Haluan tulostaa tekstiä ilman mainoskuvia

Anonyymi-ap

Haluaisin joskus tulostaa esim. uutissivustoilta jonkun jutun, mutta en haluaisi tulostaa kaiken maailman mainoksia ja kuvia vaan pelkästään tekstin. Minulla ei ole mitään tekstinkäsittelyohjelmaa käytössä. Olen itselleni tulostanut siten että olen kopioinut sähköpostiin pala palalta. Koska aika vähän on käyttöä varsinaiselle tekstinkäsittelyohjelmalle, niin en ole näin vähälle käytölle mitään maksullista ohjelmaa ottanut. Onko sellaista ilmaisohjelmaa, joka ratkaisisi tuon ongelman?

11

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Laittamalla hakuun "ilmainen tekstinkäsittelyohjelma" löytyy useitakin eri vaihtoehtoja.

      • Anonyymi
        UUSI

        Venäläiset vain kävelivät sisään, Ukrainan joukot Harkovassa kertovat BBC:lle


      • Anonyymi
        UUSI

        POISTA ENSIN SE WINKURA!


    • Anonyymi
      UUSI

      Windowsissa on Wordpad ja Muistio valmiina.

    • Anonyymi
      UUSI

      OpenOffice vaikuttaa aika hyvältä ilmaisohjelmalta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ukrainan erityistiedusteluyksikön komentajana hän taisteli Ukrainan yllätyshyökkäyksessä Harkovassa syksyllä 2022, joka tyrmäsi Venäjän alkuperäisen hyökkäyksen takaisin rajalle asti.
        Mutta nyt Denys ja hänen miehensä kohtaavat mahdollisuuden tehdä sama uudestaan.
        Venäjän joukot ovat viime päivinä saavuttaneet pieniä, mutta merkittäviä voittoja aivan rajalla Harkovan alueella.
        Heidän edistymisensä ovat vain muutaman mailin syviä, mutta ne ovat niellyt noin 100 kilometriä (62 mailia) Ukrainan aluetta. Itä-Ukrainan tiukemmin puolustetussa osassa Venäjältä kesti kuukausia saavuttaa sama.
        Venäjä väittää, että sen joukko on nyt tunkeutunut Vovchanskin rajakaupunkiin, jonka Ukraina kiistää.

        BBC


    • Anonyymi
      UUSI

      Kaupunki on joutunut voimakkaiden pommitusten kohteeksi viime päivinä, ja useita tuhansia asukkaita on evakuoitu.
      Denys haluaa tietää, mitä Ukrainan puolustukselle tapahtui.
      "Ensimmäistä puolustuslinjaa ei ollut. Näimme sen. Venäläiset vain kävelivät sisään. He vain kävelivät sisään, ilman louhittuja peltoja”, hän sanoo.
      Hän näyttää minulle videota muutama päivä sitten kuvatusta drone-syötteestä, jossa pienet venäläisjoukot kävelivät rajan yli ilman vastustusta.
      Hän sanoo, että viranomaiset olivat väittäneet, että puolustuksia rakennettiin valtavilla kustannuksilla, mutta hänen mielestään niitä puolustuksia ei yksinkertaisesti ollut olemassa. "Joko se oli huolimattomuutta tai korruptiota. Se ei ollut epäonnistuminen. Se oli petos."

      BBC

      • Anonyymi
        UUSI

      • Anonyymi
        UUSI

    • Anonyymi
      UUSI

      Joku adblock hoitaa homman ja halutessa ilmaiseksi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä ovat "zombipalot" ja miksi ne aiheuttavat riskin Kanadalle
      Niin sanotut "zombipalot" ovat palaneet paksujen lumikerrosten alla eri puolilla Kanadaa ennennäkemättömällä nopeudella.
      Nämä liekettömät palot kuolevat luonnostaan ​​ennen kevään tuloa, mutta useat tekijät ovat herättäneet pelkoja, että niistä voi tulla täysimittaisia ​​metsäpaloja lämpiminä kuukausina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      40
      3323
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1632
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1523
    5. 80
      1125
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      906
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      899
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      820
    Aihe