Onkos tääl muut miehet päässeet naimaan Uudenkaupungin varattuja isopovisia naisia? Esim näitä Satua ,Marjaa, Pirjoa?
Ukin varattuja naisia
35
2755
Vastaukset
- Anonyymi
No on, monestikin.
- Anonyymi
No en ole, mutta kun nyt kerroit, että on muodokkaita herkkuja saatavilla Ukissa, täytyy tulla käymään. Missä nuo herkut panopuut lymyää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole, mutta kun nyt kerroit, että on muodokkaita herkkuja saatavilla Ukissa, täytyy tulla käymään. Missä nuo herkut panopuut lymyää?
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
No niin sä oot vatipää niuvanniemellä jos noin kerran itse sen sanot.
- Anonyymi
Kerroppa lisää niistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa lisää niistä?
Vaikea sanoa, kun en ole (vielä) ehtinyt Niuvanniemelle:)
Buaaa-haaa-haaa-haaa-haaa-aaah-aaah-aaaaah...!
- Anonyymi
En ole heihin törmännyt, mut Marikaa ja Saria oon päässyt testaamaan
- Anonyymi
Onkohan sama Sari jota itsekkin monesti sain? Olen siis alottaja
- Anonyymi
Onkos ne nimet pakko mainita, jos joskus sattui saamaan?
Ainakin pienellä paikkakunnalla on se tietyn maineen saaminen erittäin helppo juttu.- Anonyymi
Sukunimiä ei tietenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukunimiä ei tietenkään
Sain sellaisen ajo-ohjeen nuorna miehenä eräältä varsin monia naisia kaataneelta mieheltä, että "Saat sä sitä pillua tai et, niin älä puhu siitä muille!"
Tuo neuvo sopii muillekin miehille, tänäkin päivänä.
- Anonyymi
Aloittajan äidin kanssa on tullut vehtailtua.
- Anonyymi
Omaa kättäs varmaan tarkoitit.
- Anonyymi
Näin juuri pienen lammen parkissa asunto auto parkissa, viereen ajoi henkilö auto josta isopovinen vaaleahko rouva mekko päällä meni autoon. Mies pyyhe vyötäisillä avasi oven, suutelivat kiivaasti kaikesta aisti sala pari. Varmaan joku varattu nainen saa kyrpää juuri...
- Anonyymi
Silloisesta Motelli Lännentiestä löyty kiihkeitä varattuja naisii kun olin ottanut huoneen sieltä. Yhen nimi oli Marja ainakin.
- Anonyymi
Lännentiellä kävin usein kesäisin, oi niitä aikoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lännentiellä kävin usein kesäisin, oi niitä aikoja
Niinpä. Oi niitä aikoja tosiaan.
- Anonyymi
🎶 Menen minne vaan, seuraa aina saan, on mulla Kyllikki seuranaan🎶
Edelleen; se kunnioitus nätimpää sukupuolta kohtaan, joten jättää nimet pois.
Tuskin me miehetkään siitä pitäisimme, jos ne meidän "100% onnistuneet panot" nimiemme kanssa olisivat kaikkien tiedossa, vai kuinka?- Anonyymi
Fiksu täys järkinen mies tajuaa jos pääsee panee varattua tai sinkkua voi kertoo nimee julkisuuteen, entä jos nainen jota panit tekee samoin. T. M 56
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksu täys järkinen mies tajuaa jos pääsee panee varattua tai sinkkua voi kertoo nimee julkisuuteen, entä jos nainen jota panit tekee samoin. T. M 56
Päästiin asian ytimeen eli, mitä ne kaksi ihmistä tekeekin tai jättää tekemättä ei kuulu muille.
Huomannut sen, että kun kunnioitat sitä naisihmistä naisena, voit saada itsekin yhtä hyvän kohtelun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päästiin asian ytimeen eli, mitä ne kaksi ihmistä tekeekin tai jättää tekemättä ei kuulu muille.
Huomannut sen, että kun kunnioitat sitä naisihmistä naisena, voit saada itsekin yhtä hyvän kohtelun.Itsellä tälläkin hetkellä seksi suhde varatun kanssa, luottamus pelaa itsekkin varattu. M 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä tälläkin hetkellä seksi suhde varatun kanssa, luottamus pelaa itsekkin varattu. M 56v
No, en ole mikään tuomari näissä asioissa, mutta itse tyydyn yhteen, jos ei onnistu, niin olen ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, en ole mikään tuomari näissä asioissa, mutta itse tyydyn yhteen, jos ei onnistu, niin olen ilman.
Yhdestä tuossa olikin puhe...
- Anonyymi
No jo on novelli...
- Anonyymi
Upeita naisia jotka haluu vaihtelua.
- Anonyymi
Vesiliukoisella kynällä tytön nimi räpylään, vähän mielikuvitusta ja ta-daa, johan toimii!
Uusinnan (syrjähypyn) saa helposti tehtyä pyyhkimällä sen nimen ja kirjoittamalla uuden ja taas lähti!
Buaahaa-haaa-haaa-aaah! - Anonyymi
Maikkarin chatin kautta löysin tosi upeen kiihkeen isotissisen rouvan Ukista. Siis tästä jo aikaa mut upeet muistot jäi.
- Anonyymi
Ollu upeita varattuja naisii.
- Anonyymi
Ei vielä.
- Anonyymi
Odottakaa tenavat edes siihen asti että ensimmäinen munakarva ilmestyy ihon alta, ja aletaan sitten vasta puhumaan.
- Anonyymi
Miksi ukkisi varastaa naisia.
- Anonyymi
Kyllä olen.
- Anonyymi
Kyllä varmaan jos sinäkin olet
- Anonyymi
Outo keskustelu. Ukin ei varmaan tarvitse vongata, oletettavasti osaa asiansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1073711Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171960Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471747- 1041657
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4421599Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21540Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321456Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431127Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3741076