Ukin varattuja naisia

Anonyymi-ap

Onkos tääl muut miehet päässeet naimaan Uudenkaupungin varattuja isopovisia naisia? Esim näitä Satua ,Marjaa, Pirjoa?

32

2095

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No on, monestikin.

      • Anonyymi

        No en ole, mutta kun nyt kerroit, että on muodokkaita herkkuja saatavilla Ukissa, täytyy tulla käymään. Missä nuo herkut panopuut lymyää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole, mutta kun nyt kerroit, että on muodokkaita herkkuja saatavilla Ukissa, täytyy tulla käymään. Missä nuo herkut panopuut lymyää?

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää

        No niin sä oot vatipää niuvanniemellä jos noin kerran itse sen sanot.


      • Anonyymi

        Kerroppa lisää niistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa lisää niistä?

        Vaikea sanoa, kun en ole (vielä) ehtinyt Niuvanniemelle:)
        Buaaa-haaa-haaa-haaa-haaa-aaah-aaah-aaaaah...!


    • Anonyymi

      En ole heihin törmännyt, mut Marikaa ja Saria oon päässyt testaamaan

      • Anonyymi

        Onkohan sama Sari jota itsekkin monesti sain? Olen siis alottaja


    • Anonyymi

      Onkos ne nimet pakko mainita, jos joskus sattui saamaan?
      Ainakin pienellä paikkakunnalla on se tietyn maineen saaminen erittäin helppo juttu.

      • Anonyymi

        Sukunimiä ei tietenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukunimiä ei tietenkään

        Sain sellaisen ajo-ohjeen nuorna miehenä eräältä varsin monia naisia kaataneelta mieheltä, että "Saat sä sitä pillua tai et, niin älä puhu siitä muille!"
        Tuo neuvo sopii muillekin miehille, tänäkin päivänä.


    • Anonyymi

      Aloittajan äidin kanssa on tullut vehtailtua.

      • Anonyymi

        Omaa kättäs varmaan tarkoitit.


    • Anonyymi

      Näin juuri pienen lammen parkissa asunto auto parkissa, viereen ajoi henkilö auto josta isopovinen vaaleahko rouva mekko päällä meni autoon. Mies pyyhe vyötäisillä avasi oven, suutelivat kiivaasti kaikesta aisti sala pari. Varmaan joku varattu nainen saa kyrpää juuri...

    • Anonyymi

      Silloisesta Motelli Lännentiestä löyty kiihkeitä varattuja naisii kun olin ottanut huoneen sieltä. Yhen nimi oli Marja ainakin.

      • Anonyymi

        Lännentiellä kävin usein kesäisin, oi niitä aikoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lännentiellä kävin usein kesäisin, oi niitä aikoja

        Niinpä. Oi niitä aikoja tosiaan.


    • Anonyymi

      🎶 Menen minne vaan, seuraa aina saan, on mulla Kyllikki seuranaan🎶

      Edelleen; se kunnioitus nätimpää sukupuolta kohtaan, joten jättää nimet pois.

      Tuskin me miehetkään siitä pitäisimme, jos ne meidän "100% onnistuneet panot" nimiemme kanssa olisivat kaikkien tiedossa, vai kuinka?

      • Anonyymi

        Fiksu täys järkinen mies tajuaa jos pääsee panee varattua tai sinkkua voi kertoo nimee julkisuuteen, entä jos nainen jota panit tekee samoin. T. M 56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu täys järkinen mies tajuaa jos pääsee panee varattua tai sinkkua voi kertoo nimee julkisuuteen, entä jos nainen jota panit tekee samoin. T. M 56

        Päästiin asian ytimeen eli, mitä ne kaksi ihmistä tekeekin tai jättää tekemättä ei kuulu muille.
        Huomannut sen, että kun kunnioitat sitä naisihmistä naisena, voit saada itsekin yhtä hyvän kohtelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästiin asian ytimeen eli, mitä ne kaksi ihmistä tekeekin tai jättää tekemättä ei kuulu muille.
        Huomannut sen, että kun kunnioitat sitä naisihmistä naisena, voit saada itsekin yhtä hyvän kohtelun.

        Itsellä tälläkin hetkellä seksi suhde varatun kanssa, luottamus pelaa itsekkin varattu. M 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä tälläkin hetkellä seksi suhde varatun kanssa, luottamus pelaa itsekkin varattu. M 56v

        No, en ole mikään tuomari näissä asioissa, mutta itse tyydyn yhteen, jos ei onnistu, niin olen ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, en ole mikään tuomari näissä asioissa, mutta itse tyydyn yhteen, jos ei onnistu, niin olen ilman.

        Yhdestä tuossa olikin puhe...


    • Anonyymi

      No jo on novelli...

    • Anonyymi

      Upeita naisia jotka haluu vaihtelua.

    • Anonyymi

      Vesiliukoisella kynällä tytön nimi räpylään, vähän mielikuvitusta ja ta-daa, johan toimii!
      Uusinnan (syrjähypyn) saa helposti tehtyä pyyhkimällä sen nimen ja kirjoittamalla uuden ja taas lähti!
      Buaahaa-haaa-haaa-aaah!

    • Anonyymi

      Maikkarin chatin kautta löysin tosi upeen kiihkeen isotissisen rouvan Ukista. Siis tästä jo aikaa mut upeet muistot jäi.

    • Anonyymi

      Ollu upeita varattuja naisii.

    • Anonyymi

      Ei vielä.

      • Älä lannistu. Kyl jollekki käy kimppapanokin.


    • Anonyymi

      Odottakaa tenavat edes siihen asti että ensimmäinen munakarva ilmestyy ihon alta, ja aletaan sitten vasta puhumaan.

    • Anonyymi

      Miksi ukkisi varastaa naisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      4002
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1571
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1376
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1234
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1121
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1118
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1076
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe