Kukas se oli jonka naudat virtiin pois huonon pidon tähden
Maajussikko
10
1261
Vastaukset
- Anonyymi
Keuruulla?
- Anonyymi
Ei kai?
- Anonyymi
Jyväjemmaria ei kiinnosta eläimen hyvinvointi. Mikähän sitä kiinnostaa?
https://www.ksml.fi/paikalliset/6860226 - Anonyymi
Saako kanin jättää kotiin esim 3päiväksi jos lähtee mökille. Tuntuu tapahtuvan aika paljon eläimestä riippuen laiminlyöntejä. Minun mielestä eläimen kunto täytyy kerran päivässä vähintään tarkistaa.
- Anonyymi
Sinä voit tarkistaa kerran päivässä. Minä kerran kolmessa päivässä. Meitä ihmisiä kun on niin erilaisia..
- Anonyymi
Jos puhut minusta keltä itse ostit juuri kanin poikasia niin tiedoksi! A) olin mökillä ilman pupuja B) minulla kävi ystävä kerran päivässä hoitamassa kaikki kanit. Et tullut sitä kysyäkseen että kävikö hoitaja. Ei ollut rikos jättää lemmikkejä vastuullisen ihmisen hoidettavaksi vaikka olin viikonlopun poissa. Katsokkin että hoidat itse kanit vastuullisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhut minusta keltä itse ostit juuri kanin poikasia niin tiedoksi! A) olin mökillä ilman pupuja B) minulla kävi ystävä kerran päivässä hoitamassa kaikki kanit. Et tullut sitä kysyäkseen että kävikö hoitaja. Ei ollut rikos jättää lemmikkejä vastuullisen ihmisen hoidettavaksi vaikka olin viikonlopun poissa. Katsokkin että hoidat itse kanit vastuullisesti.
Ostin sinulta kaneja, mutta ne olivat todella heikkokuntoisia sinun jäljiltäsi.
- Anonyymi
Missä päin keuruuta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143050Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221342- 891222
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571086Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511055Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63975Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253871- 41842
- 84821
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778