Apupoikani

Anonyymi-ap

Vähän itsestäni olen 48v mies selkäydinvamma jonka seurauksena kävelen huonosti. Käytän siis liikkumiseen pyörätuolia.
Viime kesänä tapahtu niin että, satuin saamaan vasenpaan käteeni pienen murtuman jonka seurauksena jouduin turvautumaan ulkopuoliseen apuun.
Ovikello soi!
Menin avaan oven ja siellä seisoi tuleva avustajani.
Lyhyt hoikka pieni noin 20v nuori mies, huomioni kiinnitty hänen vartaloon: tosiaan pieni mies, "nätti" ja "naismainen"
Alkuesittelyiden jälkeen sain pojasta hyvän kuvan.
Sattu oleen vielä pesupäivä, joten riisuin itseni alasti ja huomasin pojan katselevan varustustani, on ehkä vähän normaalia isompi kulli ja kivekset.
Hänen avustuksella pääsin kylppäriin tuoliin istumaan

Poika riisui tseltään kaiken muun paitsi alushuosuja, siinä häntä katsellen huomasin kuinka kullini reakoi ja pikkusen jäykisty.
Poika rupes saippuoimaan alottaen ylävartalosta,pesi sienellä selkää ja liikku alaspäin. Pikkusen kumarruin minkä tuolissa pystyin, pääsi poika paremmin peseen.
Huomasin kuinka hän käyttikin käsiään takapuolen pesussa, hellästi liikutti kättään vaossa pikkusen sormella hipas reikääni jonka seurauksena kullini pamahti täyteen erektioon.
Hän takanani kädet edessäni jatkoi saippuioimista, rintaani,vatsaani.
Huomas erektiossa olevan kullini ja puristi sienestä saippuaa ja käsillä otti kullistani kiinni.
Hitaasti käsillä pesi hyvin tarkasti kullini, vähän puristi/runkkas.
Siirtyi etu puolelleni polvistui eteeni pesi jalkani, kädet siirtyi jälleen kulliini.
Hitaasti kädet liikkui edestakas saippuassa olevassa kullissani.
Kumpikaan meistä ei puhunut yhtään ennenkuin hän
"Sedällä on iso ja kova kulli"
Sanoin siihen että, ota suuhun se!
Poika huuhteli saippuat pois ja imas kullini suuhunsa "sedän kulli on niin iso" Poika saanu kunnolla mahtuun suuhunsa sitä.
Hetken imeskeltyään ja runkattuaan nousi, otti alushousut pois. Huomasin hänen pienen karvattaman munansa joka oli erektiossa, otti rasvapullosta rasvaa ja rasvas kullini. Käänty selin minuun pyllisti ja pyysi "setä rasvaa poikapilluni"
Otin rasvan ja hyvin huolella rasvasin "poikapillun" työnsin rasvaa sormella ja sormetin "poikapillua" .
Poika ynisi kiihkossa kädellä ohjas reiälle istuutu kullini päälle.
"Ooh! Sedän kulli on niin iso" "nai mun poikapillua!"
Hän ratsasti kullini päällä! Voihki ! kiimassa "ooh! Ihanaa!"
Samalla minä otin pojan pienen kovana olevan "kullin" käteeni ja rupesin runkkaamaan sitä samalla!
Poika "ooh! Setä! Hmm!"
Kauaa en enään kestäny ja sanoin pojalle, että kohta tulee!
Poika nousi päältäni, meni polvilleen otti kullini suuhunsa ja samalla multa tuli! Spermaa tuli niin paljon ja kovalla voimalla, että sitä pursus suupielestä! Poika yritti niellä minkä ehti!
Runkkas ja imi viimesekkin tipat suuhunsa!
"Oih! Se oli ihanaa!"
Sanoin pojalle, että annas "setä vähän tutkii pojan pikku kullia"
Poika seiso edessäni kulli oli edelleen kovana!
Otin siitä kiinni ja sanoin "setä vähän maistaa!"
Otin pojan pikku kullin suuhuni ja imin sitä!
En kauaa ehtinyt imeen kun poika otti päästäni kiinni ja laukes suuhuni! "Oooh!! Setä!!"

Siitä alko meidän työsopimus Otin pojan avustajakseni.
Poika on mun "tyttö" kulkee täällä sisällä stayupit jalassa!
Pidän hyvää huolta "poikapillusta"

8

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

      • Anonyymi

        Mitäs olet spedeilevä hörhö. Taasko alkoi viiraa ja kuvittelet olevas spede.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet spedeilevä hörhö. Taasko alkoi viiraa ja kuvittelet olevas spede.

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

        Mitäs olet paskatykki buaahaa


    • Anonyymi

      Toihan tosi hyvä löytö sulle...

    • Anonyymi

      Himot ne on hiirelläkin. Sukupuolikontaktit on vaikeaa tyydyttää normaali ihmiselläkin niin se on varmasti monta, monta astetta vaikeampaa vammaisella tai muuten liikuntarajoitteisella. Silti ihmisiä hekin ovat ja samat tarpeet kuin ns. normaaleillakin ihmisillä. Moni koheltaa elämässään ja jopa täällä nettisivustoillakin unohtaen, että monella elämä on paljon vaikeampaa ilman kohellustakin. Hyvä, jos vaikka näiltä sivuilta löytyy mielen iloa arkeen, mitä muuten on vaikeaa tai mahdotonta toteuttaa.

      • Anonyymi

        Mitäs olet tollanen kun ihan itse sen kerrot buaahaa


    • Anonyymi

      Olen myös liikuntavammanen, jalat ei kunnolla toimi. Muuten olen kyllä normaali ja kulli toimii normaalisti.
      Olen bi henkinen,
      On kyllä vaikea saada seksi seuraa, p-tuoli karkottaa ihmiset ja
      On vaikea tutustua kehenkään. Tommosen avustajan nuoren tai vanhemman kun löytäis.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe