Toyotan tekniikka jää jatkuvasti jälkeen

Anonyymi-ap

Uudet asiakkaat vaativat lisää ominaisuuksia autolta mutta Toyota ei niitä saa autoihin. Selitys maksaa liikaa?

Asiakas kuitenkin on fiksu ja hankkii sen mitä haluaa vapailta markkinoilta?
Auto on kalleimpia sijoituksia asunnon jälkeen mitä ihminen tekee. Autoa kannattaa siis suojata kameralla ja turvaa lisäävillä ominaisuuksilla vai mitä?

Ai niin mutta Toyota vain huijaa kolaritesteissä eikä jouda keskittymään siihen mikä olisi auton ostajalle tärkeä ominaisuus.

20

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyotan ei tarvitse pomppia EU-päättäjien käskyjen tahtiin. Voi itse päättää millaisia autoja valmistaa.

      • Anonyymi

        Väärin, EU päättää tietyt asiat mitkä pitää auton täyttää, että niitä saa täällä myydä. Valitettavasti Toyota väärentää päästöjä ja turvallisuus asioita ja saa noita risoja myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, EU päättää tietyt asiat mitkä pitää auton täyttää, että niitä saa täällä myydä. Valitettavasti Toyota väärentää päästöjä ja turvallisuus asioita ja saa noita risoja myydä.

        Kyllähän autojen tyyppihyväksyntä tehdään ECE sääntöjen perusteella, ei siihen EU vaikuta tippaakaan.


    • Anonyymi

      Tekniikan edistyksellisyys ei auta mitään, jos kauppa ei käy ja halvat Kiina-autot valtaavat markkinat.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkswagenin tulos romahti – Porschekin petti
        Euroopan suurimman autonvalmistajan liiketulos putosi 20 prosenttia, Volkswagenin ykköskvartaali meni penkin alle.

        https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/fd7a2302-315a-4811-89e8-5db222a56ca3

        Silti sijoittavat huimia summia ei tuottavaan yritykseen.
        Todella mielenkiintoista.

        Volkswagen teki valtavan sijoituksen yhdysvaltalaiseen sähköautovalmistajaan Rivianiin.

        VW-yhteistyön avulla yhtiö saa riittävästi pääomaa kehittääkseen pienemmän, halvemman ja kurssin toivon mukaan kääntävän keskikokoisen R2-katumaasturin ja sen jälkeen R3-crossoverin, joista ainakin R2-mallia on tarkoitus myydä myös Euroopassa.

        Diilin myötä Volkswagen saa oikeudet Rivianin teknologiaan ja ohjelmistoon. Uutistoimisto Reutersin analyytikko- ja sijoittajalähteiden mukaan tämä on VW:n kannalta merkittävää erityisesti ohjelmistopuolella, sillä yhtiöllä on ollut vaikeuksia saada softaansa kuntoon. Viimeisimpänä tämä näkyi siinä, että Porsche Macanin ja Audi Q6 e-tronin julkistukset viivästyivät.
        Kova hype lässähti

        Rivian on tunnettu isojen katumaasturien ja avolavojen valmistajana. Sen kaksi markkinoilla olevaa tuotetta ovat R1T ja R1S. Autot ovat keränneet kehuja, mutta kassavirtaa ei ole saatu käännettyä positiiviseksi. Jokaista valmistettua autoa kohden takkiin on tullut noin 40 000 dollaria.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista kauppa on, välillä menee kovaa ja välillä hiljempaa, mutta on kuitenkin Euroopan ylivoimainen ykkönen.

        Siinä on se suurin ero, olla Euroopan ykkönen tai koko maailman ykkönen. Miljoonien autojen ero?
        Miksei siitä Euroopan ykkösestä ole koko maailman ykköseksi? Kehitysmaihin vetoamisesta ei saa muuta kuin sääliä ja häpeää.


    • Anonyymi

      Kamala paniikki koska Trafi ja ensi viikko.

      • Anonyymi

        Toyotan omapoika joutuu taas pilkkomaan eri konsernien myyttejä osiin, että saa mielessään Toyotan kärkeen, hihii! Sitten selitellään ja jankatataan kolme viikkoa ettei VW konserniin kuulu kuin yksi merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan omapoika joutuu taas pilkkomaan eri konsernien myyttejä osiin, että saa mielessään Toyotan kärkeen, hihii! Sitten selitellään ja jankatataan kolme viikkoa ettei VW konserniin kuulu kuin yksi merkki.

        Älä ole huolestunut. Trafi kyllä kertoo kaiken kuluttajaa kiinnostavan tiedon. Rölli voi ja saa laskea konsernin pikkusinttejä yhteen ynnämuut-kerhossa niin paljon kuin halua ja vaikka "laajalla rintamalla" kun ylivoimainen ykkösmerkki masentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole huolestunut. Trafi kyllä kertoo kaiken kuluttajaa kiinnostavan tiedon. Rölli voi ja saa laskea konsernin pikkusinttejä yhteen ynnämuut-kerhossa niin paljon kuin halua ja vaikka "laajalla rintamalla" kun ylivoimainen ykkösmerkki masentaa.

        Anteeksi mutta Toyota joutui laskemaan yhteen 2023 Corollan ja Corolla Crossin et olisi eniten myyty automalli. Mutta sehän on ok koska kyseessä on Toyota?
        Vaikka Tesla oli eniten myyty automalli. Jos ei lasketa mitään yhteen eri malleja.
        Nyt kusit omille kintuillesi ja pahasti Tojoteppo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mutta Toyota joutui laskemaan yhteen 2023 Corollan ja Corolla Crossin et olisi eniten myyty automalli. Mutta sehän on ok koska kyseessä on Toyota?
        Vaikka Tesla oli eniten myyty automalli. Jos ei lasketa mitään yhteen eri malleja.
        Nyt kusit omille kintuillesi ja pahasti Tojoteppo.

        Aivan sama, takertumatta lillukanvarsiin, Toyota on ylivoimainen ykkönen, meillä ja koko maailmassa. Miljoonatolkulla edellä muita.


    • Anonyymi

      Auto ei ole sijoitus yhtään sen enempää kuin uudet housutkaan.

      • Anonyymi

        Noinkin pahasti voi mennä puurot ja vellit sekaisin. Miksi sijoitukset pitäisi sotkea mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinkin pahasti voi mennä puurot ja vellit sekaisin. Miksi sijoitukset pitäisi sotkea mukaan?

        Toiset ostaa auton säästääkseen bensaa ja tyhmimmät rahaa.


    • Anonyymi

      Ei vaan parempaa ole kuin RAV4.

      • Anonyymi

        Jäi kuitenkin vertailutestissä viimeiseksi. Jättää myös eniten tielle. Eli on huonoin.


    • Anonyymi

      Mitä enempi herkästi vikaantuvia tai vanhenevia hilpetöörejä. Sitä parempiko auto on?

      • Anonyymi

        Tojon hybridit eivät käynnisty talvella. Lisäksi ovat hinatuimpia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2518
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      1601
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      170
      1555
    4. 79
      1291
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1005
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      281
      911
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      46
      897
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      176
      837
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      76
      792
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      62
      766
    Aihe