Moi, hyvä ystäväni tapaa lapsensa monen vuoden jälkeen. Minkälaisia neuvoja antaisitte tapaamiseen? Millaisia kompastuskiviä näette tapaamisessa, jos taustalla tarkoitushakuista erossaoloa omista jälkeläisistä? Millaisia keskusteluavauksia ehdotatte ja asuvalintaan myös vinkkejä? Onko tapaamispaikan suhteen mitään ehdotuksia? Kannattaisiko tapaamiseen kysyä neuvoja, esim lasten mielihaluista, heidän uudelta isältä eli isäpuolelta, joka viettänyt enemmän aikaa heidän kanssa kuin biol. isä?
Tapaaaminen niin monen vuoden jälkeen - vinkkejä kaivataan
32
1535
Vastaukset
- Anonyymi
VINKKEJÄ??? Voi hyvät hyssykät. Eikö ihmiset osaa enää ajatella omilla aivoillaan vaan pyytää vinkkejä joka ikiseen asiaan????? Kaipaatko vinkkjejä tarralenkkarinkin sitomiseen???? Etkö osaa tehdä mitään itse?
Ja vielä YSTÄVÄN asiaa ruodit täällä??? Kyllä ystäväsi varmasti osaa toimia itsenisesti, ei tarvi sinun huolta siitä kantaa. Jätä hänet rauhaan ja hoitamaan omat asiat itsenisesti Minä ainkin heiväisin sinut heluttiin ystävistäni jos puuttuisit minun asioihini ja vielä keskustelupalstoilla juoruut asioista!!! Hyi mikä ihminen olet.- Anonyymi
Aapee onkin tän palstan Trolli😂
- Anonyymi
Joo, ihan kauhee ällö ihminen ystäväksi kenellekkjään. Voi j...lauta että kehtaa.
- Anonyymi
Miten mie voisin tavata mun miestä kun on ollut kadoksissa 125 vuotta, meidän lapsetkin kaikki 9 eläkkeellä, mutta miestä ei näy Mitämä tee???
Mitä neuvoi teil on antaa et näkisin mun miehen miessä lie, ai kauhee, aika vierii... missä mun ukko minklaisii kesusteluavauksii suosittelette, et saatais puhuttuu, ens kun se ukko läytys... Kannattaako kysyy mitä meitin lapset tykkää syödä vai mitä mä teen? kertokaa, ois kiva nhä.. ai nii siis mun hyvä ystäväni on kadottanu miehensä ja lapset en minä... nyt vinkkejä paljon!!! - Anonyymi
Joo munkin ystävä näki lapsensa eilen, oli kadoksissa olleet 90 vuotta. Nyt aikuisena ovat tavanneet ja heti lähtivät kapakkaan muistelemaan vanhoja. Kovat humpat ja olut virtai ja karaokea, missä murusein ovat... lauloivat
- Anonyymi
Oletko jotenkin demokraatti?
- Anonyymi
Oletko Raision SDP?
- Anonyymi
Tärkeäö olisi huolellisesti ennakoida kaikki tilanteet
- Anonyymi
Sano sille kamulle ett sinä adoptoit sen vekaran itellesi sitten saa nähä sitä aina. Keskusteluavauksii voitte sitte miettii kuka maksaa sen tenavan ruuat ja vaatteet, no oisko hyvä neuvo et sie maksat jotta tää sun kamu voi olla sen kersan kanssa jatkuvasti,s itähän se tahtoo.
tapaasmispaikka ei tarvi olla kun se vaava asuu sun ja sun kamun luona, eiks oo käteävää.
Mulla on hyviä neuvoja jos viel tarviit, mutta toi on aika kattava, et se kamu ottaa sen ipanan teille ja sinä maksat kulut, niin kamu saa olla sen ipanan kanssa. - Anonyymi
Tuli sellainen asia mieleen nyt joulun alla, että aina kannattaa pyytää syntejään anteeksi ja jos lasten isä ei ole halunnut tavata, mutta nyt yhtäkkiä haluaakin tavata,.hänen kannattaisi reilusti pyytää anteeksi lapsiltaan omaa katkeraa luonnettaan!
- Anonyymi
On helpompaa mennä vaikka neulansilmän lävitse kuin pyytää anteeksi, mutta joulu on myös anteeksiannon aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On helpompaa mennä vaikka neulansilmän lävitse kuin pyytää anteeksi, mutta joulu on myös anteeksiannon aikaa.
Toivittavasti lasten isä pyytää anteeksi lapsiktaan, ettei halunnut tavata heitä ja Jumalan siunausta lapsille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä on pyytänyt lapsiltaan anteeksi - lasten vieraannuttaja äiti ei ole pyytänyt tehdessään syntejä!?
- Anonyymi
Tuollainen tapaaminen on äärimmäisen sensitiivinen, jopa räjähdyaherkkä. Asiat täytyy miettiä ennakkoon valmiiksi ja kaikkeen tulee varautua, jotta tapaamisesta tulee miellyttävä kaikille osapuolille. Tässä lapsen tapaamista ehdottavalla biol isällä suuri vastuu ja mikäli hänen muistot omista lapsistaan hämäriä, olisi syytä kääntyä ex-vaimon puoleen. Olisi varmasti asiallista yhdessä exän kanssa keskustella asioista.
Ketjusta on poistettu 153 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831738
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee101603- 931528
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805