On se sitten maailman ykkösasia,jos joku kutittelee puukolla noita raiskaajia.Vaan ollaampa sitten hiljaa kun viattomia ihmisiä ryöstellään ja pahoinpidellään mustanmiehen toimesta ,voi vittu tätä suomen touhua ,miksi niitä hyysätään?
Oulunpuukotus
7
768
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaat, että esim. tässä hiljattain puukotettu 12-vuotias oli raiskaaja?
Mistä moinen tieto tulee?- Anonyymi
Joo ei varmaan ole vielä raiskaaja, mutta mielenkiintoista on se että syytetyn nimi julkinen? Ei ole esimerkki oululainen mies? No siksi että ei ole "suojaväriä" ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei varmaan ole vielä raiskaaja, mutta mielenkiintoista on se että syytetyn nimi julkinen? Ei ole esimerkki oululainen mies? No siksi että ei ole "suojaväriä" ?
Motiivina rasismi. Tommosessahan nimi kuuluukin julkaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei varmaan vielä ole raiskaaja..."
Etkä sinä varmaan ihan vielä ole aivokuollut. Nyt olet vasta imbesilli. - Anonyymi
No oulu on täynnä raiskaajia oppivat pikkuhiljaa pelkäämään hui. Hihhhhh. Sitä saa mitä tilaa. Lisää pelottelua
- Anonyymi
Siinä mamut näkee eivät ole tervetulleita kun puukosta saavat silti niitä tulee ovista ja ikkunoista on niillä rahaa matkustaa.
- Anonyymi
Leikki kentällä pikkunen musta poika huuteli minä vittu raiskaan sinut oliskohan kotona oppinut noin hyvää käytöstä isä on varmaan raiskaaja. Miks mustia kiehtoo niin paljon raiskaus no ehkä saavat naisen alistaa sitten toivovat kunnioitusta pah sanon minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998