Onkaan suomessa marssia johonkin yritykseen sisälle ja tekeytyä yrityksen työntekijäksi. Ladata tiedostoja läppärille, ilman kenenkään estämättä, jos joku kysyy sanoo olevansa yritystuki henkilö korjaamassa tiedonkulkua esimerkiksi.
Valmiustaso suomessa on järkyttävän surkea ja sinisilmäistä.
Tarkkuutta nyt firmat ihan oikeasti.
Kuinka helppoa
10
421
Vastaukset 10
- Anonyymi
kuinka helppoa on mennä puremaan munkkia ja imemään kikkeliä JN toki vain hieman ja lauteen alta
- Anonyymi
Oriveden postikeskuksen tuhopolttokin oli 99%;n varmuudella venäjän aikaansaamisia.
- Anonyymi
Näitä on ollut nyt tosi paljon ympäri suomea ja varmaan jatkuvat vielä jonkin aikaa.
Hyvä aloittajan aloittama ketju ennenkuin mitään oli julkisuudessa mainittu. Ajan hermolla.- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Eivätkä vaadi mitään erikoistaitoja, pelkkä ATK;n perustietämys riittää ja valtava röyhkeys.
Pnac, 802.1X.
- Anonyymi
Motörheadin March or Die päälle soimaan ja venäläiset peräperää eturintamalla hyökkäykseen. Rytinä on kova ja multa lentää mutta siinäpä se on.
- Anonyymi
Ja metalli vääntyy ja kitisee ja katkeaa, mutta pakko on pakko!
- Anonyymi
Voit kokeilla kuinka monessa firmassa onnistuu :D
- Anonyymi
no Jämsässä ei ainakaan onnistu,sori siitä😃
- Anonyymi
Nää murto jutut on suppiloitten omaa juttua että saavat lisää rahaa ja oikeuksia valvoa ihmisiä 🤔
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "212756- 67672
- 40576
- 45570
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513