Minulla oli ablaatiosta jäänyt migreeni päälle kolmeksi viikoksi. Miranax vei aurat pois tullakseen uudestaan. Sain candesartan ns. estolääkkeen. Sitä söin vajaan viikon ja sitten vydura tuli uutena.
Otin yhden vydura 75 mg ja tuntui että sillä lähti migreeni.
8nko muilla kokemuksia?
Vydura migreenilääke kokemuksia
5
3747
Vastaukset
- Anonyymi
Jahaa...
- Anonyymi
Krooninen migreeni jota on hoidettu botox pistoksin lähtee täysin reiluksi 2 vuorokaudeksi vyduralla. Nopeasti ja täysin, hämmentävää.
- Anonyymi
Hmm..
- Anonyymi
Kandesartaani (kauppanimellä Atacand) on angiotensiinireseptorin salpaajiin lukeutuva verenpainelääke. Lääke rentouttaa ja laajentaa verisuonia, mikä saa verenpaineen alenemaan.
- Anonyymi
Sain Vudyran kokeiltavaksi päivystyksessä, seuraavana päivänä tuli kamala allerginen kohtaus, koko kroppa kuumana ja täynnä punaisia sutivia läiskiä. Lisäksi syke 118 levossa aamusta, toinen päivä jatkuu jo. Verenpaineet matalina 90/7. En suosittele, minulla vaikeutti omaa heikkoa oloa ennestäänkin. Ja täytynee kai uudestaan lähteä päivystykseen edellisen päivystysrumban lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251979
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1281510En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1331141The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223912- 151859
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57803Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768