sadan vuoden aikana elämässä näkee monenlaisia lahjoja
kaikki tavarat on lahjoitettu kertaalleen ja uusia ei ole kuin vain kaukana Japanissa
luovuus kukkinut väkivalta kokemuksen lahjaksi
tehdääkseen olosta paremman harjoitellaan väkivaltaa toisiin ihmisiin
aitoa raakaa ja kylttymätöntä pitkää vihan väkivaltaa
kokemuksena unohtumatonta ja lahjana erehtymättömän uutta
voiko väkivalta olla juhlalahja?
Anonyymi-ap
4
658
Vastaukset 4
- Anonyymi
väkivaltaa itselleen ja muille
- Anonyymi
Tämän minä uskallan kirjoittaa Nivalan asuminen jossa lasten lahjat muotoutui Maisa sovellus ja pankin tunnistus tietojen kautta Tölli, väkivallan lahjoiksi safe osuus kelpasi hyvin.
Kärsämäki tämä tekee samaa vaatteille , näille kelpasi hyvin safe osuus yö vaateet lahja. - Anonyymi
Saatuahan sekin on jos saa turpiinsa
- Anonyymi
Muslimit kannattaa väkivaltaa joka kohdistuu naisiin sen tietää jokainen. Kun mamut valtaa suomea niin väkivalta on lisääntynyt. Muslimit arvostaa itseään maailman tappiin saakka. Minä en arvosta muslimeja en en en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493