Mersun Ke jectronic

Moro, olis mielessä tommonen 190 Mersu, 2.0l ruiskumoottorilla. Bensan saannissa ilmeisesti jotain ongelmaa. Toihan on siis sillä Ke jectronic systeemillä. Onkos tommosen vian etsintä/korjaus vaikeaa. Mietin et jos ottais esim ihan suutin putken irti moottorin päästä ja sit kahtoa tuleeko ainetta ja jos ei tu ni sit kattoo et tuleeko jakajalle ja niin edes päin. Pystyykös sen vian noinkin yksinkertaisesti paikantamaan, vai miten pitäis selvitellä? Mikä noissa yleensä pettää/tyyppivikoja?
Onko tommonen ylipäätänsä kauheen haastava korjattava?
Ja m102 moottorilla

6

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkos tommosen vian etsintä/korjaus vaikeaa.no onko?toiselle jo tankkaus on vaikeaa ja joku toinen tekee koneremontin helposti.sun se pitäis tietää mikä on sulle vaikeaa ja mikä ei.

    • Anonyymi

      Kuulostaa aika rasittavalta projektilta, itse jättäisin väliin.

    • Anonyymi

      Oletettavasti vanhassa ruiskujärjestelmässä on kaikenlaista kulumaa ja muutosta siihen, mitä järjestelmä on ollut uutena.

      Jos itse ei pysty sille mitään tekemään, joutuu turvautumaan ammattilaiseen ja se voi jäädä kalliiksi, edellyttäen, että löytää sellaisen henkilön joka ymmärtää asiaa.

      Joten, jos haluaa sen kuntoon, järkevällä kustannuksella, on ainoa vaihtoehto se, että auton omistaja opiskelee itse, miten tuollainen järjestelmä toimii.

      Kun järjestelmän toiminta on selvä, on vianetsinnän aika.

      Onneksi nykyisin "kaikki" tieto on tarjolla internetissä. Itse opettelin yrityksen ja erehdysen kautta Boscchin LE jetronic järjestelmän toiminnan 15 vuotta sitten ja sen jälkeen olenkin sujuvasti pelaillut minkä tahansa ruiskun kanssa.

    • Anonyymi

      Bensin pumppu tietysti toimii normaalisti?

      • Anonyymi

        Tämä on se tyypillinen maallikkoarvaus, älä loukkaannu.

        Jos auto ei lähde käyntiin, vaihdetaan bensapumppu, ja jos se ei auta, mitään ei voi tehdä.


    • Anonyymi

      Vie korjaamolle, jossa on 80-luvun Saab/Mercedes asentaja.
      Maksa sille reilusti.

      Opiskele itse asiat netistä ja korjaa itse yritys/erehdys-tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2518
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      1601
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      170
      1555
    4. 79
      1291
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1005
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      281
      911
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      46
      897
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      176
      837
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      76
      792
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      62
      766
    Aihe