Muistuttaisin taas päättäjiä, että Pride-myönteisyydellä ja elinvoimaisuudella on suora korrelaatio.

Anonyymi-ap

Muistuttaisin taas päättäjiä, että Pride-myönteisyydellä ja elinvoimaisuudella on suora korrelaatio.

Lähes kukaan korkeakouluttautunut ei halua valmistumisen jälkeen palata takaisin kotiseudulleen, jos siellä pitää edelleen käydä vuosikymmenien takaisia menneisyyden taisteluja.

20

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poliitikot yrittivät estää sateenkaarivärien käytön
      Hyvinvointialueet|Aluehallituksessa oli yritys rajoittaa hyvinvointialueen osallistumista Pride-kuukauteen sosiaalisessa mediassa.

    • Anonyymi

      Suvi­seuroilla protestoidaan – tällaisia tarroja ja viestejä aktivistit liimaavat
      Suviseuroilla on käynnissä entisten ja nykyisten uskovaisten protesti. Aktivisti kertoo tarrojen taustasta.

    • Anonyymi

      Onko siis totta että jotkut käyvät salakuvaamassa vanhempia jotka ovat vieneet lapsensa prideen tehdäkseen heistä lasuilmoituksia? En paljon suurempaa kusipäisyyttä näin rauhan aikana tässä maassa tiedä.

      • Anonyymi

        Mitä nyt olen kiljusirkusta seurannut, niin en ihmettele yhtään. Heitähän ärsyttää ihan suunnattomasti kaikki se, joka alleviivaa heidän oman elämänsä surkeutta, rakkauden puutetta ja näköalattomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt olen kiljusirkusta seurannut, niin en ihmettele yhtään. Heitähän ärsyttää ihan suunnattomasti kaikki se, joka alleviivaa heidän oman elämänsä surkeutta, rakkauden puutetta ja näköalattomuutta.

        Muttakun mun isi ei ollut avoimesti homo niin ei me pystytä näihin prideihin ottaa mitään rakentavaa kantaa


    • Anonyymi

      Kiljusirkusta eniten harmittaa Pride-kulkueessa se, että siellä oli hemmetisti porukkaa, kaikki näyttivät iloisilta, kaikilla oli hauskaa, kaikki näyttivät nauttivan rennosta fiiliksestä täysin palkein, eli kaikki oli täydellisen päin vastoin verrattuna kiljuskenen touhuiluun.

    • Anonyymi

      Erityisesti kiva olisi jos esimiesmiehet eivät olisi niin innoissaan alaistensa kaluista, että niistä pitää kaikille toitottaa. Voisi sellainen homostelu loppua.

    • Anonyymi

      mitä liputtamista tuossa touhussa yhä vaan on, luuletteko te tomppelit että joku alkaa homoksi kunhan tarpeeksi marssitte paikat paljaana !

      voi yksinkertaisuutta.

    • Anonyymi

      Olipa varsinainen kulkue eilen Kokkolan pride marssi!
      Muistutti enemmän puolivillaista mielenosoitusta ja osallistujia oli vähänlaisesti, ehkä reilun parikymmentä.

    • Anonyymi

      Minulla on useita Pride-kuvia missä näkyy vaikka mitä. Aivan kamalaa matskua.

      Paljasta pintaa. Öljytty kroppa. Mustat viikset.

      Isoja, suonekkaita erektioita. Aivan hirveää. Huh huh. Olen kankeana kauhusta.

      En jaa näitä muille.

      Pidän omana tietonani.

    • Anonyymi

      Siis minuahan ällöttää Pride. Täynnä homoja. Hyi olkoon.

      Kuvitelkaa nyt. Lihaksikkaita miehiä. Ajetut rintakarvat. Nännikorut ja näkyvät vatsalihakset.

      Tiukat nahkahousut. Ja siellä ne vain kumartelevat ja jännittävät lihaksia.

      Alapää erottuu kireiden housujen läpi.

      • Anonyymi

        Miksi sitten menit marssimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten menit marssimaan?

        Puhutaan että sosiaalinen paine ajaa tavan kansan pride marssimaan! Tavan kansa pelkää että muut pitävät rasistrina jos ei marssi tahdissa prideä.

        Näin puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan että sosiaalinen paine ajaa tavan kansan pride marssimaan! Tavan kansa pelkää että muut pitävät rasistrina jos ei marssi tahdissa prideä.

        Näin puhutaan.

        Onhan se hyvä että hyväksyy erilaisuuden, siitä siinä on kysymys.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä että hyväksyy erilaisuuden, siitä siinä on kysymys.

        Pride touhu on sairasta kuten homous myös


    • Anonyymi
      UUSI

      Pride on pahinta rasismia. Muslimeja ja heidän uskonoppineita eli imaameja ei kutsuta mukaan Pride-juhliin .

    • Anonyymi
      UUSI

      Miten prideä marssitaan araapimaissa?

    • Anonyymi
      UUSI

      Päinvastoin .

    • Anonyymi
      UUSI

      Me rasistit voimme vapaasti valita vapaa-ajan käyttömme.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe