Lacto Lady kokemuksia

Olen käyttänyt jo hetken Lacto Lady tabletteja, tänä aamuna heräsin siihen että olin sotkenut lakanat verellä.
Minulla on hormonikierukka eikä vuotoja ole ollut vuosiin, voiko kyseiset tabletit aiheuttaa verenvuotoa ?
Vai eikö kierukka enää pelitä ja siksi tulee vuotoa ?
11190
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Ei aiheuta vuotoja. Lacto Lady on luonnontuote.
Vuotoja voi tulla, vaikka olis hormonikierukka. Jos vuoto jatkuu, muuttuu runsaammaksi tai tulee poikkeavia kipuja, kävisin lääkärissä tarkistuttaa..ja sekin vaikuttaa kuinka kauan kierukka on ollut..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Olen käyttänyt jo hetken Lacto Lady tabletteja, tänä aamuna heräsin siihen että olin sotkenut lakanat verellä.
Minulla on hormonikierukka eikä vuotoja ole ollut vuosiin, voiko kyseiset tabletit aiheuttaa verenvuotoa ?
Vai eikö kierukka enää pelitä ja siksi tulee vuotoa ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu