Vydura migreenilääke kokemuksia

Anonyymi-ap

Minulla oli ablaatiosta jäänyt migreeni päälle kolmeksi viikoksi. Miranax vei aurat pois tullakseen uudestaan. Sain candesartan ns. estolääkkeen. Sitä söin vajaan viikon ja sitten vydura tuli uutena.

Otin yhden vydura 75 mg ja tuntui että sillä lähti migreeni.

8nko muilla kokemuksia?

12

8737

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jahaa...

• Anonyymi

Krooninen migreeni jota on hoidettu botox pistoksin lähtee täysin reiluksi 2 vuorokaudeksi vyduralla. Nopeasti ja täysin, hämmentävää.

• Anonyymi

Hmm..

• Anonyymi

Kandesartaani (kauppanimellä Atacand) on angiotensiinireseptorin salpaajiin lukeutuva verenpainelääke. Lääke rentouttaa ja laajentaa verisuonia, mikä saa verenpaineen alenemaan.

• Anonyymi

Sain Vudyran kokeiltavaksi päivystyksessä, seuraavana päivänä tuli kamala allerginen kohtaus, koko kroppa kuumana ja täynnä punaisia sutivia läiskiä. Lisäksi syke 118 levossa aamusta, toinen päivä jatkuu jo. Verenpaineet matalina 90/7. En suosittele, minulla vaikeutti omaa heikkoa oloa ennestäänkin. Ja täytynee kai uudestaan lähteä päivystykseen edellisen päivystysrumban lisäksi.

• Anonyymi

Tuotwselosteessahan lukee että 1/100voi saada allergisen reaktion jolloin tulee lopettaa käyttö välittömästi ja mennä lääkäriin

• Anonyymi

Minulla Vydura teki vaikeahoitoisen migreenin oireettomaksi edellyttäen että otan joka päivä yhden tabletin, hämmentävä olo sillä tähän saakka olen kärsinyt lähes jokapäiväisestä migreenistä yli kymmenen vuotta ja nyt se on vihdoin kurissa 🙂

• Anonyymi

Joka päivä?? Estolääkkeenä se neurologin mukaan saa mennä joka toinen päivä. Kohtauslääkkeenä tarvittaessa, mutta jos joutuu koko ajan popsimaan pitäisi vaihtaa lääkettä? Mulla kuukauden kokeilujakso, 20pv migreeniä ollut kuukauden aikana. Jos toimii, jatketaan, jos ei toimi, uusi lääke käyttöön, joka on taas pistoslääke.

• Anonyymi

Voiko ottaa joka päivä? Minä en tiennyt kuinka usein voi ottaa. Mulla kesti migreeni melkein kaksi viikkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka päivä?? Estolääkkeenä se neurologin mukaan saa mennä joka toinen päivä. Kohtauslääkkeenä tarvittaessa, mutta jos joutuu koko ajan popsimaan pitäisi vaihtaa lääkettä? Mulla kuukauden kokeilujakso, 20pv migreeniä ollut kuukauden aikana. Jos toimii, jatketaan, jos ei toimi, uusi lääke käyttöön, joka on taas pistoslääke.

minulla myös joka påivä ja hyvin toimii..krooninen migreeni lähes kadonnut .Aiemmin läpi käyty kaikki biologiset lääkkeet ja kaikki muuta mahdolliset estolääkkeet. Lisäksi botoxit käytössä .Olen erittäin onnellinen ja kiitollinen tästä lääkkeestä

• Anonyymi

Ei niin mitään vaikutusta yhden tabletin perusteella. Sama kuin olisin Panadolin ottanut. Harmittaa, koska tosi kallis.

• Anonyymi

Itsellä aurallinen migreeni lähtee vyduralla noin 20-30min lääkkeen ottamisen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe