Olen huomannut miten ehkä siksi koska nämä maahanmuuttajien kebab ravintoloiden työntekijät olettaa minun olevan homo niin minua kohdellaan huonosti.
Muutamassa paikassa vaasassa on käynyt näin ja lapinjärvellä. Paikassa nimeltä kebab linda pizzeria vaasassa keittiössä työskentelevä kokki toisti pilkaten tilaukseni ja on solvannut homovastaisella nimellä. Pikku quattrossa vaasassa suomalainen työntekijä solvasi tilauksen jälkeen homovastaisella nimellä. Lapinjärvellä maahanmuutajatausainen pilkkasi ilmeisesti puhetyyliäni ja taisi solvata homovastaisella nimellä.
En ole tervetullut kebab paikoissa
49
736
Vastaukset
- Anonyymi
Johan sinulla taas on jutut, kun jokaisessa mahdollisessa paikassa sinua aina solvataan
- Anonyymi
Homojen häirintä on laajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homojen häirintä on laajaa
Mielikuvituksesi on todella vilkas.
- Anonyymi
Taidan tietää kuka olet.
- Anonyymi
Sillä ei ole väliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole väliä
Ei se tiedä.
- Anonyymi
Minä en ainakaan kävisi ruokaloissa joihin en ole terve tullut.
- Anonyymi
Niin no olen lakannut käymästä. Silti erikoista että jotkut ravintolan työntekijät ovat niin homovastaisia. Aivan kuin yhdysvalloista ajalta jolloin tummat ei olleet tervetulleita joissakin ravintoloissa. Mitä sillä on väliä vaikka joku olisi homo? Minun ravintolassa homot voisi käydä jos sellainen olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no olen lakannut käymästä. Silti erikoista että jotkut ravintolan työntekijät ovat niin homovastaisia. Aivan kuin yhdysvalloista ajalta jolloin tummat ei olleet tervetulleita joissakin ravintoloissa. Mitä sillä on väliä vaikka joku olisi homo? Minun ravintolassa homot voisi käydä jos sellainen olisi.
Mutta sitten homot alkaisivat irstailemaan ja kutsuisivat jopa lapsia pöytäänsä kiihkeään homoiluun. Ei ihme ettei teidän käytöstä katsota hyvällä.
Heteropride - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sitten homot alkaisivat irstailemaan ja kutsuisivat jopa lapsia pöytäänsä kiihkeään homoiluun. Ei ihme ettei teidän käytöstä katsota hyvällä.
HeteroprideMitähän tarkoitusta Heteropriden kommentit mahtavat palvella? Huumoria? Kukaanhan ei oikeasti kuvittele että homot alkaisivat tehdä tuollaista kebab-ravintolassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä pysty käymään omien sanojesi mukaan yhtään missään, kun joka paikassa kohtaat häirintää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä pysty käymään omien sanojesi mukaan yhtään missään, kun joka paikassa kohtaat häirintää.
Kyllä sitä valitettavan monessa paikassa kohtaa. Siellä missä on muita voi olla häirintää. Tuollaiset ravintolat nyt on paikkoja joihin ei tarvitse mennä. Kuka haluaa mennä kiusattavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tarkoitusta Heteropriden kommentit mahtavat palvella? Huumoria? Kukaanhan ei oikeasti kuvittele että homot alkaisivat tehdä tuollaista kebab-ravintolassa.
Tämä ei ole huumoria vaan totista totta. Kerron faktaa ja moni on kokenut valaistuksen.
Heteropride
- Anonyymi
Tule kaapista ja muutu heteroksi.
- Anonyymi
Erikoinen neuvo. Siis jos on kaapissa niin sillä tarkoitetaan usein että on homo joka on sitten avoimesti homo ja sitten pitäisi muuttua heteroksi. Jos on homo niin ei se ole valinta eikä siitä muututa.
- Anonyymi
Onko aloittaja omien sanojensa mukaan tervetullut mihinkään?
- Anonyymi
Miten liittyy aiheeseen? Siis noissa paikoissa etenkin olen kohdannut vihamielisyyttä. En kaikkialla samanlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy aiheeseen? Siis noissa paikoissa etenkin olen kohdannut vihamielisyyttä. En kaikkialla samanlaista.
Tuli vaan mieleen, kun näitä aloituksia on häneltä useita. Milloin McDonald's ja milloin pizzeria.
- Anonyymi
Keskustelen ihan aloittajan kanssa, joka itse on kertonut kokevansa häirintää kaikissa mahdollisissa paikoissa. Ilmeisesti hän ei ole tervetullut yhtään mihinkää. Miksi tunget asiattomasti väliin, kun en sinulta ole kysynyt mitään? Eikä ole kukaan muukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelen ihan aloittajan kanssa, joka itse on kertonut kokevansa häirintää kaikissa mahdollisissa paikoissa. Ilmeisesti hän ei ole tervetullut yhtään mihinkää. Miksi tunget asiattomasti väliin, kun en sinulta ole kysynyt mitään? Eikä ole kukaan muukaan.
Kuka sinun mielipidettä on kysynyt? Mikä luulet olevasi kieltämään toisten osallistumisen keskusteluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinun mielipidettä on kysynyt? Mikä luulet olevasi kieltämään toisten osallistumisen keskusteluun?
Oletko aloittaja? Kommentointisi asiallisuus on taas aivan huipussaan, mikä kiukuttaa noin pahasti? Kukaan ei ole sinunkaan mielipidettäsi kysynyt, koska et osaa kuin haukkua. En ole kieltänyt ketään osallistumasta keskusteluun, mutta osaatko keskustella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirry priva-viesteihin, tämä yleinen keskustelupalsta.
- Anonyymi
Mikset perusta paikkaa, johon pääsee vain homot?
- Anonyymi
Tyhmä kommentti. Ei paikkoija noin vain perusteta. Ja ilmeisesti ihan sama sinulle jos joitakin häiritään ravintoloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä kommentti. Ei paikkoija noin vain perusteta. Ja ilmeisesti ihan sama sinulle jos joitakin häiritään ravintoloissa.
Katsos kun minä olen hetero niin minua ei häiritä. Että ei kannata olla homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun minä olen hetero niin minua ei häiritä. Että ei kannata olla homo.
Ei homous ole valinta
- Anonyymi
Taitaa aloittaja aloittaa aina rähinät ja sen jälkeen uhriutuu kun joku sanoo vastaan
- Anonyymi
En uhriudu. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?
- Anonyymi
Liikeideasta edulliseksi lounaspaikaksi Kalliossa? Salaattipöydässä tarjolla parsakaalia, palkokasveja ja vihanneksia.
- Anonyymi
Aloittaja joko kokee kaiken häirintänä tai mitä luultavimmin, keksii kaiken päästään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja joko kokee kaiken häirintänä tai mitä luultavimmin, keksii kaiken päästään.
Miten se sinua häiritsee? Eikö omat keksimäsi sepitteet pääse riittävästi näkyviin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se sinua häiritsee? Eikö omat keksimäsi sepitteet pääse riittävästi näkyviin?
Onko huono päivä vai mikä noin kiukuttaa tänään? En ole sanonut häiritsevän, tuo on vain aloittajan ongelma, kun kokee kaiken häirintänä.
- Anonyymi
Niinpä, tuhkasta on ennenkin noustu. Yksi tarvitsee rauhoittavia, toinen ADHD-lääkityksen.
Häpestä oppii pois yhteisessä ruokapaikassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, tuhkasta on ennenkin noustu. Yksi tarvitsee rauhoittavia, toinen ADHD-lääkityksen.
Häpestä oppii pois yhteisessä ruokapaikassa.Tuhkasta tällä palstalla todella on tuo eräs noussut jälleen. Ellei peräti ole noussut mullan alta. Miten tällä palstalla aina kaikki meneekin vittuiluksi, jopa asiallisten kommenttien kanssa tiettyjen kanssa...
- Anonyymi
Vittuiluhan on aina ollut bravuurisi, kuten tässäkin ketjussa on nähty.
- Anonyymi
Ihan AL:n peruskamaa
- Anonyymi
Stadin bottomit tarvitsevat helposti huuhdottavan lounasruoan. Kasvisruokiin löytyy keittokirjoja, ja hygieniapassin läpäissyt kokki loihtii aineksista joka arkipäivälle eri annokset.
- Anonyymi
Kebab-pitsapaikoissa annoskoko on gay-pojille tosi lihottava. Kun lounaspaikka
saa 30 vakkaria, kuukaudessa tuloa saa 6000 euroa. Kun liiketilan vuokra on 700 euroa ja ruokien raaka-aineet 3600 euroa / kk, niin kokin palkaksi jää 1300 euroa. 200 eurolla kuukaudessa lyhennetään alkuinvestointia. 200 euroa sähköön ja veteen.- Anonyymi
Millaisen pizzerian vuokra on 700€/kk ja missä niin halpaa sähköä on?
Pimeänäkö palkan maksat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisen pizzerian vuokra on 700€/kk ja missä niin halpaa sähköä on?
Pimeänäkö palkan maksat?Paikallista ruokaa: lihakastikkeita, perunaa, vihanneksia ja salaattipöytä. Lounaan hinta 10 euroa. Yrittäjä on kokki.
- Anonyymi
Kuulostaa erikoisen pienille kuluille nykysähkön hinnalla. Lyhennykset myös oletettavasti ovat yli 200€ nykykoroilla. Kovin pienelle palkalle tuo 1300€/kk kuulostaa, Monesta paikasta saa enemmän helpommin. Eikö tuo annoskoko muille ole tosi lihottava tai miksi nimenomaan se gay-pojille on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikallista ruokaa: lihakastikkeita, perunaa, vihanneksia ja salaattipöytä. Lounaan hinta 10 euroa. Yrittäjä on kokki.
Ihan läskisoosia? Karjalanpaistia?
- Anonyymi
Uintiajalla 1,5 - 2 tuntia uidaan ja uidaan, jotta kaloreita palaa ja lihakset voimistuu.
- Anonyymi
Naidaan rankasti naimahallin saunassa kaksi tuntia
- Anonyymi
Hyvin vähän on kommentteja aiheesta.
- Anonyymi
Ja torstaina hernekeittoa huuhtoutuu ihan itsestään.
- Anonyymi
suomalaisten ja maahanmuuttajien homovihaan voi aina luottaa.
- Anonyymi
Huomenna hernekeittoa jossa paljon possua.
- Anonyymi
Olen aina ihmetellyt tyhmiä ja mielenvikaisia, eivätkö ne todellakaan tajua mitä ovat.
Useamassa tapauksessa ovat vielä samassa persoonassa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776