NO ONKO....

Anonyymi-ap

Sitä kokemusta hankittu saksalaisista laatuaautoista.

267

2501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On. Viimeiset kymmenen vuotta toiminut perushuolloilla ongelmitta. Ostettu käytettynä ja nyt yli 350 000 km mittarissa. Edullisia kilometrejä.

• Anonyymi

🧲⚗️🥊🥊🥎🎉🏉🎉🚂🚂
        Mulla Peugeot. Volvo fiat. Aina ne oli rikki

Nyt kolmas Toyota rav 4 hybriid 5 veto

Missä Toyotassa ei koskaan mitään vikasssss

Äänestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🧲⚗️🥊🥊🥎🎉🏉🎉🚂🚂

Äänestä

Tuntuu olevan ravistemassa vikoja kun noin usen pitää vaihtaa.

• Anonyymi

Kiitos kysymästä on. Vasta 10,5 vuotta ja vajaa 170 tkm. Perushuolloilla, jarrulevyjen ja -palojen sekä akun ja 2 tuulilasin vaihdolla meno jatkuu. Ei kärsi korvat, ei kolise eikä särise.

• Anonyymi

MB A180 1.6 bensa automaatti vm-14.

• Anonyymi

Miksi on niin vaikea kertoa mikä malli ja millä moottorilla oma auto on ja se vuosimalli!?!

• Anonyymi

On, POP Vakuutuksen tilastot osoittavat, että BMW, Mercedes-Benz ja Audi työllistävät eniten hinausfirmoja.
      Ylivoimainen moottorivikojen kuningas on Audi, jonka hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Moottorivikojen kärkikastiin kuuluu lisäksi Volkswagen.

• Anonyymi

Rupumerkkien omistajat ei raski ottaa kaskoa.

• Anonyymi

Joko isukki ja ukki on antanu luvan ostaa SAKSALAISEN PREMIUM LAATUAUTON.

• Anonyymi

Omistan nyttenkin sellaisen - ja kun Toyota on toisena rinnalla, näen jatkuvasti miten paljon heikompi Saksalainen laatuauto on.

• Anonyymi

Ikinä et ole omistanut saksalaista laatuautoa OLET LUUSERI AJANU IKÄSI VANHALLA TOYOTALLA HANKI RAHAT JA OSTA LUUSERI SAKSALAINEN PREMIUM LAATUAUTO SIHEN SINÄ ET PYSTY.HAAA

• Anonyymi

Mikä se sitten on se saksalainen laatuauto? On mulla parikin sakemannia ollut, ja on ollut toyotakin. Ei ainakaan Audi ollut mitenkään Toyotaa huonompi, tuosta mersusta en nyt vielä tiedä kun olen vasta vuoden sillä ajellut. Onhan tuolla päässyt tähän asti siinä missä muillakin.

• Anonyymi

N o tulihan sieltä ensimäinen jolla kokemusta muistakin toyota saksalaisesta laatuautosta.En ehkä usko jolla ollu toyota ostaa mersun haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ELÄ PUHU PASKAA PELLE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N o tulihan sieltä ensimäinen jolla kokemusta muistakin toyota saksalaisesta laatuautosta.En ehkä usko jolla ollu toyota ostaa mersun haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ELÄ PUHU PASKAA PELLE.

Ei niin, mutta toisin päin on käynyt aika useinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai se mikään pakko ole uskoa, mutta minkäpä takia minä täällä valehtelisinkaan. Mersu on nyt seitsemäs automerkki minulla. Toyotan jälkeen hankin Audin, sitten Pösön ja sen jälkeen tuli sitten napattua se Mersu. Eipä siinäkään mitään ihmeellistä ole, ihan auto sekin vaan on.

Tai no siinä mielessä erikoinen tapaus minulle, että se on mun eka dieselropsotin. Pitihän sekin vielä ehtiä kokeilemaan, kun siihen asti tuli mentyä bensavehkeillä. Ja takavetoiseen ihan kiva palata noiden kolmen edellä mainitun jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai se mikään pakko ole uskoa, mutta minkäpä takia minä täällä valehtelisinkaan. Mersu on nyt seitsemäs automerkki minulla. Toyotan jälkeen hankin Audin, sitten Pösön ja sen jälkeen tuli sitten napattua se Mersu. Eipä siinäkään mitään ihmeellistä ole, ihan auto sekin vaan on.

Tai no siinä mielessä erikoinen tapaus minulle, että se on mun eka dieselropsotin. Pitihän sekin vielä ehtiä kokeilemaan, kun siihen asti tuli mentyä bensavehkeillä. Ja takavetoiseen ihan kiva palata noiden kolmen edellä mainitun jälkeen.

ÄLÄ VALEHTELE ET OLE KOSKAAN OMISTANU SAKSALAISTA LAATUAUTOA.sinun auto ollut toyota kaikkine vikoineen ja niitä riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta et ole koskaan ajanut saksalaisella laatuautolla .pelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta et ole koskaan ajanut saksalaisella laatuautolla .pelle

No etsie kertonu mikä se sinun mielestä on se saksalainen laatuauto vaikka aluksi kysyinkin. Muutama saksalainen mulla on ollut mutta lieneekö nuo nyt sitten niitä laatuautoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ÄLÄ VALEHTELE ET OLE KOSKAAN OMISTANU SAKSALAISTA LAATUAUTOA.sinun auto ollut toyota kaikkine vikoineen ja niitä riittää.

Tuskin sinäkään olet omistanut j saksalaista laatu utoa, kun sellaisia ei edes ole!! 😅

• Anonyymi

saksalainen laatu auto ,?? 🤣

• Anonyymi

Joko on hankittu sitä kokemusta SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA vai menetkö vielä ukin ,isän neuvojen mukaan toyota.

• Anonyymi

Ei sellaista ole olemassakaan

• Anonyymi

Se on samanlainen kysymys kuin:"Oletko tavannut Joulupukin?"

• Anonyymi

Olen tavannut joulupukin kesällä Rovaniemellä. Mukava oli heppu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tavannut joulupukin kesällä Rovaniemellä. Mukava oli heppu!

Eikös se "lopezlaatu" ollut se surullisen kuuluisa saksalainen laadun mielikuva?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se "lopezlaatu" ollut se surullisen kuuluisa saksalainen laadun mielikuva?

Harakiri on japskilaadun lopputulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harakiri on japskilaadun lopputulos.

No näinhän tuo varmaan menisi jos siihen olisi edellytyksiä. Eikös se saksalaisen lopezlaadun loppuhuipentuma ollut kutsu linnan juhliin lusijan päiviä viettämään seitsemän vuotta peräkkäin?

• Anonyymi

• Anonyymi

On kokemusta paristakin saksan premium merkistä.

Saksalainen auto valitaan mutta Tojoon päädytään.

Näin oli itsellä ja monella tuttavalla. Volkkariharjoitusten jälkeen oli pakko päätyä Tojoon.

• Anonyymi

Sulla ei le ikinä ollut saksalaista laatuautoa jopo sulla on millä ajelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei le ikinä ollut saksalaista laatuautoa jopo sulla on millä ajelet.

Montakos itselläsi on ollut?Kunhan saat ensimmäisen kalliin remontin niin loppuu tuo paskan jauhaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montakos itselläsi on ollut?Kunhan saat ensimmäisen kalliin remontin niin loppuu tuo paskan jauhaminen.

Sen voin sano enemmän kun sinulla on ollut myös toyota totuus sattuu mutta kun sinäkin hankit SITÄ KOKEMUSTA SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA NIIN TUO TOYOTAN VANITTAMINEN JA YLISTÄMINEN LOPPUU TOYOTASTA EI TULE HYVÄÄ AUTOA VAIKKA SITÄ MYYDÄÄN PALJON.

• Anonyymi

Saku 🐸 vehkeet on aina remontissa.

• Anonyymi

Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

• Anonyymi

Milloin hankit sitä arvokasta kokemusta saksalaisista laatuautoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin hankit sitä arvokasta kokemusta saksalaisista laatuautoista.

Ylivoimainen moottorivikojen kuningas on Audi, jonka hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Moottorivikojen kärkikastiin kuuluu lisäksi Volkswagen.
        Eli ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ei kiinnosta.

Mikään parempi ei kiinnosta kun meidän suvussa ajetaan toyotalla nyt ois aika hankkia sitä kokemusta SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi

Vaan eipä tuo vakuutusyhtiö ole näyttänyt sitä mainitsemaasi tilastoa missään, vai onko?

• Anonyymi

Näin on silti ajan paskalla Audilla, eli volkkarinpaskalla, näin siksi kun luulen olevani parempi, en anna periksi vaikka onkin ihan paska. Toyotalla pääsisin paljon helpommalla ja ilman murheita. Saksalainen laatuauto on sadun tekele, fiktio.
      Audi King Teiden King.

• Anonyymi

Onko audi ainut saksalainen auto eli ei ole sitä kokemusta hankittu saksalaisista laatuautoista

• Anonyymi

Ei saksalaista laatuautoa ole olemassakaan.
      Absurdi kysymys aloittajalla.

• Anonyymi

Sanoi ihminen joka ajanut aina toyotalla.Olisiko aika hankkia sitä KOKEMUSTA SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA vai onko suku kieltäny.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi ihminen joka ajanut aina toyotalla.Olisiko aika hankkia sitä KOKEMUSTA SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA vai onko suku kieltäny.

Ei mitään kukaan kieltäny oo mutta luja kokemus pohoja suvusta löytyy. Johan se vaari vainaakin sano notta TOIIIJOTA KESTÄÄ!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään kukaan kieltäny oo mutta luja kokemus pohoja suvusta löytyy. Johan se vaari vainaakin sano notta TOIIIJOTA KESTÄÄ!!!!!

Mutta edeleenkin puuttuu se kokemus saksalaisista laatuautoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta edeleenkin puuttuu se kokemus saksalaisista laatuautoista.

Eihän sitä tarvii, kaikkihan sen tietää että Toyota kestää ja saksalaiset "laatuautot" kulkee hinurin kyydissä harva se päivä. Perimätietoa ei voita mikään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä tarvii, kaikkihan sen tietää että Toyota kestää ja saksalaiset "laatuautot" kulkee hinurin kyydissä harva se päivä. Perimätietoa ei voita mikään!

MILLOIN AJATTELIT LÄHTEÄ HANKKIMAAN KOKEMUSTA SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi

Miksi jankuttaa kokemuksia kysellen.
      Laatu se on huonokin laatu.

• Anonyymi

Sinustakin huomaa ei minkäänlaista kokemustaSAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA NYT OLISI AIKA HANKKIA SITÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinustakin huomaa ei minkäänlaista kokemustaSAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA NYT OLISI AIKA HANKKIA SITÄ.

Ei ole minun vika jos sinulla on paljon tuontiautoja myymättä.Nyt vielä uhkaa diesel polttoaineen hinnan nousu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minun vika jos sinulla on paljon tuontiautoja myymättä.Nyt vielä uhkaa diesel polttoaineen hinnan nousu.

Onko sinulla minkäänlaista kokemusta saksalaisista laatuautoista.

• Anonyymi

Kyllä ovat usein monivikaisia.

• Anonyymi

Lopeta jo tuo paskanjauhaminen.

• Anonyymi

Ottaako auton myyjällä noin koville mutta hanki sitä kokemusta saksalaisista laatuautoista niin helpottaa.

• Anonyymi

Yksi lauma on vielä politiikasta puhuvia tyhmempi joukkio: autoista puhuvat jollottajat.

• Anonyymi

Kyllä ärsyttäviä nuo toyotasta vinkuvat jollottajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ärsyttäviä nuo toyotasta vinkuvat jollottajat.

Mitä sellainen kuuluisa lopezlaatu tarkoittaa ja mitä saksalaismerkkejä se koskee? Kiitos jo etukäteen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sellainen kuuluisa lopezlaatu tarkoittaa ja mitä saksalaismerkkejä se koskee? Kiitos jo etukäteen !

Omistatko toyotia monta kappaletta toyota kauppiaana.

• Anonyymi

Jatkuvasti on syvää kokemusta.

T. Autokorjaaja.

• Anonyymi

Tuhnu tojotista.

• Anonyymi

Viimeisin tieto näistä nuoremman pään kotteroista.
      Toyota Yaris murheenkryyni. Toyota HCR toinen lähes samanmoinen eikä corollakaan kaukana kulje tästä murheen tilastosta. Moottorilehti tämänkin julkaisi.

• Anonyymi

Niinmutta, mitä se lopezlaatu tarkottaa? Sitä kysyttiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinmutta, mitä se lopezlaatu tarkottaa? Sitä kysyttiin?

Kun hankit sitä kokemusta saksalaisista laatuautoista.Mutta sinullahan ei ole MITÄÄN KOKEMUSTA SAKSALAISISTA LAATUAUTOISISTA.Mieti jos sinulla on millä miettiä.

• Anonyymi

Toyota on oikea vikapesä kirjoitti moottorilehti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyota on oikea vikapesä kirjoitti moottorilehti.

Ei ole kirjoittanut. Sinä kirjoitit.

• Anonyymi

Saksalainen laatukaara lavetilla, typical case.

• Anonyymi

Braatwurstia poskeen ja pöksyyn.😭

• Anonyymi

Ei näköjään vieläkään nämä NEIDIT ole hankkinut kokemusta saksalaisista laatuautista edeleen syödään hkn sinistä ja ihannoidaan toyotaa kun ei ole ymmärystä paremmasta SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi

Ei ole tullut saksalaista auto kokeiltua, koska en ole koskaan uskaltanut. Useassa Toyotassani on ollut kieltämättä ollut monia ongelmia ja se ruostuminen on nykyään todella isoa, mutta kun näihin on tottunut, niin ne tuntuvat ihan hyviltä.

• Anonyymi

Ei ole saksalaisissa pahoja ongelmia lainkaan, moottori vaan on rikki ja sanoo poks.
        Tämä automerkki on vakuutusyhtiön mukaan "moottorivikojen kuningas"
        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole saksalaisissa pahoja ongelmia lainkaan, moottori vaan on rikki ja sanoo poks.
        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.

POP vakuutus tai hinausyhtiö ei tiedä todellista vikaa, iso osa on häiriöilmoituksia jotka poistuu kuittaamalla ja talvella noita on kaikissa autoissa nykyään. Ja edelleenkään niitä autoja hinataan harvemmin, millä ei juurikaan ajella, kuten vakuutusyhtiöt kertovat.
        Moottorilehti julkaisi juuri todella ison tiellejättö tilaston. Saksalaisen ADACin keräämän datan Juuri nuo saksalaiset premiumit ovat kaikkein luotettavimpia ja Toyotat surkeimpia. Tätä ei Toyotan omapoika kestä ja siksi vänkään yhden pienen vakuutusyhtiön korvaamien hinausten yhteenvedon tuloksen perusteella, on hän niin joutunut muutenkin koville viimeaikoina Toyotan huijausuutisten ym. kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NYT ON TOYOTA NEIDIT AIKA hankkia kokemusta saksalaisesta premium laatumerkistä isukki sanonu varmaan kotia eioo tulemista jos et tule toyotalla. Muttakun sitä posket pullollaan mussutetaan hk-sinistä ja kuvitellaan miten hyvää se on niinkuin toyota.NYT OIS NEITIEN AIKA HANKKIA KOKEMUSTA SAKSALAISESTA PREMIUM LAATUAUTOSTA.

• Anonyymi

Tuttuni vaihtoi Etelä-Korealaisen autonsa Saksalaiseen laatuautoon, siis vähänkäytettyyn Bemariin....no, heti ongelmat alkoi, löytyi öljyvuoto ja nyt alkoi palamaan Moottorihäiriövalo.. kiesi ei kulje kuin 80 km/h..kuulema jakopäässä ongelmia.. että sellainen Laatuauto.. kaverini kertoi, että jo nyt bemariin mennyt korjauksiin enemmän rahaa, kuin Korealaiseen koko aikana..

• Anonyymi

Tätä samaa ukin veljenpojan serkun sedän sisko vaihto bmwn tuo ei mene enää läpi keksikää terot jotain uutta voisitte vaikka KÄYDÄ AJAMASSA SAKSALAISILLA LAATUAUTOLLA JA HANKKIA SITÄ KOKEMUSTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä samaa ukin veljenpojan serkun sedän sisko vaihto bmwn tuo ei mene enää läpi keksikää terot jotain uutta voisitte vaikka KÄYDÄ AJAMASSA SAKSALAISILLA LAATUAUTOLLA JA HANKKIA SITÄ KOKEMUSTA.

Tämä tarina tuttuni auton vaihdosta on TOSI, siis ei mikään uskonkappale!!!! Ottaako se noin koville "laatuauton" omistajaa, jos kertoo totuuden??? No, lisätään vielä, että tuttuni kertoi laatuauton ongelma todennäköisesti olevan jakopäässä, niin hän ihmetteli, että jakopään ketju on samanlainen, kuin polkupyörän kettinki...yhtä ohut!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tarina tuttuni auton vaihdosta on TOSI, siis ei mikään uskonkappale!!!! Ottaako se noin koville "laatuauton" omistajaa, jos kertoo totuuden??? No, lisätään vielä, että tuttuni kertoi laatuauton ongelma todennäköisesti olevan jakopäässä, niin hän ihmetteli, että jakopään ketju on samanlainen, kuin polkupyörän kettinki...yhtä ohut!!

Tuttuni kerto kuulin kaverilta baarissa kerrottiin sellillä puhuttiin näitä on .MUTTA MILLOIN MEINASIT IHAN ITSE HANKKIA KOKEMUSTA SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttuni kerto kuulin kaverilta baarissa kerrottiin sellillä puhuttiin näitä on .MUTTA MILLOIN MEINASIT IHAN ITSE HANKKIA KOKEMUSTA SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA.

Miks? Moottorivikojen kuningas on Audi, jonka hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Moottorivikojen kärkikastiin kuuluu lisäksi Volkswagen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks? Moottorivikojen kuningas on Audi, jonka hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Moottorivikojen kärkikastiin kuuluu lisäksi Volkswagen.

Voisit ihan kertoa omaa kokemusta etkä vakuutusyhtiön valheita mutta nyt on si unkin aika hankkia kokemusta saksalaisista premium laatuautoista.

• Anonyymi

Olemme joutuneet tutustumaan tekniikkaan useasti ja sormet on rasvassa.

• Anonyymi

Milloin oikeasti hankit kokemusta saksalaisista laatuautoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin oikeasti hankit kokemusta saksalaisista laatuautoista.

Ei niitä ole, satuolentoautoja saksalaiset laatuautot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä ole, satuolentoautoja saksalaiset laatuautot.

Joko tänään toyota myyjä hankkii kokemusta saksalaisista laatuautoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko tänään toyota myyjä hankkii kokemusta saksalaisista laatuautoista.

Kyllä, ehdottomasti.
        POP Vakuutuksen tilastot osoittavat, että BMW, Mercedes-Benz ja Audi työllistävät eniten hinausfirmoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ehdottomasti.
        POP Vakuutuksen tilastot osoittavat, että BMW, Mercedes-Benz ja Audi työllistävät eniten hinausfirmoja.

Mistä löytyy tuo tilasto? Vai löytyykö ollenkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ehdottomasti.

"Ajokilometrit ja ikä korreloivat hinaustarpeen kanssa
        Hinattavaksi joutumisella on varsin selvä yhteys ajettuihin kilometreihin. Kun autolla ajetaan paljon, on hinauksenkin todennäköisyys suurempi.

– Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi".

• Anonyymi

Hyi olkoon. Niin pitkää tikkua ei olekaan jolla koskisin saksalaisia vikatekeleitä.

• Anonyymi

NO ONKO SITÄ KOKEMUSTA HANKITTU SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NO ONKO SITÄ KOKEMUSTA HANKITTU SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA.

Kyllä Saksalaiset autot on hyviä niin kauan, kunnes alkaa se Autokorjaamo kierre.

• Anonyymi

Klongswagen nyt ei ainakaan ole laatuauto, Hitlerin kosto näin kavereiden kesken.

• Anonyymi

Motonetin tiskillä usein notkuttu, että löytyykö sitä sun tätä.

• Anonyymi

Paljon on firmoja jotka tuovat varaosia ja myyvät niitä sakemanneihin, menekki on taattu!😂🤣

• Anonyymi

Kyllä on sitä hk-sinistä mussutettu vaikka sitä myödään paljon makkara täysinpa...kaa vaikka toyotaa myydään paljon se ei tie siitä hyvää autoa.Joko on hankittu kokemusta laadukkaista ja nopeista saksalaisista laatuautoista. Miten on NEIDIT.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on sitä hk-sinistä mussutettu vaikka sitä myödään paljon makkara täysinpa...kaa vaikka toyotaa myydään paljon se ei tie siitä hyvää autoa.Joko on hankittu kokemusta laadukkaista ja nopeista saksalaisista laatuautoista. Miten on NEIDIT.

Kuinka monta kertaa pitää olla kokemusta saksalaisesta isosta ongelmasta ja törkeästä huijauksesta että aivopesty pää menee noin sekaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta kertaa pitää olla kokemusta saksalaisesta isosta ongelmasta ja törkeästä huijauksesta että aivopesty pää menee noin sekaisin?

Sulla ei ole minkäänlaista kokemusta saksalaisista autoista.Olet kuullu lukenu Oisko nyt aika hankkia sitä omaa kokemusta saksalaisista laatuautoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei ole minkäänlaista kokemusta saksalaisista autoista.Olet kuullu lukenu Oisko nyt aika hankkia sitä omaa kokemusta saksalaisista laatuautoista.

Toistan kysymyksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistan kysymyksen.

ELI EI SINULLA OLE SITÄ ENSIMÄISTÄKÄÄN KOKEMUSTA MUTTA NYT ON AIKA HANKKIA KOKEMUSTA SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ELI EI SINULLA OLE SITÄ ENSIMÄISTÄKÄÄN KOKEMUSTA MUTTA NYT ON AIKA HANKKIA KOKEMUSTA SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

Toistan kysymyksen.
        Kuinka monta kertaa pitää olla kokemusta saksalaisten isoista ongelmista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistan kysymyksen.
        Kuinka monta kertaa pitää olla kokemusta saksalaisten isoista ongelmista?

MILLOIN MUUTEN MEINASIT HANKKIA KOKEMUSTA SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla itselläsi ei ole mitään kokemusta SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.MILLOIN SINULLA AIKOMUS HANKKIA KOKEMUSTA MUUSTAKIN KUIN TOYOTASTA NYT OLISI AIKA SAKSA PREMIUM LAATUAUTO.KOKEMUS MTV UUTISET ,KAVERI SANO SHELLIN KAIKEN TIETÄVÄT NAURETTAVAT TIETOLÄHTEET MTV.HAAA

Naurattaa moottorivikojen kuningas, neljä männänrengadta varaosina keulassa, hihhii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurattaa moottorivikojen kuningas, neljä männänrengadta varaosina keulassa, hihhii.

HUOMAA SINUN ÄLYKYYDEN KUN LOPPUU ARKUMENTOINTI SUUSTA TULEE PASS.......KAA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MILLOIN HANKIT ENSIMÄISEN KOKEMUKSEN SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MILLOIN HANKIT ENSIMÄISEN KOKEMUKSEN SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

Kvg.
        Mitä ihmettä, hinaustilasto.
        Iltalehti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kvg.
        Mitä ihmettä, hinaustilasto.
        Iltalehti.

MILLOIN HANKIT ENSIMÄISEN KOKEMUKSEN SAKSALAISESTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MILLOIN HANKIT ENSIMÄISEN KOKEMUKSEN SAKSALAISESTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

Kuinka monta kertaa pitää olla kokemusta saksalaisesta isosta ongelmasta ja törkeästä huijauksesta että pikku pää menee noin sekaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta kertaa pitää olla kokemusta saksalaisesta isosta ongelmasta ja törkeästä huijauksesta että pikku pää menee noin sekaisin?

Sinulla ei ole ensimäistäkään kokemusta saksalaisesta premium laatuautosta NYT OLISI AIKA HANKKIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla itselläsi ei ole mitään kokemusta SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.MILLOIN SINULLA AIKOMUS HANKKIA KOKEMUSTA MUUSTAKIN KUIN TOYOTASTA NYT OLISI AIKA SAKSA PREMIUM LAATUAUTO.KOKEMUS MTV UUTISET ,KAVERI SANO SHELLIN KAIKEN TIETÄVÄT NAURETTAVAT TIETOLÄHTEET MTV.HAAA

Et sakupreemiumikuski osaa edes kirjoittaa. Oletko vajaa amiksen keskeyttänyt lippispää jolla 20 v vanha linttabemari vai ihan aito matu jolla ghetossa vastaava?

• Anonyymi

Meidän kattilakunnassa on 2 Saksalaista laatumerkkiä ja yksi Kaukoidän merkki! Saksalaisissa laatumerkeissä (Audi) ,toisessa on moottorin vikavalo palanut jo vuosia ja hinattu on useampaan otteeseen.. ja toisessa on alkanut jakopään kettinki pitää ääntä!! Kaukoidän merkki on jo ohittanut 300000km rajapyykin ilman remontteja ja vikavalojen palamista..ainoastaan laturi vaihdettuna..

• Anonyymi

Sulla totuus ja valehtelu sekottunu NYT OLISI SINUNKIN AIKA HANKKIA KUNNON KOKEMUS SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla totuus ja valehtelu sekottunu NYT OLISI SINUNKIN AIKA HANKKIA KUNNON KOKEMUS SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

Saksalaisia romuja hinataan hyvin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saksalaisia romuja hinataan hyvin paljon.

Missä millon mihin aikaan minä päivänä aina vaan näkyy tojotia hinauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se mahtavaa, kun "Laatuautomiehellä" ottaa noin paljon pattiin, kun kertoo täällä totuuden että oikein valehteliaksi haukutaan!!!! Valitettavasti Saksalaiset eivät osaa tehdä kestäviä "Laatuautoja" ..se on kylmä totuus, huutakoot "Laatuautomies" kuinka paljon vaan!!! No, mutta toisaalta, Autokorjaamot kiittää, kun ihmiset ostavat "Laatuautoja".. Harmi vaan, kun nyky "Laatuautot" ovat niin monimutkaisia ja monivikaisia, että hyviä "Laatuauton" korjaajia on vielä harvassa... toisinsanoen, joka Nyrkkipaja ei pysty "Laatuautoa" korjaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se mahtavaa, kun "Laatuautomiehellä" ottaa noin paljon pattiin, kun kertoo täällä totuuden että oikein valehteliaksi haukutaan!!!! Valitettavasti Saksalaiset eivät osaa tehdä kestäviä "Laatuautoja" ..se on kylmä totuus, huutakoot "Laatuautomies" kuinka paljon vaan!!! No, mutta toisaalta, Autokorjaamot kiittää, kun ihmiset ostavat "Laatuautoja".. Harmi vaan, kun nyky "Laatuautot" ovat niin monimutkaisia ja monivikaisia, että hyviä "Laatuauton" korjaajia on vielä harvassa... toisinsanoen, joka Nyrkkipaja ei pysty "Laatuautoa" korjaamaan.

Meidän kattilakunnassa on 2 toyotaa yksi audi toyotassa palanut mootorin vikavalo jo vuoden toisessa jakopää pitää ääntä audi ohittanut jo 300000km rajapyykin ilman vikoja mitään ei vaihdettu kaikki nivelet alkuperäsiä moottori on aivan uuden veronen ei edes laturia vaihdettu.Oisko aika kuitenkin sinun hankkia se ensimäinen kokemus saksalaisesta premium laatuautosta niin ei ottas noin paljon pattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän kattilakunnassa on 2 toyotaa yksi audi toyotassa palanut mootorin vikavalo jo vuoden toisessa jakopää pitää ääntä audi ohittanut jo 300000km rajapyykin ilman vikoja mitään ei vaihdettu kaikki nivelet alkuperäsiä moottori on aivan uuden veronen ei edes laturia vaihdettu.Oisko aika kuitenkin sinun hankkia se ensimäinen kokemus saksalaisesta premium laatuautosta niin ei ottas noin paljon pattiin.

Katsoppa Youtubesta esimerkiksi "Simolammikko" tai "Hubon Auto" niin voit ihailla kuinka taitavia kaverit on korjaamaan "laatuautoja" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoppa Youtubesta esimerkiksi "Simolammikko" tai "Hubon Auto" niin voit ihailla kuinka taitavia kaverit on korjaamaan "laatuautoja" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niin autoja aina korjataan varsinkin toyotia.

• Anonyymi

Meidän kattilakunnassa on kaksi audia, vanhempi audi syö öljyä enempi, kuin polttoainetta...toinen ei niin paljon...

• Anonyymi

Meidän kattilakunnassa on 2 toyotaa kumpikin ruostu pois.

• Anonyymi

Audi 100 bensiini, konerikko eli reikä männässä 206 tkm mittarissa.
      Audi 100 diesel 5 sylinterinen, kansi 186 tkm, moottori väljä 208 tkm.
      Vesipumppu hirtti 245 tkm ja venttiilikoneisto vähintään sökönä.
      En varmasti hanki merkkiä enää.

• Anonyymi

Mulla toyota 2,0 toyota avensis konerikko männässä reikä 30tkm mittarissa toyota avensis 2,2 diiseli kansi 20tkm sökö mootori väljä 30tnm vesipumppu hirtti 53tkm ventiilikoneisto sökö sano huolto en varmasti hanki enää TOYOTAA. DIISELI TOYOTAN TEKEMÄ SEN JÄLKEEN TULI KESTÄVÄ DIISELI BMWELTÄ .SAKSANMAALTA.HIII

• Anonyymi

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE,HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII TOYOTA ON ERITTÄIN HUONO AJETTAVUUS RUOSTUU VUOTEEN PILALLE VUODESSA AUTO JOTA EI OSTA MUUT KUIN TEROT JA TEROJEN SUKU.HAAA Toyotan jatkuvat viat joita ei maahantuoja pysty korjaamaan.hiiiii

• Anonyymi

JOS TOYOTAA MYYDÄÄN PALJON HK-SINISTÄ MYYDÄÄN PALON PA KAA TOYOTA KANS MYYDÄÄN PALJON PA KAA KOKO AUTO JOKA KUULUU SINNE HK-SINISEN JOUKKOON NYT VIIMEISTÄÄN ON AIKA HANKKIA SE KOKEMUS JOITA TEILLÄ SELVÄSTIKÄÄN OLE SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.HIII

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOS TOYOTAA MYYDÄÄN PALJON HK-SINISTÄ MYYDÄÄN PALON PA KAA TOYOTA KANS MYYDÄÄN PALJON PA KAA KOKO AUTO JOKA KUULUU SINNE HK-SINISEN JOUKKOON NYT VIIMEISTÄÄN ON AIKA HANKKIA SE KOKEMUS JOITA TEILLÄ SELVÄSTIKÄÄN OLE SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.HIII

Palstalla jatkuvasti vängätään että VAG konserni myy enemmän Suomessa. VAG siis on sitä HK:n sinistä kuten asian esitit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla jatkuvasti vängätään että VAG konserni myy enemmän Suomessa. VAG siis on sitä HK:n sinistä kuten asian esitit.

KYLLÄ HETI HUOMAA MIKÄ TOYOTA NEITI SIELLÄ PIIPITÄÄ HANKI SINÄKIN KOKEMUKSIA SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi

Opel.

• Anonyymi

kia

• Anonyymi

toyota yarsis 1,5 mopo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toyota yarsis 1,5 mopo

Paras luokassaan, myydyinkin. Ja tietty kestävinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras luokassaan, myydyinkin. Ja tietty kestävinkin.

Luokkansa huonoimmat ajo ominaisuudet luokkansa tehottomin moottori luokkansa kalliimat huollot luokkansa ruostuvin auto.OISKO SINUNKIN AIKA HANKKIA KOKEMUSTA SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi

Oletko saanut hankittua yli rippikoulu ikäisen ruosteen raiskaaman mesen.

• Anonyymi

joko sinä olet saanu hankittua yli rippikouli ikäisen ruosteen raiskaaman toyotan voin vastata sinun puolesta ne paalataan viiden vuoden iässä.MUTTA ONKO SINULLA MINKÄÄNLAISTA KOKEMUSTA SAKSALAISISTA PREMIUM,PREMIUM LAATUAUTOISTA SENKIN VOIN KERTOA SINUN PUOLESTA EI OLE MUUTA KUN ruosteisista totyotista sukun sa vanki.

• Anonyymi

Moottorivikojen kuningas on Audi, jonka hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Moottorivikojen kärkikastiin kuuluu lisäksi Volkswagen.
      Bmw ja Mb ovat myös eniten köyden perässä.

• Anonyymi

Kerro joko olet hankinut kokemusta saksalaisesta premium laatuautoista.vai onko hk-sininen toyota hyvää.MILLOIN AIOT HANKKIA KOKEMUSTA SAKSALAISESTA PREMIUM LAATUAUTOISTA VAI KIELTÄÄKÖ SUKU VAI AUTOLIIKE.HAAAA

• Anonyymi

KYLLÄ HUOMAA EI TIETOA MISTÄÄN AUTOA EI SAA OLLA KÖYDEN PERÄSSÄ VAAN JÄYKÄLLÄ PUOMILLA MUT KUN EI OLE SITÄ KOKEMUSTA MUUSTA KUIN RUOSTEISESTA TOYOTASTA.HIIII

• Anonyymi

Mikä kumma on saksalainen laatuauto? En ole sellaista koskaan vielä nähnyt.

• Anonyymi

Suomen autokorjaamot ovat täynnänsä saksalaisia premiumautoja, sillä niissä on aivan liikaa kaikenkaisia moottorivikoja ja muita vakavia toimintahäiriöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen autokorjaamot ovat täynnänsä saksalaisia premiumautoja, sillä niissä on aivan liikaa kaikenkaisia moottorivikoja ja muita vakavia toimintahäiriöitä.

Kommentoi ihminen jolla ei minkään laista kokemustaSAKSALAISESTA PREMIUM LAATUAUTOSTA .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MILLOIN OLET AIKONUT HANKKIA KOKEMUSTA SAKSALAISESTA PREMIUM LAATUAUTOSTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai toyotassa on nuo viat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MILLOIN OLET AIKONUT HANKKIA KOKEMUSTA SAKSALAISESTA PREMIUM LAATUAUTOSTA.

En koskaan
        En ole fasisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoi ihminen jolla ei minkään laista kokemustaSAKSALAISESTA PREMIUM LAATUAUTOSTA .

Aloitin autoilun saksalaisilla "laatuautoila" vuonna 1976. Vuonna 1997 ostin ensimmäisen käytetyn Toyotan (Carina vm 1991). Paluuta saksalaisen romujen käyttäjäksi en tule koskaan tekemään, vaan ajelen jatkossakin aina varmatoimisella Toyotalla.

• Anonyymi

NIIKÖ PALJON TULLU SYÖTYÄ HK SINISTÄ ETTEI ENÄÄ SILMÄT NÄY.

• Anonyymi

BMW, Mercedes-Benz ja Audi työllistävät eniten hinausfirmoja.

Saksalaisia hinattavia kaikki tyynni.

• Anonyymi

HK SININistä mussutetaan ja toyotaa korjataan kun ei ole tietoa paremmasta nyt olisi aika hankkia kokemusta saksalaisista premium laatuautoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HK SININistä mussutetaan ja toyotaa korjataan kun ei ole tietoa paremmasta nyt olisi aika hankkia kokemusta saksalaisista premium laatuautoista.

Ylivoimainen moottorivikojen kuningas on Audi.

Ei kiitos enempää kokemuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Premium hihihii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin hankit sen ENSIMÄISENKOKEMUKSENsaksalaisista premium laatuautoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Premium hihihii

Toyota hihihii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HK -SINISTÄ MUSSUTETAAN KUN EI OLE KOKEMUSTA PAREMMASTA SAMA PÄTEE TOYOTAAN.NAM NAM.HIII

• Anonyymi

Ei tännekään. Kalliita oppirahoja kuluttaa ne paljon puhutut saksalaiset laatuautot.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Et tainu ymmärtää luetun ymmärtäminen MUTTA KUN EI OLE SITÄ KOKEMUSTA SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA

• Anonyymi

Tässä Stauffenberg hei! Vain aageen tuotteita ajoon ja talliin. Tojotat jätetähän kauppaan pölyyntymään.

• Anonyymi

On kokemusta 48 vuoden ajalta saksalaisista (kaikista merkeistä, myös Fordista ja Opelista, nekin laskettiin ennen saksalaisiksi, ranskalaisista (Citroen ja Pösö), ruotsalaisista (Saab), amerikkalaisista (Ford) ja japanilaisista (Subaru ja Toyota).
      Muita kuin saksalaisia Audi, BMW, Mersu ja VW ei tähän taloon enää tule. Aivan viimeiseksi näitä Japanin rimpuloita ostaisin.

• Anonyymi

ELÄ VALEHTELE TOYOTA MYYJÄ PALJASTUIT HETI SINULLA EI OLE KOSKAAN OLLUT SAKSALAISTA PREMIUM LAATUAUTOA MILLOIN OLET AIKONUT HANKKIA AIKUISTEN OIKEESTI.

• Anonyymi
      • Anonyymi

On saatavissa ihan oikeitakin hinaustilastoja, kas tässä:

Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:

1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/

• Anonyymi

AI NYT ESITÄT LINKIN AUTOJEN HINAUKSESTA MISTÄ SE HINAUS JOHTUU NYT SELVISI SEKIN SINULLA EI OLE OLLUT MUITA AUTOJA toyota ei siis kokemusta saksalaista premium laatuautoista.

• Anonyymi

Tuossahan tuota faktaa.
      Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

• Anonyymi

Joko olet hankkinut sen ensimäisen kokemuksen SAKSALAISESTA PREMIUM LAATUAUTOSTA.

• Anonyymi

On. BMW 320i xdrive sedan 2017 uutena ostettu, ajettu vasta 145 tkm. Ei vikoja lainkaan, vain määräaikaishuollot. Hieno ajettava, loistava neliveto, tarpeeksi suorituskykyä, ajattoman tyylikäs.👌

• Anonyymi

Ja onhan mulla myös pieni vähemmistö.

• Anonyymi

Onhan tuo auto verratuna vaappuvaan toyotaan.

• Anonyymi

Saksalaisia hinataan jatkuvasti vaikka niilllä ei ajeta enempää kuin muillakaan.

• Anonyymi

Meiläpäin toyotia jatkuvasti näkyy hinurin lavalla ja tosi uusi ja palaneita yarsiksia vähän ajettuja.

• Anonyymi

Ei ole näkyny hinattavia saksalaisia premium laatuautoja. Joko on syöny toyota pojut hk-siniset ja kylillä kehuttu miten hyvvee halvalla sama toyotassa halvalla hyvvee. KUN EI OLE SIITÄ PAREMMASTA MINKÄÄNLAISTA KOKEMUSTA SAKSALAISESTA PREMIUM LAATUAUTOISTA MILLÄ AIKAVÄLILLÄ HANKITTE KOKEMUSTA SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi

Onko itsellä ollut sekä germaani premiumeja ja Toyotia?

Jos ei ole itsellä ollut molempia kymmenen vuoden sisään valmistettuja niin ehkä parempi pitää mölyt mahassaan.

• Anonyymi

Toyota lippispää yrittää uhota hk sininen venytäny pösket ettei voi puhua järkeviä. ONKO SINULLA KOKEMUSTA SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA HEI LAITA EDES SE LIPPIS OIKEIN PÄIN.

• Anonyymi

VAIN AAGEEN TUOTTEITA TALLIIN. TOISTAN. AAGEETA TALLIIN

• Anonyymi

Tallissa ne ovatkin kun eivät skulaa.

• Anonyymi

Onhan noita kuitteja paksu pino.

• Anonyymi

Maksa sähkölaskut ajallaan ja muutkin laskut niin ulosotto ei OLE KÖYHÄN KÖYHÄN TOYOTA LIPPISPÄÄN PERÄSSÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksa sähkölaskut ajallaan ja muutkin laskut niin ulosotto ei OLE KÖYHÄN KÖYHÄN TOYOTA LIPPISPÄÄN PERÄSSÄ.

Eihän työtömillä toyota pojuilla ole vara ostaa SAKSALAISIA PREMIUM LAATUAUTOJA.

• Anonyymi

Nyt kun tojota lippispää hankkii kokemusta saksalaisessta premium laatuautosta niin ei enää tarvitse täällä roikkua ja puolustella suu vaahdossa toyotaa.

• Anonyymi

Kokemusta rikkaampana jälleen liikenteeseen.

• Anonyymi

Automaateja ei hinata tuotakaan toyota lippispää ei tiedä no toyotaa AUTOMAATIA voidaan hinata SIINÄ EI HYVÄ SÄRY.

• Anonyymi

Onko minkälainen kokemus lippispäällä SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTISTA JOITA EI TARVITSE NOSTAA JOESTA PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP.HIIII

• Anonyymi

Ei vielä mutta tuttuni VW Passatin apukuskina toimiminen 450 km maantiereissulla pisti arvoja uusiksi. Nyt oma auto Corolla TS vm. 2022 ja täytyy myöntää että Passat on aiva eri luokan auto. Vankka, hiljaisempi, mahtavan hyvät istuimet ergopenkkinä, tilava ja äärimmäisen vakaa kovemmassakin vauhdissa. Seuraavaksi taidan kokeilla Volkkaria.

• Anonyymi

Nämä on niitä saksalaisia premium laatuautoja toyota lippispäät ei sitä tajua no ei jos ajaa vika vika TOYOTALLA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on niitä saksalaisia premium laatuautoja toyota lippispäät ei sitä tajua no ei jos ajaa vika vika TOYOTALLA.

NYT OLISI AIKA HANKKIA SAKSALAINEN PREMIUM LAATUAUTO niin ei tarvitsisi ajaa joesta nostetulla HOMEISELLA TOYOTALLA.Nyt autokaupoille ostamaanSAKSALAINEN PREMIUM LAATUAUTO JOLLA VOI AJELLA HUOLETTA MILJOONIA KILOMETRIÄ.Eikä tarvii pitää lippistä päässä jä näyttä pellelltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NYT OLISI AIKA HANKKIA SAKSALAINEN PREMIUM LAATUAUTO niin ei tarvitsisi ajaa joesta nostetulla HOMEISELLA TOYOTALLA.Nyt autokaupoille ostamaanSAKSALAINEN PREMIUM LAATUAUTO JOLLA VOI AJELLA HUOLETTA MILJOONIA KILOMETRIÄ.Eikä tarvii pitää lippistä päässä jä näyttä pellelltä.

NYT OLISI AIKA HANKKIA SAKSALAINEN PREMIUM LAHOAUTO niin ei tarvitsisi ajaa itse vaan HOMEINEN SAKSANROMU kulkisi mukavasti hinausauton kyydillä.
        Nyt autokaupoille ostamaanSAKSALAINEN PREMIUM LAHOAUTO JOLLA VOI AJELLA MURHEISENA MUUTAMIA KILOMETREJÄ.silloin vaan tarvii pitää lippistä päässä jä näyttä pellelltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NYT OLISI AIKA HANKKIA SAKSALAINEN PREMIUM LAHOAUTO niin ei tarvitsisi ajaa itse vaan HOMEINEN SAKSANROMU kulkisi mukavasti hinausauton kyydillä.
        Nyt autokaupoille ostamaanSAKSALAINEN PREMIUM LAHOAUTO JOLLA VOI AJELLA MURHEISENA MUUTAMIA KILOMETREJÄ.silloin vaan tarvii pitää lippistä päässä jä näyttä pellelltä.

Tähän ontotuttu kun ei TOYOTA LIPPISPÄÄ PYSTY ITSE TEKEMÄÄN MITÄÄN MUUTA KUIN IHMETELEMÄÄN TOYOTAN HEIKKOUTTA.AI MITEN TÄMÄ SATTUU TEROON JOKA OIKEEN VINKUU KUN PÄÄSTIIN IHON ALLE AUTS,AUTS SATUUUKO LIPPISPÄÄHÄN.HAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro milloin aiot hankkia kokemusta saksalaisista premium laatuautoista,laatuautoista,laatuautoista,laatuautoista.toyota lippispää .haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso uusin "simolammikko" youtubesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso uusin "simolammikko" youtubesta.

KATO SINÄ YOU TUBESTA MITEN UUDESSA TOYOTASSA KATEAA RUNKO.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TUNTEISIIN,TUNTEISIIN MENEE KUIN HÄKÄ.

• Anonyymi

Mittariruuvattu, mällätty ja uiitettu saksanseisoja kiinnostaa kovasti, onko mikä jobbarin numero?

• Anonyymi

Mukavahan se on ajella turkkilaisella toyotalla KAIKKI TOYOTAT JOTKA TUODAAN SUOMEEN TEHDÄÄN TURKISSA.Mahorkka haisee ja karvakourat räplää sinun tuhnu toyotaa.hiiiiii

• Anonyymi

On ja koskaan ei ole Toyotaa ollut, eikä koskaan tule olemaan.

• Anonyymi

Saksassa tehdään laatuautot.

• Anonyymi

On kokemusta Saksassa valmistetusta autosta. Kun istuu Autokorjaamossa perseesnä vereslihalle odotellessa autonsa korjausta, niin alkaa mieli tehdä luotettavampaa menopeliä!

• Anonyymi

Minä istun kotona nahkasohvalla kun autoa huolletaan.mutta nämä toyota kyttääjät on aivan omaa kasti kytätään mitä toyotalle tehdään.MUTTA MILLOIN AIJOT HANKKIA PERSE VERESLIHALLA KOKEMUSTA SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä istun kotona nahkasohvalla kun autoa huolletaan.mutta nämä toyota kyttääjät on aivan omaa kasti kytätään mitä toyotalle tehdään.MUTTA MILLOIN AIJOT HANKKIA PERSE VERESLIHALLA KOKEMUSTA SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA.

Kokemusta on jo Saksalaisesta premium autosta, eikä enempää tuu.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti selviää näistä sinun typeristä kirjotuksista ET OLE KOSKAAN AJANUT SAKSALAISELLA PREMIUM LAATUAUTOLLA.Toyota tehdään turkissa karvakäsien puolesta ja ne ei ole missään nimessä saksalaisia premium autoja jatka toyotalla se huonoilla ajo ominaisuuksilla varustettuna pysyt hereillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ELÄ VALEHTELE EI MITÄÄN KOKEMUSTA.

• Anonyymi
      • Anonyymi

VOI VOI VARMAAN ENITEN AJETTU NOILLA AUTOILLA KOLAREITA SEN TAKIA HINAILTU TOYOTAA JOUDUTTU HINAILEEN MOOTTORIRIKKOJEN TAKIA ENITEN JA MOOTORIRIKOT JATKUU JA JATKUU JA KOLISEE KUN KIERTOKANI TULEE LOHKOSTA PIHALLE.HAAAAAA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VOI VOI VARMAAN ENITEN AJETTU NOILLA AUTOILLA KOLAREITA SEN TAKIA HINAILTU TOYOTAA JOUDUTTU HINAILEEN MOOTTORIRIKKOJEN TAKIA ENITEN JA MOOTORIRIKOT JATKUU JA JATKUU JA KOLISEE KUN KIERTOKANI TULEE LOHKOSTA PIHALLE.HAAAAAA

"POP Vakuutuksen mukaan "moottorivikojen kuningas" on saksalainen premiumbrändi Audi, jonka hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Seuraavaksi eniten moottorivian vuoksi hinataan samaan konserniin kuuluvia Volkswageneita sekä ranskalaisia Citroeneja."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"POP Vakuutuksen mukaan "moottorivikojen kuningas" on saksalainen premiumbrändi Audi, jonka hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Seuraavaksi eniten moottorivian vuoksi hinataan samaan konserniin kuuluvia Volkswageneita sekä ranskalaisia Citroeneja."

TUNTEISIIN,TUNTEISIIN,TUNTEISIIN.HIIII

• Anonyymi

HALUAISIN AJAA TOYOTALLA EDES HETKEN ENNEN KUIN LOHKOSSA ON REIKÄ JA ÖLJYT PIHALLA NO EN TODELLAKAAN TOYOTALLA VITSI VITSI.

• Anonyymi

POP Vakuutuksen mukaan "moottorivikojen kuningas" on saksalainen premiumbrändi Audi, jonka hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Seuraavaksi eniten moottorivian vuoksi hinataan BMW, MB ja VW-autoja.

• Anonyymi

Pop vakuutus mites muut vakuutus yhtiöt oliko niissä ehkä toyota eniten mootorivikojen kunigas toyota ,toyota,toyota .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pop vakuutus mites muut vakuutus yhtiöt oliko niissä ehkä toyota eniten mootorivikojen kunigas toyota ,toyota,toyota .

Toyota on maksanut pop vakkuutus yhtiölle tätähän toyota on tehnyt kymmeniä vuosia nytten tämä valhe paletti ON ALKANUT PALJASTUMAAN TOYOTA,TOYOTA. VETY ,SOLID....

• Anonyymi

Joko on terot lähteneet ostamaan SAKSALAISIA PREMIUM LAATUAUTOJA vikapesä toyotan tilalle.

• Anonyymi

Hinataan kun tavataan, nahkahousupoikien motto.

POP Vakuutuksen mukaan "moottorivikojen kuningas" on saksalainen premiumbrändi Audi, jonka hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Seuraavaksi eniten moottorivian vuoksi hinataan BMW, MB ja VW-autoja.

• Anonyymi

Toyota on maksanut pop vakuutus yhtiölle tätähän toyota on tehnyt kymmeniä vuosia nyt nämä valheet on alkanut paljastumaan.

• Anonyymi

Hinaus-auton kyydissä on aina joku Saksalaismerkkinen auto. Tojotia näkee äärimmäisen harvoin kyydissä.

• Anonyymi

Kun ei ole ymmärystä paremmasta eli saksalaisesta premium laatuautoista hakataan sitä tyhmää päätä puuhun ja ajetaan toyota kotterolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei ole ymmärystä paremmasta eli saksalaisesta premium laatuautoista hakataan sitä tyhmää päätä puuhun ja ajetaan toyota kotterolla.

Miten itsekukin sen laadun ymmärtää??? Minulle se on luotettavuutta ja kestävyyttä, toisille se voi olla hienon näköinen auto, paljon hevosvoimia ja hurjaa kiihtyvyyttä, paljon nappuloita mitä painella.. ja niin edespäin, mutta kukin taaplaa tyylillään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten itsekukin sen laadun ymmärtää??? Minulle se on luotettavuutta ja kestävyyttä, toisille se voi olla hienon näköinen auto, paljon hevosvoimia ja hurjaa kiihtyvyyttä, paljon nappuloita mitä painella.. ja niin edespäin, mutta kukin taaplaa tyylillään!

Saksalainen laatu mutta moottori vaan on rikki ja sanoo poks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyota maksanut pop vakutusyhtiölle tätä toimintaa toyota harrastanut kymmeniä vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Popsi popsi ruoste toyotaa sehän popsii markkinoiden ruostuvin auto toyota.

• Anonyymi

Toyotat pidetään tallissa ajetaan vuodessa kymmenen tuhatta saksalaisilla ajetaan jokapäivä vuodessa kaheksankymmentä tuhatta. Eipä mulla muuta.

• Anonyymi

Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiöitten tilastot.

• Anonyymi

Mitä ihmettä toyotat PIDETÄÄN TALLISSA AJETAAN VUODESSA VAIN KYMMENENTUHATTA SAKSALAISILLA PREMIUM AUTOILLA AJETAAN JOKA PÄIVÄ VUODESSA SATATUHATTAKILOMETRIÄ AUTOISSA EI IKINÄ MITÄÄN VIKOJA EI MULLA MUUTA.HIIIII

• Anonyymi

Toyotaa voidaan pitää hinurin koukussa siinähän on jo muutenkin rikkinäinen VAIHELAATIKKO .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä toyotat PIDETÄÄN TALLISSA AJETAAN VUODESSA VAIN KYMMENENTUHATTA SAKSALAISILLA PREMIUM AUTOILLA AJETAAN JOKA PÄIVÄ VUODESSA SATATUHATTAKILOMETRIÄ AUTOISSA EI IKINÄ MITÄÄN VIKOJA EI MULLA MUUTA.HIIIII

Ehkä joillain tojotilla ajetaan vuositasolla vähän, mutta niillä ajetaan kymmeniä vuosia kauemmin, kuin "paremmilla" autoilla. "Paremmat" autot paalataan jo alkaen alle kymmenen vuotiaina!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joillain tojotilla ajetaan vuositasolla vähän, mutta niillä ajetaan kymmeniä vuosia kauemmin, kuin "paremmilla" autoilla. "Paremmat" autot paalataan jo alkaen alle kymmenen vuotiaina!!

Toyota on ylivoimaisesti ruostuvin automerkki ne paalataan jo viiden vuoden jälkeen 50 tkm ajettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyota on ylivoimaisesti ruostuvin automerkki ne paalataan jo viiden vuoden jälkeen 50 tkm ajettuna.

Kaikki autot ruostuu, mutta Tojotassa se näkyy siksi, että niillä ajetaan vielä 20 vuoden jälkeenkin. "Paremmissa" autoissa se ei näy siksi, koska ne paalataan ennenkuin ne alkaa ruostumaan..jopa alle 10 vuotta nuorina paaluun!!

• Anonyymi

Tämä rinkelimossen nimellä tunnettu automerkki on vakuutusyhtiön mukaan "moottorivikojen kuningas"

• Anonyymi

Joko olet hankkinut kokemusta saksalaisista premium laatuautoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko olet hankkinut kokemusta saksalaisista premium laatuautoista.

Meidän perhepiirissä on 2 Audia, vanhemmassa on moottorin vikavalo palanut jo vuosia, syö öljyä ja joskus pitää rassata turvatyynyn pihuoja kun vikavaloa näyttää. Uudemmassa jo jakoketu rallattaa...ja syö öljyä.. Laatuautoja ovat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän perhepiirissä on 2 Audia, vanhemmassa on moottorin vikavalo palanut jo vuosia, syö öljyä ja joskus pitää rassata turvatyynyn pihuoja kun vikavaloa näyttää. Uudemmassa jo jakoketu rallattaa...ja syö öljyä.. Laatuautoja ovat!

MEIDÄN PERHEPIIRISSÄ ON 2TOYOTAA vanhemmassa mootorin lohkossa reikä ei syö öljyä enää uudempi on ruostunu aivan läpimätä kempillä saumaa ja uutta peltiä LAATUAUTOJA OVAT.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MILLOIN SITÄ KOKEMUSTA AIDOT HANKKIA SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA. KESTÄVISTÄ AUTOISTA JOILLA AJETAAN MILJOONIA KILOMETRIÄ EIVÄTKÄ RUOSTU OVAT IKUISIA AUTOJA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MILLOIN SITÄ KOKEMUSTA AIDOT HANKKIA SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA. KESTÄVISTÄ AUTOISTA JOILLA AJETAAN MILJOONIA KILOMETRIÄ EIVÄTKÄ RUOSTU OVAT IKUISIA AUTOJA.

ONNETTOMIA MOOTTORIVIKAISIJA JA ENITE !TIELLE JÄTT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ONNETTOMIA MOOTTORIVIKAISIJA JA ENITE !TIELLE JÄTT

MULLA ON TOYOTA SIINÄ ON MOOTTORI VIKA SIINÄ ON REIKÄ MOOTTORIN LOHKOSSA JA ÖLJYT PIHALLA. KAIKKI TOYOTAT MULLA ON RUOSTUNU PAALATTAVAKSI KOLMESSA VUODESSA.MULLA ON MYÖS SAKSALAISIA PREMIUM LAATUAUTOJA EI IKINÄ MITÄÄN VIKAA POLTTOAINETTA TANKKIIN JA MENOKSI SANO SAKSALAINEN PREMIUM AUTO.

• Anonyymi

Joko toyota ukkelilla rintarottingilla voi kertoa kokemuksesta saksalaisista PREMIUM LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi

Mitä ihmettä? Hinaustilasto, saksalaisia ns. laatuautoja hinataan eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä? Hinaustilasto, saksalaisia ns. laatuautoja hinataan eniten.

Mitä ihmettä toyota on ruostuvin auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki autot ruostuu, se näkyy tojotassa siksi, kun tojota on yli 20 vuotta vanha. Saksalainen laatuauto ei kerkiä ruostumaan, kun se paalataan alkaen alle 10 vuotiaina...sitäpaitsi, kyllä ruostetta on saksalaismerkeissäkin alle 10 vuotiaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki autot ruostuu, se näkyy tojotassa siksi, kun tojota on yli 20 vuotta vanha. Saksalainen laatuauto ei kerkiä ruostumaan, kun se paalataan alkaen alle 10 vuotiaina...sitäpaitsi, kyllä ruostetta on saksalaismerkeissäkin alle 10 vuotiaana.

Selitit toyota lasit päässä ja ajelet ruosteisella toyotalla lippis väärinpäin totuutta et voi muuttaa toyota on ylivoimaisesti ruostuvin auto merkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selitit toyota lasit päässä ja ajelet ruosteisella toyotalla lippis väärinpäin totuutta et voi muuttaa toyota on ylivoimaisesti ruostuvin auto merkki.

Eikös net Bemarimiehet aja lippis väärinpäin??? Bemarista puheenollen, jututin just bemarin omistajaa, sanoi tehneensä kovasti remonttia 4-veto bemariinsa... jakoketia, vetolevyä ym. vikaa on ollu laatuautossa.... minun tojotassa ei mitään vikaa, normi huolloilla on päässyt.. tojotani on 15 vuotta vanha, eikä ole hitsattu!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös net Bemarimiehet aja lippis väärinpäin??? Bemarista puheenollen, jututin just bemarin omistajaa, sanoi tehneensä kovasti remonttia 4-veto bemariinsa... jakoketia, vetolevyä ym. vikaa on ollu laatuautossa.... minun tojotassa ei mitään vikaa, normi huolloilla on päässyt.. tojotani on 15 vuotta vanha, eikä ole hitsattu!!

Toyota teroilla on tyhmät lenonlasit ja punanen lippis väärinpäin.Toyotasta puheenollen,jututin just toyota omistajaa,sanoi tehneensä kovasti remonttia 4-veto toyotaan jakokettiä,vetolevyä ym.Vikaa ollu toyotassa....minun bemarissa ei mitään vikaa,normi huolloilla on päässy..bemarini on25 vuotta vanha,eikä ole hitsattu eikä ruostesuojattu .500HV 700NM JA TOYOTA JÄÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyota on umpiruosteesa kun se rahdataan TURKISTA SUOMEEN.RUOSTE,RUOSTE,VUODESSA,RUOSTE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyota teroilla on tyhmät lenonlasit ja punanen lippis väärinpäin.Toyotasta puheenollen,jututin just toyota omistajaa,sanoi tehneensä kovasti remonttia 4-veto toyotaan jakokettiä,vetolevyä ym.Vikaa ollu toyotassa....minun bemarissa ei mitään vikaa,normi huolloilla on päässy..bemarini on25 vuotta vanha,eikä ole hitsattu eikä ruostesuojattu .500HV 700NM JA TOYOTA JÄÄ.

Menikö herne nenään ja kaasuläppä imusarjaan lippispöllkkypiällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö herne nenään ja kaasuläppä imusarjaan lippispöllkkypiällä?

Ai sinäkö kattelit valoissa perävaloja.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Anonyymi

Opel pelaa kuin Buick.

• Anonyymi

• Anonyymi

jOKO TOYOTA MYYJÄ ON PÄÄSSYT TÖISTÄ KA,,MU,,KSI,,LTA HUONO PALKAISESTA DUUNISTA ONKO LENONLASIT PÄÄSSÄ JA PUNANEN LIPPIS KUN AJELET RUOSTUVALLA TOYOTALLA HUONOT AJO OMINAISUUDET ,PUUTUUKO PERSE TOYOTAN HUONOISSA PENKEISSÄ,MOOTTORIN LOHKOSSA REIKÄ ÖLJYT PIHALLA LOPPU AJELU TOYOTA ONKO MUUTEN KOKEMUSTA SAKSALAISISTA PREMIUM SUPER HYVISTÄ LAAAAAAAATUAUTOISTA EI KOKEMUSTA KKKKKAAMMUUU MYYJÄLLÄ.MITÄ IHMETTÄ TOYOTASSA USEIN MOOTTORIN LOHKOSSA REIKÄ JA HINURIN JATKONA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• Anonyymi

Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat kaikkein eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

• Anonyymi

Saahan noita vale juttuja rahalla, näin menettelee toyota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan noita vale juttuja rahalla, näin menettelee toyota.

Höpö höpö, ei ole korruptiota suomalaisiin vakuutusyhtiöihin mutta karu totuus näköjään kirpaisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, ei ole korruptiota suomalaisiin vakuutusyhtiöihin mutta karu totuus näköjään kirpaisee.

Tätä rahalla ostamista ja valehtelua toyota on tehnyt kymmeniä vuosia korruptio kannattaa tutustua.Aika vakuutavaa pop vakuutus yhtiö ken uskoo valheisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä rahalla ostamista ja valehtelua toyota on tehnyt kymmeniä vuosia korruptio kannattaa tutustua.Aika vakuutavaa pop vakuutus yhtiö ken uskoo valheisiin.

Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto halusit tai et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto halusit tai et.

Vakuutus yhtiö pop jonka toyota on ostanut kuten on kymmeniä vuosia toiminut korruptio mikään muu vakuutus yhtiö ei ole tälläisiä valheita kertonut toyota ostanut pop korruptiota jota toyota ja pop harrastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakuutus yhtiö pop jonka toyota on ostanut kuten on kymmeniä vuosia toiminut korruptio mikään muu vakuutus yhtiö ei ole tälläisiä valheita kertonut toyota ostanut pop korruptiota jota toyota ja pop harrastaa.

Aika outoa pieni vakuutusyhtiö kertoo tälläisiä valheita toyota ja raha toyota vie rahalla pop vikisee mikään muu vakuutus yhtiö ei ole tälläisiä julkaissu miksi toyota ja ostetaan rahalla pop kenellä on pop vakuutus nyt kannataa miettiä miten pop toimii ja toyota toisia autoja kohtaan aika huolestuttavaa va..le..hte..lu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika outoa pieni vakuutusyhtiö kertoo tälläisiä valheita toyota ja raha toyota vie rahalla pop vikisee mikään muu vakuutus yhtiö ei ole tälläisiä julkaissu miksi toyota ja ostetaan rahalla pop kenellä on pop vakuutus nyt kannataa miettiä miten pop toimii ja toyota toisia autoja kohtaan aika huolestuttavaa va..le..hte..lu...

Toyotasta saa jokapäivä lukea ja media uutisoi isoin kirjaimin miten japanilaismerkkiTOYOTAon huijjanut .Autojen kestävyys on erittäin huonolla tasolla japanilaisessa toyotassa.Anteeksi TURKKILAISESSA TOYOTASSA JA MAHORKKA HAISEE KARVAKÄSI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pop valevakuutus jota ei ole edes olemassa kertoo valheita TOYOTA MAKSAA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei vaan ole ihmisellä MITÄÄN KOKEMUSTA SAKSALAISISTA PREMIUM LAATUAUTOISTA NIIN VALEHTELEMINEN ON MUKAMAS MUKAVAA nyt olisi aika kääntää lippis oikein päin hupparin huppu ottaa päästä pois joka vaikuttaa aika TYHJÄLTÄ JA OSTAA NAUTITTAVA SAKSALAINEN PREMIUM LAATUAUTO.

• Anonyymi

Aina liikennevaloissa jäään tällä toyota corolla hybridillä SAKSALAISELLE PREMIUM LAATUAUTOLLE.Oisko jotain millä edes vähän pystysin pistämään kampohin.

• Anonyymi

Mitä ihmettä nyt taas?

Hinaustilasto, bmv, mb ja auti hinatuinpia

• Anonyymi

Ostin tossa uuden autin kyllä lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin tossa uuden autin kyllä lähtee.

Hinurin lavalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hinurin lavalle.

Mikä lavalla.

• Anonyymi

Vain kokemus puuttuu saksalaisesta PREMIUM laatuautosta.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakuutusyhtiöillä on kokemusta.
        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/32354b16-b763-4a94-b94d-7fc6429d520b

jaimemunaagunther

Autojen koeajaja p.j.r. KAVERI EI TIEDÄ ISTUUKO AUTOSSA ETUPENKILLÄ VAI TAKAPENKILLÄ NO SAMAHANSE ON KUN KYSEESSÄ ON RUOSTUVA TOYOTA. AUTOJEN KOEAJAJA TIETÄMYS AUTOISTA NOLLAsitten myy ittensä pop vakuutus yhtiölle VALEHTELEMAAN .HUH HUH.P.J.R

• Anonyymi

Joko mitä ihmettä on päässyt SAKSALAISEN PREMIUM LAATUAUTON RATTIIN VAI EIKÖ RAHAT RIITÄÄÄÄÄÄ.

• Anonyymi

Nyt kannattais hankkia kokemusta saksalaisista premium laatuautoista se antaa mielenrauhaa näin joulun alla.

• Anonyymi

Ja numero Falckille, o8oo ysi yks yks ysi yks yks.

• Anonyymi

HYVIN TUNTUU TIETÄVÄN TOYOTALLA AJAVA VÄSSYKKÄ RAHATON PELLE HANKI RAHAA NIIN JOSKUS PASKAHOUSU PYSTYT AJAMAAN MUULAKIN KUIN toyotalla.

• Anonyymi

Eihän toyotalla ajaja myönnä toyotan heikkouksia eikä saksalaisen auton paremmuuta ver toyota.

• Anonyymi

-28 lapissa ja saksanseisoja lavetilla matkalla marmorille sulatukseen, voimia🤗

• Anonyymi

No huh lyhytkarvainen saksanseisoja lavetilla pistä 5tonnin liinoilla kiinni kotia sulatus max kaksi tuntia . HEI OLIKO SE MARMORI SULATUS.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII TÄYDELLINEN KUSETUS.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4480
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      87
      2303
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      7
      1211
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1177
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1108
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      980
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      63
      941
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      918
    Aihe