varmaa kaluttu puheenaihe

toniia 43v

Voiko yli nelikymppinen nainen lähteä iskemään miestä? Epätoivoista? Entä kauneus, piileekö se katsojan silmässä, vai täytyykö edes yrittää olla kauneusihanteita vastaava? Kun työpaikka haasteluista tulee iän takia takapakkia niin onko myös ihmissuhteet taakse jäänyttä elämää?
Olen rakastunut itse, mutta en osaa tuoda sitä julki toiselle. En osaa viehättää tai flirttiä, oska siitä on niin kauan kun viimeksi. Olen epävarma ..

5

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mari

nythän sitä kokemustakin pitäisi jo olla. Minullakin on 43 mittarissa, mutta valitettavasti tai onneksi ei ole ketään iskettävää näköpiirissä. Omasta mielestäni olen ok niin ulkonäöltä kuin muutenkin, eli ei ikä mikään rasite ole.

• keskiyonkehraaja

Vaikka olis kuinka " hyvän näköinen ei silti noi "kemiat" synkkaa.Ikä ei nyt todella oo mikään este eikä edes hidaste.nainen on parhaimmillaan yli nelikymppisenä, usko vaan....

• mkr44

ajatukset minulla ja mitä enemmän asiaa miettii, sitä korkeammalle kynnys nousee. Jos sinulla on mahdollisuus tavata se mies kahden kesken, kerro rohkeasti kiinnostuksestasi, niin minä aion tehdä, jos joskus oman kiinnostukseni kohteen vielä tapaan.

• että niin "iskettävät" miehetkin ovat samalalailla vanhentuneet kuin me naisetkin. Että tasoissa ollaan niiden kanssa.

Ja varmaan miehissäkin on yhtä epävarmoja uusiosinkkuja hakemassa sitä uutta...ei tarvitsisi senkäänpuolesta jännittää.

Epätoivon voi heittää nurkkaan ja ei ku menoks..AI että, miten helppoa sitä on jaella toiselle näitä neuvoja, ihan kuin itseäni yrittäisin kannustaa.:)))))

• vio-letti

Ensiksikin, rakastuminen tekee naisen aina kauniimmaksi. Ja toiseksi, mikä olisi pahinta joka voisi tapahtua? Korkeintaan se, että saa vastaukseksi *ei*. Mutta se voisi yhtä hyvin olla *kyllä, kiitos*. Ja sitähän ei koskaan saa tietää, joss'ei kysy, vai kuinka?

Kaunein ihminen on, kun on oma itsensä. Ja 43-vuotiaana on puolielämää vielä edessä. Millaiseksi se muodostuu, on suurimmaksi osaksi itsestä kiinni. Niinettä, siitä vaan ja lykkyä tykö.. ;)))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe