Äidin baari-illan jatkot

Anonyymi-ap

Tämä tapahtui kauan sitten, mutta muistan kaiken yhä kuin eilisen. Asuin kahdestaan äitini kanssa eteläsuomalaisessa kaupungissa, jonne olimme jääneet vanhempien eron jälkeen pari vuotta aiemmin. Äiti vietti vilkasta sinkkuelämää, ja toi toisinaan viikonloppuisin baarireissuiltaan kotiin satunnaisia miesystäviä, jolloin sain todistaa eri lailla äänekkäitä lemmenöitä asunnossamme. Itse vietin noita iltoja tv:n ja pelailun parissa, sillä meillä alaikäisillä lukiolaisilla ei ollut paljoa menopaikkoja pienessä kaupungissa.

Yhtenä iltana makailin sohvalla elokuvaa katsellen, kun äiti palasi rundilta yksin. Hän oli juhlaväsyneen ja harmistuneen oloinen. Minun silmissäni hän oli upea nelikymppinen: siro, pienikokoinen kiharapää, jolla oli tarttuva nauru ja iloiset silmät. Nytkin hän näytti vartaloaan myötäilevässä mekossaan sellaiselta, jonka kuka vain mies baarissa ottaisi mielellään mukaansa.

Hän huokaili, miten tylsää oli ollut ja tuli tapansa mukaan sohvalle kainalooni, ikään kuin torkahtaakseen. Tällä kertaa vain kävi niin, että kun hän laittoi kätensä vatsalleni, hänen kyynärvartensa jäi lepäämään verkkareideni etumukselle. Hän hengitteli syvään, mutta hänen täytyi huomata käsivarren alle jäänyttä penikseni, joka alkoi jäykistyä, kun en liikkunut tai siirtänyt hänen kättään pois.

Leffaan keskittyminen oli mennyttä. Korvia kuumotti, kun seurasin äidin kättä ja kovettuvaa kalua. Mitään ei puhuttu, mutta jonkin ajan päästä tajusin, että hänen kämmenensä alkoi hyvin varovasti laskeutua alaspäin, ja sydämeni jyskytti niin, että sen äänen olisi voinut luulla kuuluvan ulos asti. En voinut vastustaa kosketuksen halua ja mielikuvia.

Lopulta hän vei kämmenen kalun kohdalle ja alkoi sivellä. Haistoin vahvan alkoholin tuoksun hänen hengityksessään, mutta liikkeet tuntuivat varmoilta ja hallituilta. Jonkin aikaa seipään vartta tunnusteltuaan hän veti housujeni kuminauhat niin alas, että kunnolla pystyyn jähmettynyt elin vapautui ilmoille.

Olin niin kauhun ja kiihotuksen lamauttama, etten vieläkään sanonut mitään, kun hän otti penikseni suuhunsa, liu'uttaen sitä tiukasti kielensä ja kitalakensa välissä. Sähikäiset juoksivat päästä varpaisiin, enkä voinut estää huohotustani. Olin niin jännittynyt, etten myöskään pystynyt katsomaan häntä kuin hetkittäin.

Yhdessä tuollaisessa hetkessä näin, miten hän veti toisella kädellään hameen alta pikkuhousunsa pois. En unohda ikinä, miten hän sen jälkeen nousi hajareisin syliini ja sujautti kädellään minut sinne, mistä oli ponnistanut minut ulos maailmaan seitsemäntoista vuotta aiemmin.

Hän liikutti pelkkää lantiotaan kuin salsatanssija, aluksi hitaasti, mutta tahtia kiristäen, ja hänen hengityksensä muuttui rytmikkääksi ja kuuluvaksi. Minä ynisin kiimassani, vaikka ajatukset päässä hakkasivat kaikkiin suuntiin. Järki sanoi, että tämä on väärin, mutta lanteissa tuntui aivan muulta. Lantion liike lypsi niin hekumallisesti, että vedet nousivat silmiin. Laitoin käteni hänen reisilleen ja näin samalla, että hän piti ratsastaessaan silmiään kiinni. Olin tyydyttänyt itseni aikaisemmin illan aikana niin monta kertaa, että kestin tätä kiellettyä nautintoa laukeamatta ihan vielä.

Äidin äänet, voihkinta ja huohotus olivat minulle baarijatkoilta tuttuja, mutta en ollut ajatellut niiden osuvan jossain vaiheessa omalle kohdalleni. Vähän ajan päästä hän kiihtyi: oi... oi... oi, voi Sakari...aaaaaah. Olin jaksanut hänen tanssinsa hyvin, mutta orgasmin aiheuttamat emättimen supistelut tekivät niin selvää jälkeä, että vain lyhyt sarja työntöjä riitti lähettämään siemeneni syöksyyn. Tunne oli sanoin kuvaamaton.

Äiti piti penistäni hetken sisällään ja jäimme hengästyneinä paikoillemme. Vähän ajan päästä hän avasi suunsa: "Se oli ihanaa, Sakari, mutta ei kovin järkevää, anteeksi! Eikä tästä saa puhua kenellekään." Itse sain sanotuksi, että tuntui hirveän hyvältä, mutta muuta emme asiasta sillä kertaa puhuneet. Humaltuneen oloinen äiti lähti saman tien yöpuulle ja minä häivyin huoneeseeni voipuneena ja hämmentyneenä. Uni ei sinä yönä tullut vielä pitkään aikaan.

Asiasta ei aamulla puhuttu, mutta jokin taisi jäädä kaivertamaan, sillä palasimme kertaalleen rikospaikalle, kun pari iltaa myöhemmin tulimme menneeksi yhdessä taloyhtiön saunavuorollemme, jonka yleensä jaoimme kummankin omiin vuoroihin. Siellä vallaton erektioni johti tilanteeseen, jossa yhdyin äitiin vielä takaapäin pukuhuoneen laverilla, ja muistan saaneeni aivan taivaallisen orgasmin.

Tällä kertaa keskustelimme touhuistamme ja olimme sitä mieltä, ettei näin enää pitäisi käydä. Vaikea sanoa, olisiko käynyt, ellei äiti olisi syksyn tullen ruvennut seurustelemaan vakavasti. Sen myötä nämä kaksi naintiamme jäivät meidän yhteiseksi salaisuudeksemme.

Äiti on edelleen yhdessä silloin löytämänsä, oikein hyvän miehen kanssa ja minä olen nykyään tyytyväinen perheenisä. Nämä seksikokemukset ovat muistoja, jotka eivät vaivaa tai ahdista, vaikka ihan normaalista nuoruudesta vähän poikkeavatkin. Mietin joskus, kuinka paljon muilla on samanlaisia.

6

3101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa

      • Anonyymi

        Kovin matalalla sinun hilseesi sitten sijaitsee. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin matalalla sinun hilseesi sitten sijaitsee. 😁

        Niinhän tuolla häirikkötrollilla aina. Siitä ei kannata piitata, jotkut nyt vain ovat täysiä turhakkeita joihin voi suhtautua niin kuin heitä ei olisi olemassakaan. Trolli kuolee, jos trollia ei ruoki.


    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitettu tarina, ei sitä tyypillistä alatyylistä potaskaa, mitä tänne yleensä kirjoitetaan. Et venyttänyt liikaa, olet selvästikin kirjoittanut paljon. Tykkäsin. Nam. t: yx yh-äityli...

    • Anonyymi

      Kiihottava tarina

    • Anonyymi

      Ei ole sanottua, ettei omalla kohdalla olisi voinut noin käydä äitini kanssa.
      Kas, kun hän oli varsin estoton tietyssä humalatilassa...
      Itse asiassa hän tuli kerran keskellä päivää sänkyyn viereeni, humalassa, (kummallakin oli vaatteet päällä, huom!) ja tokaisi:
      "Olet niin hyvännäköinen poika, että mitäs sitten, jos tulen väärään sänkyyn ensi yönä?"
      Silitteli hiuksia, jolloin aloin suuttua.
      Huoneessa oli siskoni tulevan miehensä kanssa todistamassa tätä kiusallista tilannetta siskoni katsellen vaivautuneena vierestä.
      Pari kertaa huomautin äidille, jotta voisi lähteä vierestäni.
      Kun muitakaan ei tuntunut tuo minun nöyryytykseni kiinnostavan, niin
      nousin sängystä varsin nopeasti ylös ja tartuin äitini olkapäihin, sekä käsillä avitin hänet tuupaten vaatehuoneen ovea päin.
      Pari paperijulistetta ovesta repeytyi, mutta äidille ei tullut muuta, kuin luultavasti perse kipeäksi liukuessaan ovesta alas.
      Hetken säikähdin jo pahempaa, mutta hyvä ettei...
      Jotain hän änkytti noustessaan ylös ja lähdettyään pois.
      Eikä siskoni puhunut edelleen mitään.
      Miehensä nyt ei puhunut muutenkaan.
      Se tuosta seurasi, etten voinut kotona asuessa niitä tyttöjä yöllä paljon hoidella, kun lähes jatkuva jännitystila, milloin hän sen oven avaa.
      Vasta päästyäni oman katon alle loppui tuokin epävarmuus.
      Aika on korjannut paljonkin, mutta kun näen vastaavia tapauksia joskus, niin tulee tuo mainittu aika mieleen. Että, ei se kaikilla seksin puolelle mene, vaan henkisen väkivallan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3619
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1419
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1249
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1144
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1038
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe