Moi, hyvä ystäväni tapaa lapsensa monen vuoden jälkeen. Minkälaisia neuvoja antaisitte tapaamiseen? Millaisia kompastuskiviä näette tapaamisessa, jos taustalla tarkoitushakuista erossaoloa omista jälkeläisistä? Millaisia keskusteluavauksia ehdotatte ja asuvalintaan myös vinkkejä? Onko tapaamispaikan suhteen mitään ehdotuksia? Kannattaisiko tapaamiseen kysyä neuvoja, esim lasten mielihaluista, heidän uudelta isältä eli isäpuolelta, joka viettänyt enemmän aikaa heidän kanssa kuin biol. isä?
Tapaaaminen niin monen vuoden jälkeen - vinkkejä kaivataan
89
2524
Vastaukset
- Anonyymi
VINKKEJÄ??? Voi hyvät hyssykät. Eikö ihmiset osaa enää ajatella omilla aivoillaan vaan pyytää vinkkejä joka ikiseen asiaan????? Kaipaatko vinkkjejä tarralenkkarinkin sitomiseen???? Etkö osaa tehdä mitään itse?
Ja vielä YSTÄVÄN asiaa ruodit täällä??? Kyllä ystäväsi varmasti osaa toimia itsenisesti, ei tarvi sinun huolta siitä kantaa. Jätä hänet rauhaan ja hoitamaan omat asiat itsenisesti Minä ainkin heiväisin sinut heluttiin ystävistäni jos puuttuisit minun asioihini ja vielä keskustelupalstoilla juoruut asioista!!! Hyi mikä ihminen olet.- Anonyymi
Aapee onkin tän palstan Trolli😂
- Anonyymi
No ei kai siinä nyt tartte hermostua jos joku kysyy neuvoja , ja haukkua pystyyn, ihan vaan tavallinen aloituksen alku siitä miten muut ivat asian kokeneet .minhan se aina vaikeaa jos ei olevtavannut moniin vuosiin . Minä antaisin halit sille lapselle . Ensimmäisenä siitä se juttu sitten lähtee ihan itsestään jos huomaa että toinen välittää niin siinä ei sanoja pahemmasti,tarvita kun nähdään monen vuoden päästä
Hieman ystävällisyyttä palstalla eikä tyrmätä heti . - Anonyymi
tärkeintähän että ei ollut mitään lapsia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai siinä nyt tartte hermostua jos joku kysyy neuvoja , ja haukkua pystyyn, ihan vaan tavallinen aloituksen alku siitä miten muut ivat asian kokeneet .minhan se aina vaikeaa jos ei olevtavannut moniin vuosiin . Minä antaisin halit sille lapselle . Ensimmäisenä siitä se juttu sitten lähtee ihan itsestään jos huomaa että toinen välittää niin siinä ei sanoja pahemmasti,tarvita kun nähdään monen vuoden päästä
Hieman ystävällisyyttä palstalla eikä tyrmätä heti .no kuka vitussa on keksinyt erota ja sen jälkeen tavata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kuka vitussa on keksinyt erota ja sen jälkeen tavata?
ero tarkoitti, että nainen ei enää lisäännyt ja pakenee, joten sen uusi poikakaveri saa sellaisen, joka ei lisäänny ja vielä maksaa hänelle rahaa
se on mies, joka ei tajunnut, että lapsetonta ei pidä ottaa
- Anonyymi
Joo, ihan kauhee ällö ihminen ystäväksi kenellekkjään. Voi j...lauta että kehtaa.
- Anonyymi
Miten mie voisin tavata mun miestä kun on ollut kadoksissa 125 vuotta, meidän lapsetkin kaikki 9 eläkkeellä, mutta miestä ei näy Mitämä tee???
Mitä neuvoi teil on antaa et näkisin mun miehen miessä lie, ai kauhee, aika vierii... missä mun ukko minklaisii kesusteluavauksii suosittelette, et saatais puhuttuu, ens kun se ukko läytys... Kannattaako kysyy mitä meitin lapset tykkää syödä vai mitä mä teen? kertokaa, ois kiva nhä.. ai nii siis mun hyvä ystäväni on kadottanu miehensä ja lapset en minä... nyt vinkkejä paljon!!! - Anonyymi
Joo munkin ystävä näki lapsensa eilen, oli kadoksissa olleet 90 vuotta. Nyt aikuisena ovat tavanneet ja heti lähtivät kapakkaan muistelemaan vanhoja. Kovat humpat ja olut virtai ja karaokea, missä murusein ovat... lauloivat
- Anonyymi
Oletko jotenkin demokraatti?
- Anonyymi
Oletko Raision SDP?
- Anonyymi
Sano sille kamulle ett sinä adoptoit sen vekaran itellesi sitten saa nähä sitä aina. Keskusteluavauksii voitte sitte miettii kuka maksaa sen tenavan ruuat ja vaatteet, no oisko hyvä neuvo et sie maksat jotta tää sun kamu voi olla sen kersan kanssa jatkuvasti,s itähän se tahtoo.
tapaasmispaikka ei tarvi olla kun se vaava asuu sun ja sun kamun luona, eiks oo käteävää.
