Onkohan pääsyvaatimuksena typeryys? Taas valittu uusi marmot eli lemmus lemmus kaveri on tehnyt kätköjä muutama viikoo sitten ja aina tuli takaisin ja kyseli kaikkea typerää, olisi hyvä jos joku niistä olis mies eikä miehenkuva niinkuin nyt.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Enpä usko, että noihin hommiin on tungosta, joten ole hyvä vaan ja rupea puuhaan! Varmasti palkitsee noin palautteen perusteella.
- Anonyymi
Nyt ne idiootit on mennyt höpöttelemään väylävirastoon jästeille, kyllä on pilattu tämä harrastus muutaman kusihousu tarkastajan toimesta.
- Anonyymi
Kolme väärin. Se höpöttelijä ei ollut tarkastaja eikä se höpöttely tapahtunut "nyt". Eikä se höpöttelijä kysynyt kuin yhdeltä virkamieheltä (joka ei tiennyt mitään kätköilystä eikä siten ymmärtänyt kysynystä (joka oli "saako liikennemerkkiin laittaa kätkön)).
Siinä tarkastajat töpeksivät kun ottivat tämän yhden virkamiehen vastauksen viraston virallisena kantana.
- Anonyymi
Mikä sviddu on geokätköilyn tarkastaja?
- Anonyymi00005
Multa kyseltiin ekasta kätköstä sitten loppui kysely.
Kai ton kyselyn tarkoitus on ettei tehdä turhia fake kätköjä jossa ei olekkaan mitään ja myös se, että mihin niitä laitetaan eli ei liian lähekkäin tai toisten pihoille tai maille! - Anonyymi00006
Nämä kannattaa huomioda kun tekee ekaa kätköä.
-Liian lähelle pihoja ei saa laittaa tai saa, mutta pitää kysyä asukkailta lupa!
Etäisyys toiseen kätköön on oltava 160m. Tämä tuli itsellä eteen kun tein ekaa omaa kätköä. Vaikeinta on vielä se jos ei ole tiedossa multin tai mysteerin lopullista paikkaa jos sitä ei ole ratkonut. Vinkkinä tähän on se, että ota joku kätkö tai kätköjä vaikka jo haettukin ja katso, että niihin on etäisyyttä yli 160m- Anonyymi00007
161 metriä on oltava etäisyys toiseen kätköön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on161265Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041050Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1661024- 65775
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51731Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y27719Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47704Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.51696- 51649
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee530609Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30607Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20563- 31551
- 74525
- 43523
- 6516
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14505- 44501
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81499