kuulumaton neutraali kuntalainen.
- Anonyymi
Aatamin aikaiset lait jotka ovat laadittu silloin kun ei osattu kuvitellakaan että joku maa voisi ajaa ihmisiä kuin karjaa naapurimaihin epäjärjestystä aiheuttaakseen eivät ole kiveen hakattuja vaqn niitä voi tarpeen vaatiessa myös soveltaa kuten osa johtavista asiantuntijousta on todennut.Tuo että yksittäiset rajamiehet vousivat joutua vastuuseen käännyttämisistä on vain vihervasemmiston härskiä trollausta, sinun ns. neutraali puolueettomuutesi on silkkaa paskaa.
- Anonyymi
Kysyn onko venäjä ja putini sitoutunu
- Anonyymi
Terveisin evp rajamies , neutraali kuntalainen, etsi väitteestä 4 valetta. 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin evp rajamies , neutraali kuntalainen, etsi väitteestä 4 valetta. 🤣🤣🤣🤣
Valeet on sinulla housussa. Olen saanut onneksi palvella pitkän uran ja sen aikana nähnyt nämä kehitykset. Te ette raukat näy käyneen tunkiota kauempana kun tälle tasolle menee. Suosittelut katella maailmaa vähän isomman laarin läpi. Minulle on ihan sama mitä mikin puolue ajatteloo mutta tosiasiat pitää hyväksyä. Sopimuksia tulee noudattaa vaikka yksi naapureista ei sitä tekisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valeet on sinulla housussa. Olen saanut onneksi palvella pitkän uran ja sen aikana nähnyt nämä kehitykset. Te ette raukat näy käyneen tunkiota kauempana kun tälle tasolle menee. Suosittelut katella maailmaa vähän isomman laarin läpi. Minulle on ihan sama mitä mikin puolue ajatteloo mutta tosiasiat pitää hyväksyä. Sopimuksia tulee noudattaa vaikka yksi naapureista ei sitä tekisi.
Voisit lopettaa jo valehtelusi, oot joku patalaiska äidin elättämä sosiaalisesti kyvytön turhake.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isomman laarin läpi ? Käytätkö suonensisäisiä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kuule poju kiertänyt taatusti enemmän maailmaa kun sinä piikkilangan vahtija, ihan puhdasta kommunistin puhetta että meidän pitäisi mennä pykälien mukaan eikä välittää siitä mitä Venäjä tekee, sehän se olisi typeryyden huippu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai lakia noudattaa, sitten varmaan tuomitsit myös Marinin vihervasemmiston poikkeuslain jolla rikottiin perustuslain määräämää vapaata matkustus, asumis ja opiskeluoikeutta, Uusimaa eristettiin, vanhukset teljettiin hoitolaitoksiin, törkeimmässä tapauksessa miestä ei päästetty vaimonsa hautajaisiin, koulujen kiinni olosta opiskelijat kärsivät vielä monta vuotta, eli nykyinen oppositio joka nyt vaatii lakeja noudattamaan rikkoi niitä itse törkeästi koronan varjolla joka oli pieni uhka nykyiseen vaaraan verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai lakia noudattaa, sitten varmaan tuomitsit myös Marinin vihervasemmiston poikkeuslain jolla rikottiin perustuslain määräämää vapaata matkustus, asumis ja opiskeluoikeutta, Uusimaa eristettiin, vanhukset teljettiin hoitolaitoksiin, törkeimmässä tapauksessa miestä ei päästetty vaimonsa hautajaisiin, koulujen kiinni olosta opiskelijat kärsivät vielä monta vuotta, eli nykyinen oppositio joka nyt vaatii lakeja noudattamaan rikkoi niitä itse törkeästi koronan varjolla joka oli pieni uhka nykyiseen vaaraan verrattuna.
Laitahan jo foliohattu päähän ja etsi jostain ufokirja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisiahan ne vastaukset sitten on kun faktoja et enää kykene torppaamaan, kääri sinä foliosta vaikka töttörö vehkeeseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, eikö Marinin hallitus sitten laatinutkaan poikkeuslakia jolla kumottiin vapaa liikkumisoikeus ?
- Anonyymi
Taas Tuppurainen ryytyi aivan kuten Fortum Uniper katastrofissa.
Samoin nyt aivan selvää ettei Lindtmanista ole johtajaksi.
Pelkkä Rinteen perävaunu.
Nyt jarruvaunu. - Anonyymi
SDP on nyt lievästi sanottuna poliittinen lälläripuolue , harmi että puolue ajautunut tuommoseen tilaan. Sitä vaan pahentaa tämä kun otetaan kommentteja menneisyydestä.
Jää nähtäväksi saavatko ryhtiä puolueeseen vai tuleeko siitä suunsoittelija.- Anonyymi
Tuppurainen ja Mäkynen nostaa demarien profiilia.🙈
- Anonyymi
Käännytyslakia vastustava porukka makailee teillä ja marssii pridessa, siinä se on porukka jota kuunnella.
- Anonyymi
Marinin humpuukihallitushan anto kasvualustan tuommoselle toiminnalle jota ei liioin poliisit pysty ohjaamaan tai eivätkö uskalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin humpuukihallitushan anto kasvualustan tuommoselle toiminnalle jota ei liioin poliisit pysty ohjaamaan tai eivätkö uskalla.
On se kumma että poliisi joutuu heti syytteeseen kun noita aivottomia yhteiskunnan elättejä vähän siirtää ajorataa tukkimasta, pampulla pitäsi vejellä pitkin päänkuorta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma että poliisi joutuu heti syytteeseen kun noita aivottomia yhteiskunnan elättejä vähän siirtää ajorataa tukkimasta, pampulla pitäsi vejellä pitkin päänkuorta.
Poliisi ois voinut antaa vähän sähköä kulkueen keulilla marssineille Marinille ja Lindmannille.
- Anonyymi
Venäjä lähettää lapsia Pohjois-Koreaan kesäleirille, Suomen valtion pitäisi tehdä sama näille Elokapina ja Pride porukoille, saisivat siellä marssia ja makailla ihan rauhassa.
- Anonyymi
SDP on ihan paniikissa, äänestys tänään, mutta Putinin trolleja joukossa vielä ainakin viisi.
On siinä Antilla Tytillä vielä hommaa, kun koettavat houkutella niskottelijoita Isänmaata turvaavan lain taakse. Kiuru ei ainakaan anna periksi, käyttää jokaisen mahdollisuuden potkia lintmannia munille hyväkseen.
Ilo seurata tätä farssia, että mitenkä käy, sossut häviää kuitenkin, kävi miten tahansa! 😛 - Anonyymi
SDP hajoaa !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356