Tapaaaminen niin monen vuoden jälkeen - vinkkejä kaivataan

Anonyymi-ap

Moi, hyvä ystäväni tapaa lapsensa monen vuoden jälkeen. Minkälaisia neuvoja antaisitte tapaamiseen? Millaisia kompastuskiviä näette tapaamisessa, jos taustalla tarkoitushakuista erossaoloa omista jälkeläisistä? Millaisia keskusteluavauksia ehdotatte ja asuvalintaan myös vinkkejä? Onko tapaamispaikan suhteen mitään ehdotuksia? Kannattaisiko tapaamiseen kysyä neuvoja, esim lasten mielihaluista, heidän uudelta isältä eli isäpuolelta, joka viettänyt enemmän aikaa heidän kanssa kuin biol. isä?

41

1814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

VINKKEJÄ??? Voi hyvät hyssykät. Eikö ihmiset osaa enää ajatella omilla aivoillaan vaan pyytää vinkkejä joka ikiseen asiaan????? Kaipaatko vinkkjejä tarralenkkarinkin sitomiseen???? Etkö osaa tehdä mitään itse?

Ja vielä YSTÄVÄN asiaa ruodit täällä??? Kyllä ystäväsi varmasti osaa toimia itsenisesti, ei tarvi sinun huolta siitä kantaa. Jätä hänet rauhaan ja hoitamaan omat asiat itsenisesti Minä ainkin heiväisin sinut heluttiin ystävistäni jos puuttuisit minun asioihini ja vielä keskustelupalstoilla juoruut asioista!!! Hyi mikä ihminen olet.

• Anonyymi

Aapee onkin tän palstan Trolli😂

• Anonyymi

No ei kai siinä nyt tartte hermostua jos joku kysyy neuvoja , ja haukkua pystyyn, ihan vaan tavallinen aloituksen alku siitä miten muut ivat asian kokeneet .minhan se aina vaikeaa jos ei olevtavannut moniin vuosiin . Minä antaisin halit sille lapselle . Ensimmäisenä siitä se juttu sitten lähtee ihan itsestään jos huomaa että toinen välittää niin siinä ei sanoja pahemmasti,tarvita kun nähdään monen vuoden päästä
        Hieman ystävällisyyttä palstalla eikä tyrmätä heti .

• Anonyymi

Joo, ihan kauhee ällö ihminen ystäväksi kenellekkjään. Voi j...lauta että kehtaa.

• Anonyymi

Miten mie voisin tavata mun miestä kun on ollut kadoksissa 125 vuotta, meidän lapsetkin kaikki 9 eläkkeellä, mutta miestä ei näy Mitämä tee???

Mitä neuvoi teil on antaa et näkisin mun miehen miessä lie, ai kauhee, aika vierii... missä mun ukko minklaisii kesusteluavauksii suosittelette, et saatais puhuttuu, ens kun se ukko läytys... Kannattaako kysyy mitä meitin lapset tykkää syödä vai mitä mä teen? kertokaa, ois kiva nhä.. ai nii siis mun hyvä ystäväni on kadottanu miehensä ja lapset en minä... nyt vinkkejä paljon!!!

• Anonyymi

Joo munkin ystävä näki lapsensa eilen, oli kadoksissa olleet 90 vuotta. Nyt aikuisena ovat tavanneet ja heti lähtivät kapakkaan muistelemaan vanhoja. Kovat humpat ja olut virtai ja karaokea, missä murusein ovat... lauloivat

• Anonyymi

Oletko jotenkin demokraatti?

• Anonyymi

Oletko Raision SDP?

• Anonyymi

Tärkeäö olisi huolellisesti ennakoida kaikki tilanteet

• Anonyymi

Sano sille kamulle ett sinä adoptoit sen vekaran itellesi sitten saa nähä sitä aina. Keskusteluavauksii voitte sitte miettii kuka maksaa sen tenavan ruuat ja vaatteet, no oisko hyvä neuvo et sie maksat jotta tää sun kamu voi olla sen kersan kanssa jatkuvasti,s itähän se tahtoo.

tapaasmispaikka ei tarvi olla kun se vaava asuu sun ja sun kamun luona, eiks oo käteävää.
      Mulla on hyviä neuvoja jos viel tarviit, mutta toi on aika kattava, et se kamu ottaa sen ipanan teille ja sinä maksat kulut, niin kamu saa olla sen ipanan kanssa.

• Anonyymi

Tuollainen tapaaminen on äärimmäisen sensitiivinen, jopa räjähdyaherkkä. Asiat täytyy miettiä ennakkoon valmiiksi ja kaikkeen tulee varautua, jotta tapaamisesta tulee miellyttävä kaikille osapuolille. Tässä lapsen tapaamista ehdottavalla biol isällä suuri vastuu ja mikäli hänen muistot omista lapsistaan hämäriä, olisi syytä kääntyä ex-vaimon puoleen. Olisi varmasti asiallista yhdessä exän kanssa keskustella asioista.

• Anonyymi

Entä jos tapaamista harkitsevalla vanhemmalla on lähestymiskielto lapsiinsa kuten hän tilanteestaan antaman kuvauksen perusteella on kertonut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos tapaamista harkitsevalla vanhemmalla on lähestymiskielto lapsiinsa kuten hän tilanteestaan antaman kuvauksen perusteella on kertonut?

Jos lähestymiskielto, niin ei kannata suunnitella tapaamista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lähestymiskielto, niin ei kannata suunnitella tapaamista!

Ei ole edelleenkään mitään lähestymiskieltoa - oletko sekaisin?

• Anonyymi

Älä valehtele ja massapostita virheellistä sisältöä rikollisena kettulapete@

• Anonyymi

Lopeta jankuttaminen
        mitä toisten asiat edes kuuluu sulle!

• Anonyymi

Miksei lasten ex-isä halua tavata "lapsiaan"??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei lasten ex-isä halua tavata "lapsiaan"??

Kumpi niistä hänen facebookissa olevassa kuvassa on Pete? Se oikean vai vasemman puolinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele ja massapostita virheellistä sisältöä rikollisena kettulapete@

No niin siis Kettula, se on Karin uuden puolison sukunimi kiitos! Kumoi heistä on siinä hänen FB profiilissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole edelleenkään mitään lähestymiskieltoa - oletko sekaisin?

Jos ei lähestymiskieltoa, sitten se oli oma päätös olla tapaamatta lapsia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi niistä hänen facebookissa olevassa kuvassa on Pete? Se oikean vai vasemman puolinen?

Ei kumpikaan

Ketjusta on poistettu 182 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      358
      3248
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      67
      2830
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      128
      1816
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1500
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1410
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1333
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      155
      1278
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      72
      1137
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1099
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70