On se sitten maailman ykkösasia,jos joku kutittelee puukolla noita raiskaajia.Vaan ollaampa sitten hiljaa kun viattomia ihmisiä ryöstellään ja pahoinpidellään mustanmiehen toimesta ,voi vittu tätä suomen touhua ,miksi niitä hyysätään?
Oulunpuukotus
7
474
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaat, että esim. tässä hiljattain puukotettu 12-vuotias oli raiskaaja?
Mistä moinen tieto tulee?- Anonyymi
Joo ei varmaan ole vielä raiskaaja, mutta mielenkiintoista on se että syytetyn nimi julkinen? Ei ole esimerkki oululainen mies? No siksi että ei ole "suojaväriä" ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei varmaan ole vielä raiskaaja, mutta mielenkiintoista on se että syytetyn nimi julkinen? Ei ole esimerkki oululainen mies? No siksi että ei ole "suojaväriä" ?
Motiivina rasismi. Tommosessahan nimi kuuluukin julkaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei varmaan vielä ole raiskaaja..."
Etkä sinä varmaan ihan vielä ole aivokuollut. Nyt olet vasta imbesilli. - Anonyymi
No oulu on täynnä raiskaajia oppivat pikkuhiljaa pelkäämään hui. Hihhhhh. Sitä saa mitä tilaa. Lisää pelottelua
- Anonyymi
Siinä mamut näkee eivät ole tervetulleita kun puukosta saavat silti niitä tulee ovista ja ikkunoista on niillä rahaa matkustaa.
- Anonyymi
Leikki kentällä pikkunen musta poika huuteli minä vittu raiskaan sinut oliskohan kotona oppinut noin hyvää käytöstä isä on varmaan raiskaaja. Miks mustia kiehtoo niin paljon raiskaus no ehkä saavat naisen alistaa sitten toivovat kunnioitusta pah sanon minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634976
- 734022
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2683703- 1213177
- 482964
- 232638
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3042440Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192256- 381963
- 1081912