Parantaja oli nimeltään Radovan Karadžić hänellä oli lääkkeet moneen vaivaan.On koulutukseltaan psykiatri niin tietää näistä henkisistä vaivoista.
Eheytyksestä lisää
4
165
Vastaukset
- Anonyymi
Olen hetero ja parantunut homouden kauhusta.
- Anonyymi
Valitettavasti tältä gurulta jäi työ kesken,tuli muita murheita mutta voimia hänelle.
- Anonyymi
Miksei paranna itseään, hyväksyisi vaan että on homo.
Tässä taas surullinentapaus miten johonkin uskonlahkoon kuulunut homo tappoi itsensä kun yrittivät eheyttää ja lähetteöivät syyllistäviä viestejä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010478467.html
Eihän tuo tosin ole itsekään hyväksynyt homouttaan kun palannut lahkoon ja mennyt eheytyshoitoon, ei niihin kukaan pakoita ja ev.lut. kirkossa ei edes tarjota. Ja miksi pitää somessa kertoa parísuhteestaan, onko siellä pakko olla ollenkaan tai sitten voi estää henkilöt jotka lähettää viestejä mitä ei halua.- Anonyymi
Turha syyttää myöskään uskontoja yleisesti kuten tuon kaveri tekee, paljon tasapainoisempia ne nuoret miehet yleensä ovat mitkä kannattaa perinteisiä arvoja kuin naiset mitkä ei kunnioita mitään tai kannattavat vaikkapa islamia vaikkeivat itse siihen kuulu.
Minusta siinä ei ole mitään pahaa että uskoo Jumalaan, en silti itse tarvitse seurakuntaa, mutta arvostan ev-lut. kirkon työtä, vaikka nykyisellään on liiankin sallivaa homoavioliittoineen jne. Minuun ei voisi vaikuttaa uskonnot tai mikään että tappaisin itseni, eikä ole tarvetta tehdä seksuaalisuudestakaan numeroa, voisin olla yhtä hyvin miehen tai naisen kanssa, ei siitä tarvitse muille toitottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776