Moi, hyvä ystäväni tapaa lapsensa monen vuoden jälkeen. Minkälaisia neuvoja antaisitte tapaamiseen? Millaisia kompastuskiviä näette tapaamisessa, jos taustalla tarkoitushakuista erossaoloa omista jälkeläisistä? Millaisia keskusteluavauksia ehdotatte ja asuvalintaan myös vinkkejä? Onko tapaamispaikan suhteen mitään ehdotuksia? Kannattaisiko tapaamiseen kysyä neuvoja, esim lasten mielihaluista, heidän uudelta isältä eli isäpuolelta, joka viettänyt enemmän aikaa heidän kanssa kuin biol. isä?
Tapaaaminen niin monen vuoden jälkeen - vinkkejä kaivataan
43
1153
Vastaukset
- Anonyymi
VINKKEJÄ??? Voi hyvät hyssykät. Eikö ihmiset osaa enää ajatella omilla aivoillaan vaan pyytää vinkkejä joka ikiseen asiaan????? Kaipaatko vinkkjejä tarralenkkarinkin sitomiseen???? Etkö osaa tehdä mitään itse?
Ja vielä YSTÄVÄN asiaa ruodit täällä??? Kyllä ystäväsi varmasti osaa toimia itsenisesti, ei tarvi sinun huolta siitä kantaa. Jätä hänet rauhaan ja hoitamaan omat asiat itsenisesti Minä ainkin heiväisin sinut heluttiin ystävistäni jos puuttuisit minun asioihini ja vielä keskustelupalstoilla juoruut asioista!!! Hyi mikä ihminen olet.- Anonyymi
Aapee onkin tän palstan Trolli😂
- Anonyymi
Joo, ihan kauhee ällö ihminen ystäväksi kenellekkjään. Voi j...lauta että kehtaa.
- Anonyymi
Älä valehtele "Pete"!
- Anonyymi
Miten mie voisin tavata mun miestä kun on ollut kadoksissa 125 vuotta, meidän lapsetkin kaikki 9 eläkkeellä, mutta miestä ei näy Mitämä tee???
Mitä neuvoi teil on antaa et näkisin mun miehen miessä lie, ai kauhee, aika vierii... missä mun ukko minklaisii kesusteluavauksii suosittelette, et saatais puhuttuu, ens kun se ukko läytys... Kannattaako kysyy mitä meitin lapset tykkää syödä vai mitä mä teen? kertokaa, ois kiva nhä.. ai nii siis mun hyvä ystäväni on kadottanu miehensä ja lapset en minä... nyt vinkkejä paljon!!!- Anonyymi
Älä valehtele "Pete"!
- Anonyymi
Joo munkin ystävä näki lapsensa eilen, oli kadoksissa olleet 90 vuotta. Nyt aikuisena ovat tavanneet ja heti lähtivät kapakkaan muistelemaan vanhoja. Kovat humpat ja olut virtai ja karaokea, missä murusein ovat... lauloivat
- Anonyymi
Pete😍Kari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pete😍Kari
Pete😍Tiina
- Anonyymi
Pete😍Kari.
- Anonyymi
Pete😍Tiina
- Anonyymi
Pete😍Kari
- Anonyymi
Pete😍Kari.
- Anonyymi
Oletko jotenkin demokraatti?
- Anonyymi
Oletko Raision SDP?
- Anonyymi
Tärkeäö olisi huolellisesti ennakoida kaikki tilanteet
- Anonyymi
Sano sille kamulle ett sinä adoptoit sen vekaran itellesi sitten saa nähä sitä aina. Keskusteluavauksii voitte sitte miettii kuka maksaa sen tenavan ruuat ja vaatteet, no oisko hyvä neuvo et sie maksat jotta tää sun kamu voi olla sen kersan kanssa jatkuvasti,s itähän se tahtoo.
tapaasmispaikka ei tarvi olla kun se vaava asuu sun ja sun kamun luona, eiks oo käteävää.
Mulla on hyviä neuvoja jos viel tarviit, mutta toi on aika kattava, et se kamu ottaa sen ipanan teille ja sinä maksat kulut, niin kamu saa olla sen ipanan kanssa. - Anonyymi
Ei tosiaan kannata olla juovuksissa
- Anonyymi
Eikö lasten biol. Isä voisi mennä uuden iskän kansssa vaika oluelle ja he voisivat yhdessä keskustella. Biol isohän voisi saada hyviä vinkkejä lasren isältä.
- Anonyymi
Tosi mainio idea. Biol isä voisi tarjota lasten uudelle isälle oluen ja aloittaa kysymälä, millaisista jutuista he tykkää
- Anonyymi
On hänellä lapsia. Hänen lapsillaan on isänsä sukunimikin. Käräjäoikeuden päätöksellä hän saanut huoltajuudenkin, mutta hänen lapsensa ovat jo aikuisia eli ei heitä enää tarvitse huoltaa. Heillä on takkautta täynnä oleva perhe. Ei se ole sinulta pois, niin miksi valehtelet asiassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi mainio idea. Biol isä voisi tarjota lasten uudelle isälle oluen ja aloittaa kysymälä, millaisista jutuista he tykkää
Yhteystiedot kiitos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo ei ole Karin lasten isä, uusi I käräjäoikeuden päätöksellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kari rakastaa Peteä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Karilla ei ole edes lapsia enää, niin tuollainen ei edes mahdollistakaan. Timolla on lapset uudesta liitosta Tiinan kanssa ja hän saanut huoltajuuden Tiinan lapsille jo 2017. Silloin lapset olivat vielä ala-ikäisiä, mutta he ovat nyt jo aikuisia.
- Anonyymi
Moi, Koska olette tyhmä ja valehtelet palstalla!
- AnonyymiUUSI
Yksi vinkki ainakin on, ettei kannata kovin humalassa mennä tapaamiseen. Jokin kiva asu sopisi hyvin tuollaiseen tilanteeseen. Paras paikka tapaamiseen olisi esim pizzeria, mutta jos ko. helposti kiivastuva henkilö, kuten olen saanut käsityksen, niin silloin kunnallinen kirjasto tai kirkko olisi paras paikka. Siellä voisi olla ehkä paineita alkaa suuttumustaan ja avioerosta johtuvaa elämän kylästymisen äärirajoja hipovaa katkeruuttaan suuremmin purkamaan ympäristöönsä.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa myös syödä kevyesti ennen tapaamista. Esim hernekeiton voimaperöinen ahmiminen voi tuottaa epämiellyttävän kaasuyllätyksen ja se ei ole kenenkäön etu. Ulkoasu huomoiden kannattaa lisäksi kiinnittää pieni punainen neilikka esim rintapieleen, jotta lapset pystyisivät tunnistamaan vanhemman tapamisen hetkellä. Olisi hyvin epämiellyttävää, jos lapset lähestyisivät vierasta miestä luullen häntä omaksi isäkseen. Tapaaminen monen vuoden jälkeen voi olla hyvinkin herkkä ja jopa sensitiivinen hetki, mutta sitä ei kannata isän "lääkitä" alkoholilla etukäteen. Parempi vaihtoehto on urheilla ennakkoon. Esim oman pienjyrsijän (terassi-orava) voimaperäinen ulkoilutus voi auttaa laukaisemaan pahimmat ennakkojännitykset.
Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472