Voiko yli nelikymppinen nainen lähteä iskemään miestä? Epätoivoista? Entä kauneus, piileekö se katsojan silmässä, vai täytyykö edes yrittää olla kauneusihanteita vastaava? Kun työpaikka haasteluista tulee iän takia takapakkia niin onko myös ihmissuhteet taakse jäänyttä elämää?
Olen rakastunut itse, mutta en osaa tuoda sitä julki toiselle. En osaa viehättää tai flirttiä, oska siitä on niin kauan kun viimeksi. Olen epävarma ..
varmaa kaluttu puheenaihe
5
737
Vastaukset
- mari
nythän sitä kokemustakin pitäisi jo olla. Minullakin on 43 mittarissa, mutta valitettavasti tai onneksi ei ole ketään iskettävää näköpiirissä. Omasta mielestäni olen ok niin ulkonäöltä kuin muutenkin, eli ei ikä mikään rasite ole.
- keskiyonkehraaja
Vaikka olis kuinka " hyvän näköinen ei silti noi "kemiat" synkkaa.Ikä ei nyt todella oo mikään este eikä edes hidaste.nainen on parhaimmillaan yli nelikymppisenä, usko vaan....
- mkr44
ajatukset minulla ja mitä enemmän asiaa miettii, sitä korkeammalle kynnys nousee. Jos sinulla on mahdollisuus tavata se mies kahden kesken, kerro rohkeasti kiinnostuksestasi, niin minä aion tehdä, jos joskus oman kiinnostukseni kohteen vielä tapaan.
että niin "iskettävät" miehetkin ovat samalalailla vanhentuneet kuin me naisetkin. Että tasoissa ollaan niiden kanssa.
Ja varmaan miehissäkin on yhtä epävarmoja uusiosinkkuja hakemassa sitä uutta...ei tarvitsisi senkäänpuolesta jännittää.
Epätoivon voi heittää nurkkaan ja ei ku menoks..AI että, miten helppoa sitä on jaella toiselle näitä neuvoja, ihan kuin itseäni yrittäisin kannustaa.:)))))- vio-letti
Ensiksikin, rakastuminen tekee naisen aina kauniimmaksi. Ja toiseksi, mikä olisi pahinta joka voisi tapahtua? Korkeintaan se, että saa vastaukseksi *ei*. Mutta se voisi yhtä hyvin olla *kyllä, kiitos*. Ja sitähän ei koskaan saa tietää, joss'ei kysy, vai kuinka?
Kaunein ihminen on, kun on oma itsensä. Ja 43-vuotiaana on puolielämää vielä edessä. Millaiseksi se muodostuu, on suurimmaksi osaksi itsestä kiinni. Niinettä, siitä vaan ja lykkyä tykö.. ;)))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261