Tosijaan tuossa pari pv sitten laitoin minun peugeot speedfight 3 kiinni tehoputken, samalla otin siitä irti tuorevoitelujärjestelmän. Tämän takia se on laukaissut jonkinlaisen ajoneston(?). Kipinä tulee kun en pidä akkua kiinni. Mutta heti kun laitan akun kiinni, ei tule kipinää eikä lähde muutenkaan käyntiin. Onko tälle mitään toivoa huijata/ohittaa tätä ajonestoa(?). Haluaisin mielelläni pösön toimimaan sillä saan kortin ensiviikolla ja harmittaa todella paljon, että koko skoba ei toimi.
Peugeot speedfight 3 ei käynnisty.
4
717
Vastaukset
- Anonyymi
Pyöräily on terveellinen kesäharrastus. Katotaan sitä skobaa sitte syssymmällä.
Kyllä sain sen sittenkin toimimaan :D Piti huijata tuorevoitelusysteemiä siten, että se on vielä siellä kiinni mutta olen ohjannut letkut sillain että pumppu pumppaa öljyä takaisin säiliöön.
- Anonyymi
Olet nero🫵
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422582Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423212254- 261980
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471606Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441396
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361116