Sodan syttyessä

Anonyymi-ap

Oletko selvittänyt mikä olisi toimipisteesi mahdollisen sodan syttyessä, olisitko joutomiehenä vai ihan oikeasti hyödyksikin?

35

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menen jämpsän porttiin puremaan munkkia

      • Anonyymi

        Eli joutomies. ja tarpeen mukaan pöydän alle piiloon. Semmoinen pellehermannihan sinä olet kyllä se tiedetään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli joutomies. ja tarpeen mukaan pöydän alle piiloon. Semmoinen pellehermannihan sinä olet kyllä se tiedetään

        Salkun kanssa kuljetaan jotta olisi edes jotain vakuuttavaa


    • Anonyymi

      Munkin purija tarkkailemassa sinisessä pikku autossa muuta liikennettä ja ohikulkevia

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa


      • Anonyymi

        Entäs tämä munkin purettaja. Tietääkö hän edes, mikä on munkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs tämä munkin purettaja. Tietääkö hän edes, mikä on munkki.

        Hän on ristisiitos ortodoksista ja kristitystä.
        Tarpeen mukaan heittäydytään roolista toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ristisiitos ortodoksista ja kristitystä.
        Tarpeen mukaan heittäydytään roolista toiseen.

        Munkit keksi viinin joskus 800-luvulla muistaakseni.


    • Anonyymi

      Olen, tottakai. Karjalan lennosto, täältä tullaan. Ei kahta sanaa, heti kun käsky käy!

      • Anonyymi

        Vain unelmissas onneton


      • Anonyymi

        Tulevat noutamaan Hallin lentokentältä yliluutnantin.


    • Anonyymi

      Toivotan tulijat tervetulleeksi...... NATON syytä sota jos tulee. USA sotimassa joka paikassa. Sauli Santeri vie Suomen sotaan ja Aleksanteri suurisuu tekee mitä USA määrää. Suomella oli asijat hyvin Venäjän kanssa ennen USAN järjestämää vallankumousta Ukrainassa

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi olla asiat hyvin jonkun venäjän kanssa??Rikollisia täynnä koko valtio ja terrorismia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi olla asiat hyvin jonkun venäjän kanssa??Rikollisia täynnä koko valtio ja terrorismia

        Itse on venäjä asiansa sotkenut, selvittäköön sotkunsa itse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse on venäjä asiansa sotkenut, selvittäköön sotkunsa itse!

        Ei venäjä pysty selvittämään omia sotkujaan, siksi he syyttävät niistä muita maita ja kansoja.
        Ensin eletään kuin suurruhtinaat ja sitten ollaan anelemassa kiinaa, pohjois-koreaa, irania ja intiaa juuri näitä rikollisvaltioita auttamaan.


    • Anonyymi

      Ei sijoituspaikkaa ja parempi niin. Nuoremmat joutavat sankarihautoihin.

    • Anonyymi

      Minä kyttään muita, että lähtevätkö sijoituspaikkaansa.

    • Anonyymi

      Sota on tainnut jo loppuakin. Taidat olla valtapaskamedian vallassa, kun tuommoisia kyselet.

      • Anonyymi

        Ei kun munkin purija jämpsän portissa


    • Anonyymi

      Avauspostaaja ei ymmärrä todellisuudesta ja ihmisten ongelmista yhtään mitään.
      Minulla on D-paperit eli ns hullun paperit eli minut vapautettiin molemmista, ensin armeijasta ja sitten sivarista eli yritin ensin armeijaa ja sitten sivaria mut molemmat meni puihin kun pää ei kestänyt. Syntymästä asti on ollut pahoja vaikeuksia eli syntymässä sain erilaiset aivot ja henkiset ongelmat alkoi tulla jo hyvin pienenä , noin 3-vuotiaana kun koin ulkopuolisuutta ja vaikka mitä.

      Jos sota syttyisi suomeen ja jos suomeen tulisi fasistinen hallitus joka yrittäis pakottaa kaikki armeijaan (tämä on vain ajatusleikkiä huomio!) niin silloin mulle jäisi vain yksi vaihtoehto joka on itsemurha.

      Käsittääkseni tässä tilanteessa kun mulla on d-paperit niin jos sota syttyy niin ei mun tarvi mennä sotaan mutta sotatila olisi niin paha juttu minulle, että voisin päätyä itsemurhaan tai viimeistään kuolisin silloin kun venäläiset pommittaisi taloni.

      • Anonyymi

        No voi, voi. Onpas surkeeta.


      • Anonyymi

        Ei sun noilla papereilla tarvitse tietenkään suomen lainsäädännön mukaan osallistua, yrität vain selviytyä. D-paperit voi saada myös muista syistä, esim. selän kulumavauriot, tukielin sairaudet, kehitysvammaisuus jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun noilla papereilla tarvitse tietenkään suomen lainsäädännön mukaan osallistua, yrität vain selviytyä. D-paperit voi saada myös muista syistä, esim. selän kulumavauriot, tukielin sairaudet, kehitysvammaisuus jne.

        Taitaa nykyään mennä C-luokitukseen. Mutta ei ole velvoitetta osallistua sotaan, ihmisen mieli on vaan semmoinen, että se haluaa auttaa, joten varmaan sinäkin yrität auttaa loukkaantuneita parhaasi mukaan.


    • Anonyymi

      Ekana lähtis
      -toki toki hieman lauteiden välistä nuolisi
      -piilopuppeli
      -joni
      -leppänen
      -piilobörje
      kaikki ihan joutilaita.

      • Anonyymi

        niinhän sä luulet


      • Anonyymi

        JN pääsee eturintamaan ajamaan motolla vihollisten reppujen ja takkien yli ja piipitys puhelu sen päälle toiseen koneeseen...


    • Anonyymi

      Munkki.

      • Anonyymi

        keskonen


    • Anonyymi

      munkki on keskonen

    • Anonyymi

      lisätään listaan
      -hähää
      -ketä kiinnostaa

      • Anonyymi

        lisää listaan imua JN ja takit ja reput lyttyyn motolla kera piipitys puhelun😃


    • Anonyymi

      Mää jään hoiteleen tulevia sotaleskejä, täytyyhän niiden lohtukikkeliä saada. Oon jo työttömien papru-ukkojen rouvia hoidellut ku tulot on niiltä ramaattisesti puonneet.

    • Anonyymi

      Käpykaartiin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe