En ole tervetullut kebab paikoissa

Anonyymi-ap

Olen huomannut miten ehkä siksi koska nämä maahanmuuttajien kebab ravintoloiden työntekijät olettaa minun olevan homo niin minua kohdellaan huonosti.

Muutamassa paikassa vaasassa on käynyt näin ja lapinjärvellä. Paikassa nimeltä kebab linda pizzeria vaasassa keittiössä työskentelevä kokki toisti pilkaten tilaukseni ja on solvannut homovastaisella nimellä. Pikku quattrossa vaasassa suomalainen työntekijä solvasi tilauksen jälkeen homovastaisella nimellä. Lapinjärvellä maahanmuutajatausainen pilkkasi ilmeisesti puhetyyliäni ja taisi solvata homovastaisella nimellä.

39

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johan sinulla taas on jutut, kun jokaisessa mahdollisessa paikassa sinua aina solvataan

      • Anonyymi

        Homojen häirintä on laajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homojen häirintä on laajaa

        Mielikuvituksesi on todella vilkas.


    • Anonyymi

      Taidan tietää kuka olet.

      • Anonyymi

        Sillä ei ole väliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole väliä

        Ei se tiedä.


    • Anonyymi

      Minä en ainakaan kävisi ruokaloissa joihin en ole terve tullut.

      • Anonyymi

        Niin no olen lakannut käymästä. Silti erikoista että jotkut ravintolan työntekijät ovat niin homovastaisia. Aivan kuin yhdysvalloista ajalta jolloin tummat ei olleet tervetulleita joissakin ravintoloissa. Mitä sillä on väliä vaikka joku olisi homo? Minun ravintolassa homot voisi käydä jos sellainen olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no olen lakannut käymästä. Silti erikoista että jotkut ravintolan työntekijät ovat niin homovastaisia. Aivan kuin yhdysvalloista ajalta jolloin tummat ei olleet tervetulleita joissakin ravintoloissa. Mitä sillä on väliä vaikka joku olisi homo? Minun ravintolassa homot voisi käydä jos sellainen olisi.

        Mutta sitten homot alkaisivat irstailemaan ja kutsuisivat jopa lapsia pöytäänsä kiihkeään homoiluun. Ei ihme ettei teidän käytöstä katsota hyvällä.

        Heteropride


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitten homot alkaisivat irstailemaan ja kutsuisivat jopa lapsia pöytäänsä kiihkeään homoiluun. Ei ihme ettei teidän käytöstä katsota hyvällä.

        Heteropride

        Mitähän tarkoitusta Heteropriden kommentit mahtavat palvella? Huumoria? Kukaanhan ei oikeasti kuvittele että homot alkaisivat tehdä tuollaista kebab-ravintolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no olen lakannut käymästä. Silti erikoista että jotkut ravintolan työntekijät ovat niin homovastaisia. Aivan kuin yhdysvalloista ajalta jolloin tummat ei olleet tervetulleita joissakin ravintoloissa. Mitä sillä on väliä vaikka joku olisi homo? Minun ravintolassa homot voisi käydä jos sellainen olisi.

        Ethän sinä pysty käymään omien sanojesi mukaan yhtään missään, kun joka paikassa kohtaat häirintää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä pysty käymään omien sanojesi mukaan yhtään missään, kun joka paikassa kohtaat häirintää.

        Kyllä sitä valitettavan monessa paikassa kohtaa. Siellä missä on muita voi olla häirintää. Tuollaiset ravintolat nyt on paikkoja joihin ei tarvitse mennä. Kuka haluaa mennä kiusattavaksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tarkoitusta Heteropriden kommentit mahtavat palvella? Huumoria? Kukaanhan ei oikeasti kuvittele että homot alkaisivat tehdä tuollaista kebab-ravintolassa.

        Tämä ei ole huumoria vaan totista totta. Kerron faktaa ja moni on kokenut valaistuksen.

        Heteropride


    • Anonyymi

      Tule kaapista ja muutu heteroksi.

      • Anonyymi

        Erikoinen neuvo. Siis jos on kaapissa niin sillä tarkoitetaan usein että on homo joka on sitten avoimesti homo ja sitten pitäisi muuttua heteroksi. Jos on homo niin ei se ole valinta eikä siitä muututa.


    • Anonyymi

      Onko aloittaja omien sanojensa mukaan tervetullut mihinkään?

      • Anonyymi

        Miten liittyy aiheeseen? Siis noissa paikoissa etenkin olen kohdannut vihamielisyyttä. En kaikkialla samanlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy aiheeseen? Siis noissa paikoissa etenkin olen kohdannut vihamielisyyttä. En kaikkialla samanlaista.

        Tuli vaan mieleen, kun näitä aloituksia on häneltä useita. Milloin McDonald's ja milloin pizzeria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vaan mieleen, kun näitä aloituksia on häneltä useita. Milloin McDonald's ja milloin pizzeria.

        Ahaa taas itsesi kanssa keskustelet, mikä persoonasi on voitolla?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa taas itsesi kanssa keskustelet, mikä persoonasi on voitolla?

        Keskustelen ihan aloittajan kanssa, joka itse on kertonut kokevansa häirintää kaikissa mahdollisissa paikoissa. Ilmeisesti hän ei ole tervetullut yhtään mihinkää. Miksi tunget asiattomasti väliin, kun en sinulta ole kysynyt mitään? Eikä ole kukaan muukaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelen ihan aloittajan kanssa, joka itse on kertonut kokevansa häirintää kaikissa mahdollisissa paikoissa. Ilmeisesti hän ei ole tervetullut yhtään mihinkää. Miksi tunget asiattomasti väliin, kun en sinulta ole kysynyt mitään? Eikä ole kukaan muukaan.

        Kuka sinun mielipidettä on kysynyt? Mikä luulet olevasi kieltämään toisten osallistumisen keskusteluun?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinun mielipidettä on kysynyt? Mikä luulet olevasi kieltämään toisten osallistumisen keskusteluun?

        Oletko aloittaja? Kommentointisi asiallisuus on taas aivan huipussaan, mikä kiukuttaa noin pahasti? Kukaan ei ole sinunkaan mielipidettäsi kysynyt, koska et osaa kuin haukkua. En ole kieltänyt ketään osallistumasta keskusteluun, mutta osaatko keskustella?


    • Anonyymi

      Mikset perusta paikkaa, johon pääsee vain homot?

      • Anonyymi

        Tyhmä kommentti. Ei paikkoija noin vain perusteta. Ja ilmeisesti ihan sama sinulle jos joitakin häiritään ravintoloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä kommentti. Ei paikkoija noin vain perusteta. Ja ilmeisesti ihan sama sinulle jos joitakin häiritään ravintoloissa.

        Katsos kun minä olen hetero niin minua ei häiritä. Että ei kannata olla homo.


    • Anonyymi

      Taitaa aloittaja aloittaa aina rähinät ja sen jälkeen uhriutuu kun joku sanoo vastaan

    • Anonyymi
      UUSI

      Liikeideasta edulliseksi lounaspaikaksi Kalliossa? Salaattipöydässä tarjolla parsakaalia, palkokasveja ja vihanneksia.

      • Anonyymi
        UUSI

        Aloittaja joko kokee kaiken häirintänä tai mitä luultavimmin, keksii kaiken päästään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja joko kokee kaiken häirintänä tai mitä luultavimmin, keksii kaiken päästään.

        Miten se sinua häiritsee? Eikö omat keksimäsi sepitteet pääse riittävästi näkyviin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se sinua häiritsee? Eikö omat keksimäsi sepitteet pääse riittävästi näkyviin?

        Onko huono päivä vai mikä noin kiukuttaa tänään? En ole sanonut häiritsevän, tuo on vain aloittajan ongelma, kun kokee kaiken häirintänä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko huono päivä vai mikä noin kiukuttaa tänään? En ole sanonut häiritsevän, tuo on vain aloittajan ongelma, kun kokee kaiken häirintänä.

        Onhan se luojan lykky kun on sinun tapainen suuta soittava päivänsäde.
        Monellako palstalla olet jakanut näitä raikkaan ihania ystävällisiä kommentteja tänään?
        Taidat pitää aloittajaa kilpailijana tuossa sinun päivänsäde säteilyssä, saako hän likaa huomiota vai mistä kenkä puristaa?
        Olet erittäin kiukkuinen ja ärtyisä kommenteissasi, suosittelen rauhoittavia, muuten saattaa sydänkohtaus tulla näin kuumalla ilmalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se luojan lykky kun on sinun tapainen suuta soittava päivänsäde.
        Monellako palstalla olet jakanut näitä raikkaan ihania ystävällisiä kommentteja tänään?
        Taidat pitää aloittajaa kilpailijana tuossa sinun päivänsäde säteilyssä, saako hän likaa huomiota vai mistä kenkä puristaa?
        Olet erittäin kiukkuinen ja ärtyisä kommenteissasi, suosittelen rauhoittavia, muuten saattaa sydänkohtaus tulla näin kuumalla ilmalla.

        Niinpä, tuhkasta on ennenkin noustu. Yksi tarvitsee rauhoittavia, toinen ADHD-lääkityksen.
        Häpestä oppii pois yhteisessä ruokapaikassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se luojan lykky kun on sinun tapainen suuta soittava päivänsäde.
        Monellako palstalla olet jakanut näitä raikkaan ihania ystävällisiä kommentteja tänään?
        Taidat pitää aloittajaa kilpailijana tuossa sinun päivänsäde säteilyssä, saako hän likaa huomiota vai mistä kenkä puristaa?
        Olet erittäin kiukkuinen ja ärtyisä kommenteissasi, suosittelen rauhoittavia, muuten saattaa sydänkohtaus tulla näin kuumalla ilmalla.

        Onko huono päivä taas kerran, kun noin kiukuttaa? Minullahan on varsin mukava päivä ja toisinkuin sinä, ollut han asiallinen. Sinusta ei voi samaa sanoa, kuten ylläoleva kommenttisi todistaa. Muistahan laittaa nitroa huulen alle rauhoittavien lisäksi, vissiin ovat sinulle tuttuja lääkkeitä :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, tuhkasta on ennenkin noustu. Yksi tarvitsee rauhoittavia, toinen ADHD-lääkityksen.
        Häpestä oppii pois yhteisessä ruokapaikassa.

        Tuhkasta tällä palstalla todella on tuo eräs noussut jälleen. Ellei peräti ole noussut mullan alta. Miten tällä palstalla aina kaikki meneekin vittuiluksi, jopa asiallisten kommenttien kanssa tiettyjen kanssa...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhkasta tällä palstalla todella on tuo eräs noussut jälleen. Ellei peräti ole noussut mullan alta. Miten tällä palstalla aina kaikki meneekin vittuiluksi, jopa asiallisten kommenttien kanssa tiettyjen kanssa...

        Niin näkyy sinulla menneen ja kuinka monelle vittuilevalla viestillä olet nytkin osallistunut.
        Olet pitkävihainen kun et osannut eilen lopettaa.
        Vai onko siitä kehittynyt jo vuosien saatossa elämäntapa?
        Laske sinun viestit ja missä et itse vittuille.
        Räjähdit kun sinulta kysyttiin, että häiritseekö se sinua.
        Hyvin sinua luonnehtii tuo joka postasi "luojan lykky".
        Olisiko vihanhallintakurssi paikalla?


    • Anonyymi
      UUSI

      Stadin bottomit tarvitsevat helposti huuhdottavan lounasruoan. Kasvisruokiin löytyy keittokirjoja, ja hygieniapassin läpäissyt kokki loihtii aineksista joka arkipäivälle eri annokset.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kebab-pitsapaikoissa annoskoko on gay-pojille tosi lihottava. Kun lounaspaikka
      saa 30 vakkaria, kuukaudessa tuloa saa 6000 euroa. Kun liiketilan vuokra on 700 euroa ja ruokien raaka-aineet 3600 euroa / kk, niin kokin palkaksi jää 1300 euroa. 200 eurolla kuukaudessa lyhennetään alkuinvestointia. 200 euroa sähköön ja veteen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Millaisen pizzerian vuokra on 700€/kk ja missä niin halpaa sähköä on?
        Pimeänäkö palkan maksat?


    • Anonyymi
      UUSI

      Uintiajalla 1,5 - 2 tuntia uidaan ja uidaan, jotta kaloreita palaa ja lihakset voimistuu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3227
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1086
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1043
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      54
      972
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      934
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      839
    Aihe