Mulla on hyviä neuvoja jos viel tarviit, mutta toi on aika kattava, et se kamu ottaa sen ipanan teille ja sinä maksat kulut, niin kamu saa olla sen ipanan kanssa. - Anonyymi
Tuollainen tapaaminen on äärimmäisen sensitiivinen, jopa räjähdyaherkkä. Asiat täytyy miettiä ennakkoon valmiiksi ja kaikkeen tulee varautua, jotta tapaamisesta tulee miellyttävä kaikille osapuolille. Tässä lapsen tapaamista ehdottavalla biol isällä suuri vastuu ja mikäli hänen muistot omista lapsistaan hämäriä, olisi syytä kääntyä ex-vaimon puoleen. Olisi varmasti asiallista yhdessä exän kanssa keskustella asioista.
- Anonyymi
Entä jos tapaamista harkitsevalla vanhemmalla on lähestymiskielto lapsiinsa kuten hän tilanteestaan antaman kuvauksen perusteella on kertonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos tapaamista harkitsevalla vanhemmalla on lähestymiskielto lapsiinsa kuten hän tilanteestaan antaman kuvauksen perusteella on kertonut?
Jos lähestymiskielto, niin ei kannata suunnitella tapaamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole edelleenkään mitään lähestymiskieltoa - oletko sekaisin?
- Anonyymi
Älä valehtele ja massapostita virheellistä sisältöä rikollisena kettulapete@
- Anonyymi
Lopeta jankuttaminen
mitä toisten asiat edes kuuluu sulle! - Anonyymi
Ei kumpikaan
- Anonyymi
Ei ole oma päätös!!
- Anonyymi
Ei mikään näistä eikä ole miten homoseksualista suhdetta sinun kanssasi kettulapete@
- Anonyymi
Ei ole oma päätös
- Anonyymi
Käräjäoikeuden päätös annettu ja samallahan lapset ottivat uuden isän huoltajuudenkin. Miksi kiellät asian?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käräjäoikeuden päätös annettu ja samallahan lapset ottivat uuden isän huoltajuudenkin. Miksi kiellät asian?
Sinä valehtelet ja harrastaa palstalla jatkuvia rikoksia!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SOPISIVAT NAISEN JA MIEHEN VÄLILLÄ, ILMAN ETTÄ MUKANA OLISI YHTÄÄN VIRANOMAISTA
naiset leikkivät liikaa ja siksi suhde naiseen ei koskaan toimii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EMME HARKITSE LASTEN HOITAMISTA SEURAAVAT VITTU 1000 VUOTTA!
JOLLOIN SYNNYT APINASTA, ETKÄ MIEHESTÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele ja massapostita virheellistä sisältöä rikollisena kettulapete@
mies tajusi vääryyden ja käyttää sanavaltaa, sitä verbaalista väkivaltaa, mistä jäi paitsi kun uskoi rakkauteen sitä ennen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole oma päätös!!
käräjä kuljettaa valmiiksi paitsi lasten vaippojen vaihto
- Anonyymi
Eikö se Tähtien sota elokuvasarja näytä tän ihan hyvin?
- Anonyymi
Sellainen ihminen, jolla ei ole lapsia, niin ei hänen tarvitse elättää ketään. Siksi karikaan ei elättänyt Tiinan ja Timon yhteisiä lapsia, mutta onneksi Karilla on uusi puoliso - Pete.
- Anonyymi
Sellainen ihminen, jolla ei ole lapsia, niin ei hänen tarvitse elättää ketään. Siksi Timokaan ei elättänyt Tiinan ja Karin yhteisiä lapsia, mutta onneksi Timolla on uusi puoliso - Pete.
- Anonyymi
Sellainen ihminen, jolla ei ole lapsia, niin ei hänen tarvitse elättää ketään. Siksi karikaan ei elättänyt Tiinan ja Timon yhteisiä lapsia, mutta onneksi Karilla on uusi puoliso - Pete...
- Anonyymi
Sellainen ihminen, jolla ei ole lapsia, niin ei hänen tarvitse elättää ketään. Siksi Timokaan ei elättänyt Tiinan ja Karin yhteisiä lapsia, mutta onneksi Timolla on uusi puoliso - Pete.
- Anonyymi
Kari🥰Pete
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen ihminen, jolla ei ole lapsia, niin ei hänen tarvitse elättää ketään. Siksi karikaan ei elättänyt Tiinan ja Timon yhteisiä lapsia, mutta onneksi Karilla on uusi puoliso - Pete!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen ihminen, jolla ei ole lapsia, niin ei hänen tarvitse elättää ketään. Siksi karikaan ei elättänyt Tiinan ja Timon yhteisiä lapsia, mutta onneksi Karilla on uusi puoliso - Pete!
Kari+Pete+ alipainepumppu= perhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari Pete alipainepumppu= perhe
Timo+Pete+ ylipainepumppu= perhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari🥰Pete
Timo😍Pete
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari Pete alipainepumppu= perhe
Kari🥰Pete
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari🥰Pete
Timo😍Pete
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo😍Pete
Kari😍Pete
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari😍Pete
Timo😍Tiina😍lapset
- Anonyymi
Mielestäni keskustelun avaus on naurettava, sillä ystävähän on jo useasti yhdessä asiassa pitänyt linjansa - lapset eivät halua tavata häntä. Kunnioittakaamme siis aikuisten lasten päätöstä olla tapaamatta vanhempaansa.
- Anonyymi
Eikä kunnioiteta,
koska Pete keksitty nimimerkki valehtelee palstalla, enkä ole isänä koskaan sanonut etteivät lapseni haluaisi tavata minua.. Emme kunnioita siis Peten nettvainoa - ja lasten vieraannuttamista! - Anonyymi
Yritetty on.. Koska toteutuu viranomaistoimissa?
- Anonyymi
Tutustu itseesi ja kirjoituksiisi??
- Anonyymi
Minä ei ole mitään nimimerkkiä keksinyt - vain henkilö jolla ns. munaa uskaltaa esiintyä omalla nimellään - nimi ja yhteystiedot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritetty on.. Koska toteutuu viranomaistoimissa?
Aikuiset biol. lapsesi eivät halua tavata sinua omalla ajallaan ja on omalla vastuullasi hoitaa tuo viranomaistoimi eli keskustelisitko asiaasi hoitavan viranomaisen kanssa, saisitko järjestettyä tapaamisen. Ehkä sellainen on mahdollista, mutta vaikuttaa olevan hankalaa. Tarvitset ilmeisesti valvojan tai jonkin luvan viranomaiselta tapaamiseen? Onnea asian hoidossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kunnioiteta,
koska Pete keksitty nimimerkki valehtelee palstalla, enkä ole isänä koskaan sanonut etteivät lapseni haluaisi tavata minua.. Emme kunnioita siis Peten nettvainoa - ja lasten vieraannuttamista!Mistä tiedät, että kertomasi Pete on keksitty nimimerkki ellet ole itse sitä keskinyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, että kertomasi Pete on keksitty nimimerkki ellet ole itse sitä keskinyt?
Koska esiinnyt itse sillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kunnioiteta,
koska Pete keksitty nimimerkki valehtelee palstalla, enkä ole isänä koskaan sanonut etteivät lapseni haluaisi tavata minua.. Emme kunnioita siis Peten nettvainoa - ja lasten vieraannuttamista!Ei kunnioiteta ketään Peteä, koska selkeästi jonkun keksimä nimimerkki, mutta voisitko Kari kertoa, miksi perustelit jollain lastenvalvojan perättömäksi todetulla lausunnolla, ettet voinut avata lapsiasi? Käsitän, että lastenvalvojat olivat antaneet lausunnon olosuhteistasi ja lausunto sittemmin käräjäoikeudessa tosettiin perättömäksi ja menetit sitten mahsollisuuden olla lastesi kanssa. Voitko kertoa, mitä kotisi tai elämäsi piiristä paljastui, että lausunton todettiin perättömäksi ja menetit sen vuoksi mahdollisuuden tavata lapsiasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska esiinnyt itse sillä
En esiinny millään nimimerkillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En esiinny millään nimimerkillä
Kyllä esiinnyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä esiinnyt
Sinun nimi tiedetään yleisesti, muttamikun nimeäni ei tiedä kukaan ja Pete on sinun poikaystäväsi nimi. Olet homoseksuaali
- Anonyymi
Mielestäni rakkaudellisuus on tärkeintä. kaikissa toimissa tulisi näkyä rakkaus lapsiaan kohtaan. Jumalan siunausta sille Raisiolaiselle miehelle, joka paljon kirjoittaa täällä ja netissä. Toivon sinun saavan siunausta, että haluaisit tavata lapsesi ja lopettaisit suhteesi samaa sukupuolta olevan kanssa myös.
- Anonyymi
E ole mitään suhdetta maa sukupuolta olevan kanssa - minulla ei ole mitään suhdetta sinun kanssasi Pete enkä ole mikään raisiolainen - hyi helvetti kuka nyt lasten vieraannuttaja Raision kaupungissa asuu yäk!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
E ole mitään suhdetta maa sukupuolta olevan kanssa - minulla ei ole mitään suhdetta sinun kanssasi Pete enkä ole mikään raisiolainen - hyi helvetti kuka nyt lasten vieraannuttaja Raision kaupungissa asuu yäk!!
On sinula suhde.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On sinulla suhde.
Ketjusta on poistettu 284 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2041975puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo171609Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561345Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2051258- 511161
- 61972
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm307903Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul39874- 59863
- 52757